2022-10-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Till skillnad mot er blir jag inte glad när eventuellt människor i ett höghus blir dödade/skadade oavsett nationalitet. Jag är bara ute efter sanningen och enbart sanningen.

Sanningen är dold. Igår dog det 11 soldater eller 30 efter en attack i Belgorod. Inhemskt attack. VILKET ÄR SANNINGEN DU SOM SÖKER DEN? 11 ELLER 30?
Citera
2022-10-17, 18:25
Medlem
Som jag skrivit många gånger.

Putins kleptokratis värsta fiender är vare sig Nato USA, EU osv. Det är motståndsrörelsen inom ryzzland och egen inkompetens. Det enda som är i toppskick är Oligarkernas o Putins lyxyachter. Här ett exempel. Ryzzlands krigsmaktbär ute och övar lite, gick åt helvete förstås..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0QQLaE/flygplan-kraschade-in-i-byggnad
Citera
2022-10-17, 18:26
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Idiot, så du påstår att Ukrainas militär hindar folk från att lämna Kiev och 30 andra orter där det inte finns militär närvaro där det bombas. NPC säger allt om dig.
Jag måste erkänna att jag är imponerad ändå, du förnekade inte att de bombat och slaktat civila i Donbas sedan 2014. Det var fint av dig.
Citera
Medlem
Sherm med tanke på förlust siffror på 1:6,5 till ukrainsk fördel i södra Ukraina så är nog Ukraina rätt nöjda. Ska Ryssland fortsätta hålla Kherson eller vara smarta och omgruppera på rätt sida floden?
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Nålstick?
Det står i expressen att 585 byar och städer i ukraina är strömlösa nu.
Det stod inget om nåt sånt i MasterBaits inlägg som var det jag besvarade.

Du får hitta nått annat träd att pissa på.
Citera
2022-10-17, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Läste någonstans att det var ett uttalande av en Israelisk minister.

Ukraina borde få både Lora och ATACMS. Finns en hel del prylar kvar att av-nazifiera i Ryssland. Lika bra att vi låter Ukraina ta hand om alla de ryska nazisterna.
Citera
2022-10-17, 18:27
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
https://swebbtube.se/w/rvvSHeev5WVfozvKriaFQ9

Här till alla er krigshetsare massiva demonstrationer i Paris mot kriget, EU o NATO

Något som svt/tv4 helt lägger locket på så ni globalistvänner det närmar sig sanningen vinner alltid.
Går ni på repeat ang demonsrationer och dyr el/ni fryser ihjäl? Ingen i väst kommer oavsett köpa nåt av er i framtiden 😊.
Citera
2022-10-17, 18:29
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Jag måste erkänna att jag är imponerad ändå, du förnekade inte att de bombat och slaktat civila i Donbas sedan 2014. Det var fint av dig.

Du kan alltså inte svara på mitt påstående. Det var inte väntat heller då du inte vet vad du pratar om.
Citera
2022-10-17, 18:30
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Var glad att en SU-34 störtade rätt in i ett höghus i Yeysk, Ryssland. Det går bättre och bättre med kriget.
Är det denna här?? Rakt in i ett flerbostadshus!!

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1582045521287401472
Citera
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Det var inte därför Putin invaderade Ukraina 2022!

Sedan när har Putin brytt sig om ryska civila? Vi pratar om mannen som mördade 300 och skadade 1000 ryssar genom att spränga deras bostadshus i Ryssland.

Putin är en massmördare. Han bryr sig inte om civila. Vare sig ryska eller andra.

Däremot används de som svepskäl för att uppnå hans mål som han drömt om länge: att stjäla sydöstra Ukraina (inkl. Kherson) från Ukraina.
Har du läst din länk? Uppenbarligen inte, då Putin inte var ansvarig för dessa dåd. Ni NPCs är roliga, det får jag medge!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Går ni på repeat ang demonsrationer och dyr el/ni fryser ihjäl? Ingen i väst kommer oavsett köpa nåt av er i framtiden 😊.

Vilka er? Vet du att Rysslands handel med Kina och Asien har ökat med 60% sedan februari iår? Dom tjänar mer nu sedan sanktionerna från Europa började gälla. Oj oj oj vissa har inte fattat nånting
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
https://t.me/azmilitary11/25594

Deras luftförsvar verkar fungera sådär va!
Vad menar du?

Ingen av drönarna verkade ha funkat!

Vilket skräp?

Är du helt efterbliven som tror att de där klippen skulle visa nåt som du önskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in