Till skillnad mot er blir jag inte glad när eventuellt människor i ett höghus blir dödade/skadade oavsett nationalitet. Jag är bara ute efter sanningen och enbart sanningen.
Sanningen är dold. Igår dog det 11 soldater eller 30 efter en attack i Belgorod. Inhemskt attack. VILKET ÄR SANNINGEN DU SOM SÖKER DEN? 11 ELLER 30?
Putins kleptokratis värsta fiender är vare sig Nato USA, EU osv. Det är motståndsrörelsen inom ryzzland och egen inkompetens. Det enda som är i toppskick är Oligarkernas o Putins lyxyachter. Här ett exempel. Ryzzlands krigsmaktbär ute och övar lite, gick åt helvete förstås.. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0QQLaE/flygplan-kraschade-in-i-byggnad
Idiot, så du påstår att Ukrainas militär hindar folk från att lämna Kiev och 30 andra orter där det inte finns militär närvaro där det bombas. NPC säger allt om dig.
Jag måste erkänna att jag är imponerad ändå, du förnekade inte att de bombat och slaktat civila i Donbas sedan 2014. Det var fint av dig.
Sherm med tanke på förlust siffror på 1:6,5 till ukrainsk fördel i södra Ukraina så är nog Ukraina rätt nöjda. Ska Ryssland fortsätta hålla Kherson eller vara smarta och omgruppera på rätt sida floden?
Läste någonstans att det var ett uttalande av en Israelisk minister.
Ukraina borde få både Lora och ATACMS. Finns en hel del prylar kvar att av-nazifiera i Ryssland. Lika bra att vi låter Ukraina ta hand om alla de ryska nazisterna.
Nej. Det var inte därför Putin invaderade Ukraina 2022!
Sedan när har Putin brytt sig om ryska civila? Vi pratar om mannen som mördade 300 och skadade 1000 ryssar genom att spränga deras bostadshus i Ryssland.
Går ni på repeat ang demonsrationer och dyr el/ni fryser ihjäl? Ingen i väst kommer oavsett köpa nåt av er i framtiden 😊.
Vilka er? Vet du att Rysslands handel med Kina och Asien har ökat med 60% sedan februari iår? Dom tjänar mer nu sedan sanktionerna från Europa började gälla. Oj oj oj vissa har inte fattat nånting