2022-10-17, 14:07
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Beror ju på ålder. Är det mest män med migrantbakgrund så tror jag nog de flesta av dem är under 50 år. Men blir stället allt mer populärt kommer det att dra till sig alla åldersgrupper och då lär nog någonting hända förr eller senare.

Absolut! Detta är ju reklam för deras bastuklubb, självklart kommer detta att locka till sig mer gäster som besöker relax avdelningen. Det jag tänkte på var att en 75 årig man ertappades där.
Då är man en gammal gubbe i min mening.
Citera
2022-10-17, 14:17
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Att låta män sköta sexet på egen hand är som att låta småbarn vara ensamma i en godisbutik. Självklar blir det inte måttfullt...
Mäns sexualitet är "programerad" för att balanseras av kvinnans mera ansvarstagande agerande (då hon är (var) ansvarig för avkommor och är 9 mnd gravid).

För egen del är jag mest av allt avundsjuk på bögarna och deras möjligheter till eskapader. Hade gärna sett flera skogar och liknande mötesplatser för heterosexuella... Bara sorgliga människor orkar gå omkring och hata bögar.
Uppenbarligen har du inte blivit utsatt för övergrepp av bögare som har svårt att hålla snoppen kvar innanför gylfen, IDIOT!
Citera
2022-10-17, 14:18
Medlem
Det är fan inte okej att pedofiler sitter på badhus och använder unga barn som lagligt material att titta på, tycker det är att gå över gränsen för peddosarna. Tycker att badvakterna ska spruta vatten på de när det sker, gärna kallt vatten.

Vanligtvis kan jag tycka synd om vissa peddos eftersom de själva ofta varit med om övergrepp i barndomen. Men när de börjar agera på sina tankar och skadar andra, då har det gått över gränsen och måste sättas på plats. Peddos som inte förgriper sig på andra eller utsätter andra för sexuella brott ska få hjälp med sina störning eftersom de är sjuka.
Citera
2022-10-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Absolut! Detta är ju reklam för deras bastuklubb, självklart kommer detta att locka till sig mer gäster som besöker relax avdelningen. Det jag tänkte på var att en 75 årig man ertappades där.
Då är man en gammal gubbe i min mening.

Gubben du talar om sög av killen i OP. Källa är en som jobbar där. Haha
Citera
2022-10-17, 14:23
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Det är fan inte okej att pedofiler sitter på badhus och använder unga barn som lagligt material att titta på, tycker det är att gå över gränsen för peddosarna. Tycker att badvakterna ska spruta vatten på de när det sker, gärna kallt vatten.

Vanligtvis kan jag tycka synd om vissa peddos eftersom de själva ofta varit med om övergrepp i barndomen. Men när de börjar agera på sina tankar och skadar andra, då har det gått över gränsen och måste sättas på plats. Peddos som inte förgriper sig på andra eller utsätter andra för sexuella brott ska få hjälp med sina störning eftersom de är sjuka.

Jag håller med dig fullt ut! Men nu är badet en mötesplats för vuxna homosexuella som knullar i bastun och skickar kuk filmer till fastighetsbolaget i hopp om att provocera när deras ordförande blev utslängd.

Men många av dom är säkert pedofiler förmodligen
Citera
2022-10-17, 14:29
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehutcafe
Gubben du talar om sög av killen i OP. Källa är en som jobbar där. Haha

Läkaren borde bli av med sin legitimation, hetsar upp en homo-gubbe som kanske har ett dåligt hjärta, och på det stoppar en åderpåle i halsen på honom.
Vanvård
Citera
2022-10-17, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://unt.se/nyheter/uppsala/artikel/christian-fyrishovs-personal-driver-haxjakt-mot-homosexuella-sa-svarar-kommunen/lyd0vwvl

Badgäster varnas för bögar i relaxen och bastun på Fyrishovsbadet i Uppsala. Småkillar ombeds att kalla på badvakter om de vuxna homosexuella männen börjar stöta på dem. "Homofobi" och diskriminering enligt bögen Abi-Khalil.
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Många badvakter och gäster upplever dock problem med de homosexuella männens förehavanden i bastun och duscharna. Badvakter har varnat småpojkar och andra badgäster för bögarna och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”

Enligt Abi-Khalil är det enda de homosexuella männen gör är att samtala med varandra och kanske "raggar" lite på varandra, men absolut inget mer.

- Är badvakterna homofober? Eller är badvakterna less på att hitta bögar som ständigt idkar sex publikt?
- Är att ragga och prata det enda bögarna gör inne i bastun och duscharna?
- Gör badvakterna rätt i att varna småkillarna?
- Brukar bögar snuska sig i badhus?

Christian Ab-Khalil jisses vilket namn!
Citera
2022-10-17, 14:44
Medlem
Känns helt rimligt då bögar oftast är pedofiler.
Citera
2022-10-17, 14:49
Medlem
Citat:
[...] och sagt till dem att kalla på vakterna "om det är några konstiga typer här som stör, som stöter på er eller gör något konstigt ”
Ser inget illa med det uttalandet då det är en viktig uppmaning till samtliga yngre personer som besöker vilket bad som helst. Badet i fråga tjänar ingenting på att särbehandlas.
Citera
2022-10-17, 14:50
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Christian Ab-Khalil jisses vilket namn!

Christian är ju ett taget namn, inte står dom i moskén och får frågan "Vad ska pojken heta?" "Christian inshallah"
Citera
2022-10-17, 14:53
Medlem
tjallepetters avatar
På mitt badhus/gym har de stängt ner bastun pga "Putinpriserna".

Känns som om det är en enkel åtgärd om man vill bli av med stjärtgossarnas "dejtande" i bastun.

Att man väljer att hålla öppet tyder ju enbart på att bögerier får kosta vad det vill i både dekadens och pengar.
Citera
2022-10-17, 14:59
Medlem
Citat:
https://www.informationskriget.se/2016/02/13/sexuell-nodsituation-forklaring-till-valdtakt-av-tioaring/

En tioårig pojke våldtogs brutalt på ett badhus. Den 20-årige irakiske migranten som våldtog pojken förklarade att han upplevde en "sexuell nödsituation" och därmed var tvungen att våldta tioåringen.

Sexuell nödsituation 😂 Klart drulen måste tömmas när en sådan situation uppstår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in