2022-10-16, 21:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Tack, då vet jag. Ska inte störa här mer.

Det är Gipsy-tears som klämmer ur sej skit hela dagar och nätter.
Mer av Leg. Talgoxe, tack.
Citera
2022-10-16, 21:38
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är Gipsy-tears som klämmer ur sej skit hela dagar och nätter.
Mer av Leg. Talgoxe, tack.
Handlar om att ha debatt. Bara för någon tycker diametralt motsatt från mig. Kan jag respektera åsikten. Opinions are like assholes, everybody has one.
Citera
2022-10-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Elefanter.
Nä, du är en snäll person. Är jag med, trots att vissa hävdar motsatsen. Fast det är dags att byta lag nu.

Gå emot Sara det går inte för så fin som hon varit. Visst kan man skämta lite om Dumpens ibland tafatta försök att ta för sig. Är inte det minsta förtjust i Putte som person men Sara verkar däremot vara en bra. Skitsamma om hon har lite bagage.
Citera
2022-10-16, 22:39
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Gå emot Sara det går inte för så fin som hon varit. Visst kan man skämta lite om Dumpens ibland tafatta försök att ta för sig. Är inte det minsta förtjust i Putte som person men Sara verkar däremot vara en bra. Skitsamma om hon har lite bagage.

Väger bagaget för mycket så får man betala för extravikt, så är reglerna, men det drabbar ju ingen fattig, menar då dej GT och ditt stora hjärta, framförallt till henne.

Har du någon info om teamet som följde med till Storbritannien, vilka tillhör de, när kommer något ut av det, får vi se Putte efter 10-12 Stout eller skulle det bli dålig tv?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-16 kl. 22:53.
Citera
2022-10-16, 22:54
Medlem
Relentlesslys avatar
Är det någon som vet om Sara har knullat minderåriga när hon var verksam. Finns många hormonstinna 13-14 åriga killar som vill sätta på en tjej.
Tog hon id-kort av sina kunder?
Citera
2022-10-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Hörde detta från en av hans grannar.

Vilken självmordsmetod försökte han med?
Citera
2022-10-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Väger bagaget för mycket så får man betala för extravikt, så är reglerna, men det drabbar ju ingen fattig, menar då dej GT och ditt stora hjärta, framförallt till henne.

Har du någon info om teamet som följde med till Storbritannien, vilka tillhör de, när kommer något ut av det, får vi se Putte efter 10-12 Stout eller skulle det bli dålig tv?

Vad jag vet så är det Ganman och Flam tillsammans med SVT som spelar in en dokumentär om dumplingarna och är på plats i UK. Patrik efter 12 bärs känns inte som svt-anda men vem vet. Garanterat pk och inte ett ord om pedofilringarna.
Citera
2022-10-16, 23:12
Medlem
Citat:
Vad jag vet så är det Ganman och Flam tillsammans med SVT som spelar in en dokumentär om dumplingarna och är på plats i UK. Patrik efter 12 bärs känns inte som svt-anda men vem vet. Garanterat pk och inte ett ord om pedofilringarna.

Oj, vad kul. Den dokumentären ser jag fram emot.
Citera
2022-10-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
https://www.youtube.com/watch?v=S86SVOQlYlA
33 sekunder in, kan bara tänka mig vad som far runt i hans huvud där... FYff

Personlig sak nylonsnöre ehh ok
Citera
2022-10-17, 00:20
Bannlyst
Citat:

"Lite bagage"

Tja, allt är relativt som gubben sa.

Om 33 domar är lite bagage undrar jag med nyfikna glasögon, vad anses som lite i herrns ögon?

Ryck upp dig och sluta känslomässiga utläggningar om en 50 årig avdankad…

Ta på dig neutrala glasögon så ser du hur mycket skit Dumpen faktiskt tillför.

Eller om vi säger såhär, hade verksamheten haft legitimitet och verkligen värnat om ett bra jobb så hade man jobbat i det tysta.

Hela sidan känns dock i kontrast; Se mig se mig se mig!

Det där håller inte i längden.

Folk tappar förtroende över en natt.

Så är det bara.
Citera
2022-10-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det någon som vet om Sara har knullat minderåriga när hon var verksam. Finns många hormonstinna 13-14 åriga killar som vill sätta på en tjej.
Tog hon id-kort av sina kunder?

Sara ser ut som en lönnfet, medelålders pundarkvinna, som haft ett "hårt leverne".
Knarkat sönder alla hjärnceller. Varken kul eller attraktivt.

Inte ens hormonstinna tonåringar vill ligga med en sådan.
Senast redigerad av GrevenFB 2022-10-17 kl. 00:28.
Citera
2022-10-17, 00:26
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Sara ser ut som en medelålders pundarkvinna, som haft ett "ett hårt leverne".

Inte ens hormonstinna tonåringar vill ligga med en sådan.
Jo, men kan ha skett för 20 år sedan innan hon totalt dekade ned sig med meth och/eller crack.

Men tror inte hon kommer ihåg vem som har pökat henne
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-17 kl. 00:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in