2022-10-17, 11:53
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
1 st härskarteknik.

Hon är 26 år och beter sig som ett barn. Det är väldigt konstigt att min 13-åring är vuxnare än hon, och med hennes mentala kapacitet kan hon inte vara politiker. Precis som inte du heller skulle kunna vara det.
Du menar vuxen som Anne Frank antar jag. Alla människor kan vara barnsliga utom en del som är så lyriska över sin egen förträfflighet att de inte inser sina grava brister.

En sarkastisk segerhelg och en träffande bokrecenssion tycker jag är lite för avancerat för ett barn, förutom dina barn då.

Hur vet du att jag inte sitter i en nämnd för SD?
Citera
2022-10-17, 11:54
Medlem
Vad blir det för karriär efter politiken?

Onlyfans?

Eller ner till Rumänien och jobba som en av Andrew Tates camgirls?
Citera
2022-10-17, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Vad blir det för karriär efter politiken?

Onlyfans?

Eller ner till Rumänien och jobba som en av Andrew Tates camgirls?

Onlyfans här kommer jag
Citera
2022-10-17, 11:57
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Du menar vuxen som Anne Frank antar jag. Alla människor kan vara barnsliga utom en del som är så lyriska över sin egen förträfflighet att de inte inser sina grava brister.

En sarkastisk segerhelg och en träffande bokrecenssion tycker jag är lite för avancerat för ett barn, förutom dina barn då.

Hur vet du att jag inte sitter i en nämnd för SD?
Det är uppenbart att du antingen är Rebecka-kompis eller SD-kompis. Rebecka har visat att det finns folk inom SD som tycker det är edgy att ge nazi-vibbar. Det är inget som främjar SD eller Sverige och ofattbart barnsligt och bara att rensa direkt. Ni kan få sitta i mörka källare och säga förbjudna spännande ord som Jude för varann. Googla Sekt.
Senast redigerad av Barents 2022-10-17 kl. 12:01.
Citera
2022-10-17, 12:02
Medlem
volvo 240s avatar
tt kunna vara med och påverkar på riktigt så går det här spånetr u med sin skit. SD är i en extra hård situation och blir likt Trump granskade mycket myckert ner än övriga partier och det vet de om. Oerhört omdömmeslöst och man undrar ju om Fröken Fahlenkvist själv är så jävla pryd. Skulle inte tro det. Helt galet och man undrar ju om hon ska gå med Gustav i hans AFSugningsparti. Gustav får visa henne vad Williahm Hahne och Jeff Ahl vill ha för AFSugningar av honom och henne. Jävla pack.
Citera
2022-10-17, 12:08
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det är uppenbart att du antingen är Rebecka-kompis eller SD-kompis. Jag föreslår att du genast lämnar partiet om du vill att det ska växa och få respekt. Som jag skrivit har Rebecka visat att det finns folk som tycker det är edgy att ge nazi-vibbar. Det är inget som främjar SD eller Sverige och ofattbart barnsligt.
Jag tycker en så trångsynt person som du borde lämna partiet. Skäms över mitt medlemskap när jag stöter på personer som dig. Man får nicka och försöka hålla med så gott det går ute på golvet men det behöver jag, tack och lov, inte göra här. Din frapperande brist på humor och som edgy judeälskare, gör dig till en förutsägbar och rekordtråkig person. Hoppas jag slipper träffa på dig i något politiskt sammanhang.

Däremot skulle jag gärna ta ett glas och ett snack med Becka. Hon är både snygg och smart. Skulle vara kul att diskutera AF's judiska snuskbok och se om det hettar till.
Citera
2022-10-17, 12:12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Hon har ju rätt. Det där reagerade man på redan när man läste boken i skolan. Men är inte det lite grejen, att hon är ”som vilken ungdom som helst”?
Ja du har ju en ursäkt att du gick i skolan och var en dum umgdom helt enkelt. Den ursäkten har inte Revbecka. Nån som vet vad hgon har för utvildning föresten? Och en så fruktansvärt grötig och irriterade skånska på det.
Citera
2022-10-17, 12:14
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Jag tycker en så trångsynt person som du borde lämna partiet. Skäms över mitt medlemskap när jag stöter på personer som dig. Man får nicka och försöka hålla med så gott det går ute på golvet men det behöver jag, tack och lov, inte göra här. Din frapperande brist på humor och som edgy judeälskare, gör dig till en förutsägbar och rekordtråkig person. Hoppas jag slipper träffa på dig i något politiskt sammanhang.

Däremot skulle jag gärna ta ett glas och ett snack med Becka. Hon är både snygg och smart. Skulle vara kul att diskutera AF's judiska snuskbok och se om det hettar till.
2 x "jude", 2 x personangrepp.

Ja, nu har hon gott om tid att sitta och dricka. Snart även du, kvasten går i SD.
Citera
2022-10-17, 12:24
Medlem
Haha, förundras verkligen över Rebeckas idioti.
Hon klarade sig knappt undan efter "helg seger"-skiten och får för sig att vara edgy i normalt och icke-berusat tillstånd genom att sexualisera Anne Frank, ett barn som utsattes för nazisternas vidrigheter.

Smart Rebecka, nu förlorar du till hundra procent din tjänst och ansiktet är förlorat redan. Nyheterna av hennes idioti har även nått utlandet.
Citera
2022-10-17, 12:30
Medlem
Visst är det otaktiskt men så jävla hemskt var det väl inte rent objektivt.
Citera
2022-10-17, 12:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonvero
Men varför i helvete röstar ni då på Sd? Ett parti som är Israelvänliga så det förslår och säger att de har nolltolerans mot nazismen?
Jag begriper det inte. Om ni vill klaga på judar, förintelsen och Anne Franks dagbok. Varför väljer ni och Rebecka Fallenkvist ett parti som har nolltolerans mot just prick det?
Vem ljuger. Ni eller Jimmie Åkesson? Att det finns ansvarsfulla Sd:are är uppenbart när man läser tråden. Men ni andra önskar att partiet rasar ner till 4% spärren. Eller? Helt obegripligt.

Vi klagar inte, det är ni som klagar.
Citera
2022-10-17, 12:37
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vi klagar inte, det är ni som klagar.
Vilka är Vi och Ni? Hur klagar vi på "judar" tänkte du?

Det är du som skriver ordet Jude i nästan varje inlägg, och det är troligen skälet till att du deltar i tråden.

Man bör inse sina egna fobier om man vill bli av med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in