2022-10-16, 20:16
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Skrivet utan att vara ett dugg butthurt

Inte direkt. Kul att ni blir triggad, ni spelar bra men tar ändå åt er här i tråden

Nej jag tror inte Arsenal kommer vinna ligan. Mycket kvar och är 130% säker på att ni kommer göra misstag.
Citera
2022-10-16, 20:29
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag tror säkert Tottenhamfansen håller med.....

Nej det är väl sant, jag kan dock tycka att när ett lag vinner 4 av 5 senaste åren så är det 'desperate times desperate measures' som gäller.
Citera
2022-10-16, 20:39
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Till Arsenal eller Man City..🤔
Liverpool.
Citera
2022-10-16, 20:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Tönten snackade för några veckor sen om att han skulle följa DIF vinna SM-guld istället för att skriva nonsens här inne. Det går inte så bra med det så nu kommer han in här och trollar istället.

Jämn match på Anfield, tycker ändå att Pep är naiv och ställer laget så högt. Han vet ju att Liverpool älskar att kontra.

Nej jag skrev att jag följer mitt lokala lag i en titelstrid, som förövrigt spelar europa samma dagar som ditt Arsenal Och nivån här inne är fortfarande så låg att jag inte ens läser här längre. Var bara roligt att driva lite efter en seger som jag inte ens såg då jag nyligen kom hem från tele2.

Men fortsätt skuggboxas du.
Senast redigerad av Imbaz 2022-10-16 kl. 20:45.
Citera
2022-10-16, 20:51
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Nej jag skrev att jag följer mitt lokala lag i en titelstrid, som förövrigt spelar europa samma dagar som ditt Arsenal Och nivån här inne är fortfarande så låg att jag inte ens läser här längre. Var bara roligt att driva lite efter en seger som jag inte ens såg då jag nyligen kom hem från tele2.

Men fortsätt skuggboxas du.

Jag håller inte ens på Arsenal. Vad har du fått det ifrån?
Citera
2022-10-16, 20:54
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Jag håller inte ens på Arsenal. Vad har du fått det ifrån?

Då du snackat ned tottenham och ryggar Generalen så antog jag det.

Helt ärligt så bryr jag mig inte så mkt, skrev ett inlägg här och blev direkt kallad troll, tönt osv, undrar varför alla seriösa flytt denna tråd beviset finns ju bara senaste 20 min.
Citera
2022-10-16, 22:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Vilka jävla fantasier att Arsenal ska vinna PL. Vad talar för det liksom?

Snart har dom 4 raka utan vinst sen är dom borta. Tror denna serie kommer handla om City och endast City. Visst dom torskade idag men det kommer alla lag göra ett antal gånger. Hybrisen bland generalen och hans anhängare är fan läskig.
Citera
2022-10-16, 22:38
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Då du snackat ned tottenham och ryggar Generalen så antog jag det.

Helt ärligt så bryr jag mig inte så mkt, skrev ett inlägg här och blev direkt kallad troll, tönt osv, undrar varför alla seriösa flytt denna tråd beviset finns ju bara senaste 20 min.

Det är dumt att anta saker.

Jaha, jag är ny här sen i somras och har inte koll på löjliga regler som vissa användare sätter upp. Tänker bara följa de regler som Flashback har, det är tillräckligt svårt för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Snart har dom 4 raka utan vinst sen är dom borta. Tror denna serie kommer handla om City och endast City. Visst dom torskade idag men det kommer alla lag göra ett antal gånger. Hybrisen bland generalen och hans anhängare är fan läskig.

Jag tycker ingen tar ut något i förskott eller säger något som man inte hört förut. Har du aldrig hört fotbollsfans prata innan?

Chelsea låg bra till i början förra säsongen men som vanligt tog City hem ligavinsten. I år känns det mer öppet och om man som jag är lite mer neutral så är det här bara roligt. Vid nyår eller ännu senare beroende på VM så kan vi se en tendens. Det är väl klart att fans till det lag som leder ligan måste få glädjas över det? När ska dom annars vara glada? Det finns väl knappt nån kvar i livet som kan berätta om vad som hände engelsk fotboll 1960/61 så jag förstår att du är lite bitter.
Citera
2022-10-16, 22:49
Medlem
Varför är det så populärt att klanka ner på Arsenal? Tycker inte ens Generalen sagt att vi kommer ta ligan. City är STORA favoriter. Efter dom är det Arsenal Spurs och Liverpool Chelsea och kanske United utan någon rangordning som slåss om resterande 3 platser I CL. Vi börjar där iallafall men ska bli intressant om Arteta får det dit jag tror och vill inom något år när City går igenom en generationsväxling. Då kan det bli en ligatitel, högst troligt ej i år!
Citera
2022-10-17, 00:05
Medlem
Ojoj bäst i England med Gomez och Milner i backlinjen gubbar
Citera
2022-10-17, 06:37
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Ojoj bäst i England med Gomez och Milner i backlinjen gubbar

Det är väldigt svårt att hitta er där nere i tabellen.
Citera
2022-10-17, 08:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Var/när har jag hävdat att Arsenal kommer ta hem titeln denna säsong..? Jag har hela tiden varit klar på att Man City är favoriter till titeln, men att även vi har chans till att plocka hem bucklan, samt att vi är det enda laget som ev kan stoppa Man City från att vinna ännu en ligatitel, och att vi kommer sannolikligen att komma 2:a som sämst i EPL 22/23.

Försöker du påstå att AFC är ute av titelfajten vid det här läget🤔
Citat:
Det är dumt att anta saker.

Jaha, jag är ny här sen i somras och har inte koll på löjliga regler som vissa användare sätter upp. Tänker bara följa de regler som Flashback har, det är tillräckligt svårt för mig.

Jag tycker ingen tar ut något i förskott eller säger något som man inte hört förut. Har du aldrig hört fotbollsfans prata innan?

Chelsea låg bra till i början förra säsongen men som vanligt tog City hem ligavinsten. I år känns det mer öppet och om man som jag är lite mer neutral så är det här bara roligt. Vid nyår eller ännu senare beroende på VM så kan vi se en tendens. Det är väl klart att fans till det lag som leder ligan måste få glädjas över det? När ska dom annars vara glada? Det finns väl knappt nån kvar i livet som kan berätta om vad som hände engelsk fotboll 1960/61 så jag förstår att du är lite bitter.
Tack för ett bra och välinformerat inlägg.

Är lustigt att se hur ”alla” underskattar Arsenal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in