2022-10-17, 12:46
Avslutad
En Rumänsk zigenare med fake tuttar och fillers, som ser ut som en Jigsaw transa och som har bytt efternamn till FallenKVIST, kallar Anne Frank för sedeslös. Utseende åsido, är du 26 år och aldrig läst boken borde du INTE vara politiker. Hjärndöda bimbot får ut 60 000 varje månad som politiker.
Citera
2022-10-17, 12:50
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, förundras verkligen över Rebeckas idioti.
Hon klarade sig knappt undan efter "helg seger"-skiten och får för sig att vara edgy i normalt och icke-berusat tillstånd genom att sexualisera Anne Frank, ett barn som utsattes för nazisternas vidrigheter.

Smart Rebecka, nu förlorar du till hundra procent din tjänst och ansiktet är förlorat redan. Nyheterna av hennes idioti har även nått utlandet.

Håller med till 100% Om man inte fattar att Ann Frank inte går att sexualisera så har man en skruv lös.
Hon är helgon och ikon förklarad på global nivå.
Man måste fatta uppenbara saker, tex att det går inte att skriva att Astrid Lindgren var en slampa.
Hur fel eller rätt det än är så skriver man det inte.

Fan hur många blysänken finns det inte i SD. Tycker synd om Jimmy.
Citera
2022-10-17, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Jag tycker en så trångsynt person som du borde lämna partiet. Skäms över mitt medlemskap när jag stöter på personer som dig. Man får nicka och försöka hålla med så gott det går ute på golvet men det behöver jag, tack och lov, inte göra här. Din frapperande brist på humor och som edgy judeälskare, gör dig till en förutsägbar och rekordtråkig person. Hoppas jag slipper träffa på dig i något politiskt sammanhang.

Däremot skulle jag gärna ta ett glas och ett snack med Becka. Hon är både snygg och smart. Skulle vara kul att diskutera AF's judiska snuskbok och se om det hettar till.

Att du sitter i något politiskt sammanhang är nog inte så troligt. Det är ifall du är så genomtänkt att du skriver som SD-kritiker. För aldrig i livet att normalbefolkningen skulle vilja sitta i samma båt där majoriteten av väljarna var som du och ingår i 15-percentilen av invånare under 85 i IQ.
Citera
2022-10-17, 12:54
Medlem
Lite lustigt att flashbackeliten tror att vägen till ett "konservativt" samhälle går via rätten att skrika judehora på torget utan konsekvenser från arbetsgivaren.....
Citera
2022-10-17, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Vad blir det för karriär efter politiken?

Onlyfans?

Eller ner till Rumänien och jobba som en av Andrew Tates camgirls?
Hon kommer säkerligen försöka hänga utanför Riks studio för att jobba bakom scenerna för att inte vräkas i vinter när pengarna inte räcker till elräkningarna och dyra hyran på nybyggda lägenheten (av det jag har sett på hennes TikTok). Bortser man från hennes åsikter så är hon en väldigt påträngande och cringe person... ingen SDare kommer vilja ha henne runt sig.
Citera
2022-10-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Håller med till 100% Om man inte fattar att Ann Frank inte går att sexualisera så har man en skruv lös.
Man måste fatta uppenbara saker, tex att det går inte att skriva att Astrid Lindgren var en slampa.

Tycker personligen inte synd om Jimmie, han gick med i partiet när den här jargongen var offentlig bland partiets medlemmar och när det fanns väldigt starka kopplingar till extremhögern.

Han må vara en väldigt skicklig politiker, förmodligen den skickligaste politikern som finns i Sverige (syftar ej på hans politiken han bedriver, utan endast hur han är som just politiker). Han är dock väl medveten om vad det är för parti han representerar och dårar som Fallenkvist finns överallt inom SD.

Det är bara att kolla på Tobias Andersson, under valvakan så hängde han med OnlyFans-modeller och söp ner sig på sociala medier, inte vidare förtroendegivande.
Citera
2022-10-17, 12:57
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

Mm lite så, även om det inte finns någon gräns vet 99% av folket vart gränsen går. Free speach och allt sådant men det finns ändå en gräns även om jag personligen inte bryr mig. Trodde hon skulle ligga lågt efter helg seger men tydligen inte.
Citera
2022-10-17, 12:58
Avslutad
Vad tror ni arbetslösa FallenKKKvist gör på en måndag som denna
Citera
2022-10-17, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jaha? Om det är hennes upplevelse varför skulle hon inte få uttrycka den? Är Anne Frank helig bara för att hon tillhör det utvalda folket?
Anne Frank var ett BARN. Vill du sexualisera barn ska du va vänlig och ställa dig framför väggen.
Citera
2022-10-17, 13:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ash123
Anne Frank var ett BARN. Vill du sexualisera barn ska du va vänlig och ställa dig framför väggen.
Sexualisera? Nu är det tydligen så att hennes dagbok handlar mycket om sex.
Citera
2022-10-17, 13:03
Avslutad
Rebecka, det finns incels som fortfarande försvarar dig. Onlyfans låter väl inte så dumt?
Citera
2022-10-17, 13:08
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Nej, man får faktiskt inte öppet tycka att Hitler och nazism är bra politik. Du kommer att ändra åsikt när du lämnat tonåren.
Citat:
Nu fick du med Jude igen.
Hela skandalen har att göra med att en SD-politiker på nätet anser att en död 15-åring är sedelös. SD har därefter stängt av henne. Finns inga judar i SD vad jag vet, det är du själv som av personliga skäl väljer att fokusera på judar. Även ditt nästa inlägg kommer att fokusera på judar. Och nästa. SD är du inte intresserad av. Googla Fobi och gör något åt din ångest så mår du bättre.
Citat:
Nu fick du med ordet Jude igen, och två personangrepp, och ett kissåbajs-ord.
Citat:
Det blev 4 st "jude" denna gång. Ändå rätt kul att DU talar om besatthet.Jag har träffat Kent Ekeroth, vi sågs i Lund där jag bodde, han höll på att få med mig som aktiv i SD. Jag har aldrig ens tänkt tanken att han är jude. Och om han nu är det så är jag helt ointresserad, liksom han är ointresserad av min religion. Du kan lära mycket av oss.
Citat:
Summering: Tre ordet Jude, två personangrepp, ett kissåbajsord (snuskbok).Jag bryr mig inte ett dugg om judar, detta är en SD-tråd för mig.
Citat:
Vilka är Vi och Ni? Hur klagar vi på "judar" tänkte du?
Det är du som skriver ordet Jude i nästan varje inlägg, och det är troligen skälet till att du deltar i tråden.Man bör inse sina egna fobier om man vill bli av med dem.

Du är inte bara besatt du är galen. Svarar på alla inlägg, även de som inte är riktade till dig, med din besatthet, trots att många av inläggen inte berör ämnena du är besatt av. Och ja det är ett personangrepp; du är knäpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in