2022-10-16, 18:48
Medlem
Stugbajsaren alva har lärt sig städa undan brödsmulorna från sängen. Bruden ser 40+ ut med en stil som påminner om nån som är 17. Hjärnan verkar sprängd pga allt blow paret har gjort. Hon försöker bli en insta baddie med fillers och bbls. Man ba kom igen bror lämna killen och åk hem till Anette och krister tillbaka till flickrummet. Bli en riktig muslim och kasta den där fake burberry scarfen du köpte från turkmarknaden för 29 dinar. Vet att du läser här bror vi hejar på dig sis, go alva halva!
Citera
2022-10-16, 18:54
Medlem
Han har tagit bort inlägget om att han lämnat henne men har kvar videon på yt.
Citera
2022-10-16, 18:55
Medlem
sonofnatures avatar
Hoppas de pussas sen på insta

We ’r back bitches !!!!!!!!! <3<3

2 veckor senare
Vi åker till Kolmården 🦒
Citera
2022-10-16, 18:57
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Han har tagit bort inlägget om att han lämnat henne men har kvar videon på yt.
Han kommer ALDRIG ta bort den videon, alldeles för mkt cash inblandade plus att han är narcist det är hans största video.
Senast redigerad av se8035 2022-10-16 kl. 19:02.
Citera
2022-10-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Du har förmodligen helt rätt.
Har själv haft ett förhållande med en psykopat (först efteråt kom hans diagnos fram och med den föll alla bitar på plats).
Jag försökte ensam i över ett halvår att göra mig fri från honom, inte berättade jag för någon heller för jag skämdes över vad jag blev utsatt för.

Till slut blev jag tvungen att ta hjälp av lite ”motorcykelåkande” bekanta som gjorde ett och annat glasklart för honom, för att jag därefter flyttade tvärs över hela landet (för säkerhets skull..).

Visst är Alva rolig att driva med och göra narr av, men icke att förglömma att hon nu faktiskt (eller åtminstone försöker?) tagit sig ur ett förhållande med någon av samma skrot och korn som mitt ex.
Och det kan, på riktigt, bli potentiellt farligt om nu Alex är allt man läst om i tråden här.

Jag hoppas hon har människor runt omkring sig som hon kan räkna med.
När man som henne är så mitt uppe i det är det inte alltid lätt att inse att man faktiskt är ett offer.

Du har helt rätt. Dock om oss "vanliga", som hamnar med dessa psykopater.

Jag får för mig att Alva inte bara är medberoende, och manipulerad. Jag tror att hon är så kåt på att vara "nån", och älskar att Alex är oberäknelig och betraktas som farlig av vissa. För hon räknar farlig som någon som är häftig. Inte farlig för att han käkat habbar och blåser av hennes huvud., pga av sina hjärnspöken. Vilken absolut kan hända.

Hon behöver verkligen folk omkring sig som tar ut henne ur denna psykos.

Tills dess kommer jag, tyvärr, underhållas av det som komma skall...
Citera
2022-10-16, 19:02
Medlem
se8035s avatar
Fan vilket turbulent par, förra månaden gjorde de en q&a där de spela kära, snubben åkte till mecka och dagen efter börja punda, skiljde sig och börja knulla frugans bästa vän. Nu lämnat sin sidehoe och gått tillbaka till frun igen. Wtf?
Citera
2022-10-16, 19:12
Medlem
Inte oväntat som sagt, men man får se varje avbrott som ett steg på vägen, även om det blir ett par steg tillbaka.

Under avbrottet glömmer hon det dåliga och blir nostalgisk men samtidigt har hon fått en hon en paus, umgås med kompisar och se att hon kan göra videos själv o s v. När det går tillbaks till det vanliga är det kanske lite större chans att hon börjar tänka - "är det så här det ska vara?" De har säkert haft underbara stunder men tror också han kan vara rätt elak när kameran är av. Inte ovanligt att man går fram och tillbaka några gånger.
Tror inte detta är bra för honom heller. Hon hjälper honom så han kan punda längre innan han slår i botten och åker in. Finns det någon effektiv drogbehandling på anstalter eller sitter alla och smygknarkar med insmugglade grejer? Måste väl vara svårt att få in tillräckligt för att hålla igång ett missbruk?
Citera
2022-10-16, 19:53
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Han kommer ALDRIG ta bort den videon, alldeles för mkt cash inblandade plus att han är narcist det är hans största video.

Precis! Den kommer ligga där, och skava mellan dem. Oavsett hur det får honom att framstå.
Citera
2022-10-16, 19:55
Medlem
CheeseHDs avatar
Sa ju det, hela skiten var fake för views. Nu fortsätter cirkusen.
To be continued...
Citera
2022-10-16, 20:13
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Sa ju det, hela skiten var fake för views. Nu fortsätter cirkusen.
To be continued...

Ja, känns som att det hänt för mycket på för kort tid för att det inte skulle vara planerat, vi får se vad som händer.
Citera
2022-10-16, 20:13
Medlem
Först spons till pizza för att återförenas nu spons för blommor.
Omanligt att fixa sponsrade saker som är så enkla när han nu vill ha tillbaka Alva.
Kan inte lägga ut från egen ficka..
Citera
2022-10-16, 20:36
Medlem
Detta va så tröttsamt. Luften gick ur mig. Och jag vet att jag kommer tappa intresset helt nu, dag för dag. Så tråkigt och så förutsägbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in