2022-10-16, 02:29
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Donerar verkligen företag pengar till Kokain och allmänt löst leverne, tveksamt.

Tydligen ska GäddanBengt ha försökt ta sitt liv och ligger i respirator, tidigare så stod det i tråden att SkellefteåGäddan hade tagit sitt liv, stämmer dessa uppgifter så har nu Sara minst två självmord och ett äkta självmordsförsök att rista in på sin sänggaveln.
Det gör henne i alla fall mer effektiv än den genomsnittliga ryska soldaten.
Citera
2022-10-16, 02:35
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Inte än nej. Men napp #96 kommer bli dömd. Och förmodligen baskermongot också. Och det finns fler. Adelsgäddan bla.
Möjligtvis, men det beror på tidigare brottslighet som dom har nämnt och är troligtvis preskriberat och omöjligt att bevisa. Dumpen är en shitshow och en chimär.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-16 kl. 02:54.
Citera
2022-10-16, 02:51
Medlem
Gretathugbergs avatar
Någon som sitter på ett rebus på bengan från trollhättan?
Citera
2022-10-16, 03:26
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Absolut, tydligen ska hans fru ha kontaktat en granne då hon var bortrest och inte fått tag på honom på länge och grannen ska då ha hittat honom.
Dock verkar vissa ha missuppfattat och tror att han har avlidit, detta är inte fallet än såvitt jag vet. Senast jag hörde något från en trovärdig källa låg han i respirator.

Mycket goda nyheter om det är sant, vilket jag vill ha bekräftat innan jag tror på det. Men jag hoppas att det föreligger som beskrivits, jag hoppas han lider fysiskt såväl som psykiskt, och jag hoppas att han inte repar sig utan att han dör efter en tids utdraget lidande.
Citera
2022-10-16, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Möjligtvis, men det beror på tidigare brottslighet som dom har nämnt och är troligtvis preskriberat och omöjligt att bevisa. Dumpen är en shitshow och en chimär.

Nej du och dina gädd-musketörer är en shitshow här i tråden med erat eviga försvar av gäddor. Ni är uppriktigt pinsamma när ni dyker upp med exakt samma argument och alltid nya konton. Märkligt att inte en enda av er har ett äldre konto än någon månad.
Citera
2022-10-16, 04:00
Medlem
Han som kanske heter Bengt framstår kanske som mindre ofarlig vid en första överblick.

Synar man hans aktiviteter i chatten och vid konfrontationen, då framträder en mycket manipulativ person. Gäddan ljuger oavbrutet. Om precis allt.

En ensam 14-åring med honom är ingen bra kombination.

När han slutligen satt i den lilla blå bilen och två gånger viskade:

”Då har ni provocerat fram ett brott också”. Precis då kunde man se i hans ögon att han insåg att allt gått åt helvete.

Ryktet om självmordsförsök med den sociala fallhöjden känns inte ologiskt, men tragiskt för familj och vänner om det är så.

Ännu mer tragiskt om gäddan via sina lögner träffat ett barn han våldtagit och förstört livet för.
Citera
2022-10-16, 04:12
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Nej du och dina gädd-musketörer är en shitshow här i tråden med erat eviga försvar av gäddor. Ni är uppriktigt pinsamma när ni dyker upp med exakt samma argument och alltid nya konton. Märkligt att inte en enda av er har ett äldre konto än någon månad.
Har du inte förstått att alla vi kritiker är allierad mot Helan och Halvan. Vi kör hårt och rakt in i kaklet. Vi har en peddoring. Hela vår livsuppgift är att grooma fjortisar. För övrigt, stäng igen fågelholken om du inte har ett intelligent inlägg.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-16 kl. 04:16.
Citera
2022-10-16, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Har du inte förstått att alla vi kritiker är allierad mot Helan och Halvan. Vi kör hårt och rakt in i kaklet. Vi har en peddoring. Hela vår livsuppgift är att grooma fjortisar. För övrigt, stäng igen fågelholken om du inte har ett intelligent inlägg.

Där var du lite ärlig iaf I ironin. Bra både du och musketörerna borde rannsaka er själva. Men bra att du visar lite självinsikt
Citera
2022-10-16, 04:31
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Där var du lite ärlig iaf I ironin. Bra både du och musketörerna borde rannsaka er själva. Men bra att du visar lite självinsikt
Nu steg du i min aktning. Men Gipsy-tears är kung här, trots hans fablässe för Sara. Han är saklig och har humor. Ni måste respektera att människor har en annan uppfattning.

Jag struntar väl fullkomligt i gäddor och Helan och Halvan, berör inte mig per se. Not my problem.

Kanske jag borde förtydliga lite, jag springer cirklar runt omkring Dumpen, Du får avvakta lite
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-16 kl. 04:53.
Citera
2022-10-16, 07:53
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretathugberg
Någon som sitter på ett rebus på bengan från trollhättan?

Nu uthängd i lokala Facebook-gruppen: https://www.facebook.com/groups/198404997592509/
Citera
2022-10-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Absolut, tydligen ska hans fru ha kontaktat en granne då hon var bortrest och inte fått tag på honom på länge och grannen ska då ha hittat honom.
Dock verkar vissa ha missuppfattat och tror att han har avlidit, detta är inte fallet än såvitt jag vet. Senast jag hörde något från en trovärdig källa låg han i respirator.
Skulle vara intressant att få veta datum när konfrontationen skedde med tanke på när i tiden frun var bortrest.
Det var ju knappast onsdag den 12/10 när det publicerades.
Citera
2022-10-16, 08:48
Medlem
Ni som säger att de som blir påkomna blir å utsatta och sånt, driver ni??
De är där för vad de tror dvs träffa ett barn, men de träffar Sara o patrik etc. Ni säger deras liv blir förstörda och de är så synd om dem.

Ni tänker inte tanken hr många liv som hade kunnat bli förstörda för dessa barn som är ämnade för att bli utsatta? Sluta tyck synd om förövarna!!!
Dessutom, det är säkert inte kul att vara ift eller tillsammans med en av dessa personer som är påväg att träffa barn, men jag tror ingen vill vara tillsammans med någon av dessa äckel.
Och jaa såklart, det blir en chock för inblandade men efter regn kommer solsken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in