2022-10-16, 20:40
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Han behövde shunnos till en musikvideo, albumet limitless 444 är snart ute. Fullt med bangers.

Fullt med bangers hahah vilket skämt

Hans musik har körts i graven. Autotune, riktigt usla texter om hur brudar vill rida på hans pillesnopp, och videos bestående av alex som röker crack och gör 182838 pistoltecken med fingrarna.
Rider var bland det värsta jag utsatt mina stackars öron för

Nä sorry. Hans musik som kom inifrån Kumla, den första musiken som han gjorde som blev stor, var nog det enda som var någorlunda bra texter med lite känsla i och då var han ren/nykter och fokuserade endast på musik när han satt inne.
Citera
2022-10-16, 20:45
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Detta va så tröttsamt. Luften gick ur mig. Och jag vet att jag kommer tappa intresset helt nu, dag för dag. Så tråkigt och så förutsägbart.

Håller med. Tänkte ändå support Alva ett tag med visningar på youtube osv. Men nu försvann exakt allt kring dom.

De gick från halvtråkiga till helt ointressanta.
Citera
2022-10-16, 20:50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Han älskar inte henne som man ska i en relation nej, men han vill ändå tillbaka nu av bekvämlighetsskäl. Synd hon låter sig behandlas såhär.

Suck.

Då kommer väl en video snart där narcissisten Alex berättar att han minsann har förlåtit Alva, hon har lovat att bättra sig och looovar att städa varje dag och vara ärlig om när hon bajsat på toaletten så inte Alex får nervsammanbrott och börjar knarka.

Får se hur länge denna ronden pågår då. Brukar knappast hålla länge när man redan gjort slut en gång...
Citera
2022-10-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Suck.

Då kommer väl en video snart där narcissisten Alex berättar att han minsann har förlåtit Alva, hon har lovat att bättra sig och looovar att städa varje dag och vara ärlig om när hon bajsat på toaletten så inte Alex får nervsammanbrott och börjar knarka.

Får se hur länge denna ronden pågår då. Brukar knappast hålla länge när man redan gjort slut en gång...

Hahaha, vad sjuk Du är 😁 Men slår nog huvudet på spiken...

Han verkar ju köra hela psykopatresan nu, med att slicka hennes röv. För att snart vända på sig... Och då menar jag det på två sätt. Verbalt, och fysiskt.
Citera
2022-10-16, 21:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Hahaha, vad sjuk Du är 😁 Men slår nog huvudet på spiken...

Han verkar ju köra hela psykopatresan nu, med att slicka hennes röv. För att snart vända på sig... Och då menar jag det på två sätt. Verbalt, och fysiskt.

Hahahah, hans rövhår har blivit så långt sen senaste trimningen av Alva... kanske därför han kommer tillbaka?
Nya bruden Nicole var kanske inte lika taggad på att frisera hans skinkor ...

Men troligtvis är väl han pank efter sin knarkrush och behöver tjäna lite pengar.. det gör han väl enklast genom att bjuda Alva på pizza och blommor så hon kan fixa lite youtubevideos(läs: mer pengar/knark) till honom.
Så jävla sorgligt alltihopa.
Citera
2022-10-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hahahah, hans rövhår har blivit så långt sen senaste trimningen av Alva... kanske därför han kommer tillbaka?
Nya bruden Nicole var kanske inte lika taggad på att frisera hans skinkor ...

Men troligtvis är väl han pank efter sin knarkrush och behöver tjäna lite pengar.. det gör han väl enklast genom att bjuda Alva på pizza och blommor så hon kan fixa lite youtubevideos(läs: mer pengar/knark) till honom.
Så jävla sorgligt alltihopa.

Hahaha, usch...

Var dom i Mölndal?

Enligt Aftonbladet så har någon smällt en bil, och två personer har sprungit från platsen. I Mölndal. Låter som två st pundare. Vad är det GW brukar prata om - slumpen? 😇

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=972490

"Två personer sprang sedan från platsen. Polisen har upprättat en anmälan om vårdslöshet i trafik, smitning från trafikolycksplats och misstänkt stöldgods.

– I bilen hittade vi saker som misstänks vara stöldgods, säger Pernilla Henry.

Ingen ska ha skadats i insatsen. Ingen person är gripen i nuläget, polisen letar fortsatt efter de misstänkta."
Senast redigerad av Kokhett 2022-10-16 kl. 22:08.
Citera
2022-10-16, 22:13
Medlem
Citat:
Hahaha, usch...

Var dom i Mölndal?

Enligt Aftonbladet så har någon smällt en bil, och två personer har sprungit från platsen. I Mölndal. Låter som två st pundare. Vad är det GW brukar prata om - slumpen? 😇

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=972490

"Två personer sprang sedan från platsen. Polisen har upprättat en anmälan om vårdslöshet i trafik, smitning från trafikolycksplats och misstänkt stöldgods.

– I bilen hittade vi saker som misstänks vara stöldgods, säger Pernilla Henry.

Ingen ska ha skadats i insatsen. Ingen person är gripen i nuläget, polisen letar fortsatt efter de misstänkta."

Dom var i Mölnlycke, dock ligger det inte långt ifrån Mölndal
Citera
2022-10-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megspa
Dom var i Mölnlycke, dock ligger det inte långt ifrån Mölndal

Aha, fel av mig. Eller hur nära då tro? 😇

Edit: Det ser ut att vara riktigt nära. Om man svänger upp från vägen från Mölnlycke, så hamnar man i Mölndal...🤔
Senast redigerad av Kokhett 2022-10-16 kl. 22:20.
Citera
2022-10-16, 22:36
Medlem
Citat:
Aha, fel av mig. Eller hur nära då tro? 😇

Edit: Det ser ut att vara riktigt nära. Om man svänger upp från vägen från Mölnlycke, så hamnar man i Mölndal...🤔

Det tar väll ungefär 15 minuter att köra från Mölnlyckecentrum till Mölndalscentrum via pixbovägen. Inte något gångavavstånd mellan centrumen, men går fort med bil.
Citera
2022-10-16, 22:49
Medlem
Kolla alvas tiktok. Alvzhalvz
Citera
2022-10-16, 22:52
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larvy
Kolla alvas tiktok. Alvzhalvz

Vad är det med den?
Citera
2022-10-16, 22:58
Medlem
Detta blev helt plötsligt totalt ointressant! Tänkte supporta Alva lite, men det blir inget nu. Fan vad man tappade det. Kommer nog inte orka kolla på någon av dem mer.
Oavsett mig, så kommer de inte vinna views och följare ( i längden ), med vad fan det nu än är de håller på med! Folk tröttnar, det är bara för mycket nu. Jag unnar dem ingen framgång alls. Så många chanser som sumpats, som ingen annan får i livet, att ha allt och gå till noll på så kort tid, följare som blivit lurade men förlåtit. Ridit på begreppet att vara missbrukare, när det finns missbrukare som kämpar på allvar ute i det verkliga livet! Som lider och har/får allvarliga konsekvenser av sjukdomen. Som splittrar familjer, relationer osv. Dessa två sitter på röven, skrattar och får allt serverat, glorifierar missbruket, slänger sig med ordet så fort dem känner det behövs för att vinna någonting på det! Nej, dessa två förtjänar ingenting längre. Dem är tragiska, deprimerande. Inget hopp, totalt på botten med ingen chans att ta sig upp! På botten förtjänar dem att vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in