2022-10-16, 18:21
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Uppenbarligen inte skarpaste kniven i lådan och vad jag hörde på radion är hon tydligen tagen ur tjänst.
Förvånad någon?

jag är nog ändå lite förvånad.. Är inte du? I så fall varför inte
Citera
2022-10-16, 18:22
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Är det pedofiler som läser Anne Franks dagbok och blir upphetsade av denna? Jag tror inte en sekund på att Anne ung som ett barn hade dessa perversa tankar som står i dagboken.

Jag tror dagboken är skriven av en störd judisk pedofil som fick utlopp för sina sexuella fantasier med denna fejk dagbok och utnyttjade Anne Frank för detta.

Den som sa det var det.
Citera
2022-10-16, 18:23
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Och vad har Israel att göra med en svensk politikers uttalande om en bok skriven av en tysk flicka i Nederländerna?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=972303

Ingen jävla aning. Varför frågar du mig det?
Du kan skicka din fråga på israeliska ambassadens hemsida
https://embassies.gov.il/stockholm/AboutTheEmbassy/Pages/Kontakta%20oss.aspx
Citera
Medlem
cerns avatar
Är det någon som kan dra lite smaskiga citat från dagboken eller?

Är på tiden nu eller vad tycker ni?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det verkar som de flesta är eniga om att boken faktiskt är snuskig, så meningsskiljaktigheterna att diskutera blir då mest om Rebecka.

Just det, boken visar hur snuskig nazismen är!!
Citera
2022-10-16, 18:25
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tramsa inte nu. Prata om ämnet, dvs Fallenkvist och SD/Riks
Jag skriver om ämnet, vilket däremot inte du gör. Du tycks inte fatta vad tråden handlar om. Läs rubriken på din egen tråd långsamt och låt det sjunka in. Vi diskuterar Fallenkvists bokrecension här. Boken är Anne Franks dagbok, fylld med perversa sexfantasier och egna abnorma sexupplevelser. För att förstå bakgrunden till Beckas avstängning är det bra om man vet vad boken handlar om. Så man kan förstå varför hon kallar den sedeslös. Klarar du av att ta in det eller tänker fortsätta tjafsa om dina hjärnspöken?
Citera
2022-10-16, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Du som är NAZIST är såklart inte trovärdig i sammanhanget. Dina egna tankar när du var 13 år var nog tusen ggr värre än Anne Franks, antingen saknar du självinsikt (troligt) eller så låtsas du vara upprörd och förfärad då du har en agenda (också troligt). Inget av alternativen hjälper Fallenkvist att se bättre ut, tvärtom.

Dagboken är inte skriven av ett ungt barn, svinet som skrev den är en sexuellt sjuk person som utnyttjade en ung flicka för sina sjuka tankar.

Jag hatar pedofiler, kom inte med dagböcker som utmålar unga barn/flickor och sexuella tankar som något man skall läsa. Har inte läst denna fantasibok men den är uppenbart en fejk skriven av en pedofil.
Citera
2022-10-16, 18:26
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Är det pedofiler som läser Anne Franks dagbok och blir upphetsade av denna? Jag tror inte en sekund på att Anne ung som ett barn hade dessa perversa tankar som står i dagboken.

Jag tror dagboken är skriven av en störd judisk pedofil som fick utlopp för sina sexuella fantasier med denna fejk dagbok och utnyttjade Anne Frank för detta.
Anne Franks dagbok var (är?) klassisk läsning på högstadiet 1970/80/90-talet och särskilt bland tjejer. Jag har aldrig någonsin hört en kommentar från någon som förfäras av de (minimala) sexuella tankar som en 15-åriga tjej skrev ner för 80 år sedan. Det är ju tvärtom extra intressant att läsa någons innersta tankar. Finns gott om kulturella analfabeter i denna tråd som totalt verkar sakna intresse och kunskap för människor.
Citera
2022-10-16, 18:28
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Dagboken är inte skriven av ett ungt barn, svinet som skrev den är en sexuellt sjuk person som utnyttjade en ung flicka för sina sjuka tankar.

Jag hatar pedofiler, kom inte med dagböcker som utmålar unga barn/flickor och sexuella tankar som något man skall läsa. Har inte läst denna fantasibok men den är uppenbart en fejk skriven av en pedofil.
Du har nog aldrig pratat med en tjej eller kvinna i hela ditt liv. Du verkar totalt avsexualiserad. Inget fel med det, bara underligt att du lägger dig i ämnen som du saknar förståelse för.
Citera
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Anne Franks dagbok var (är?) klassisk läsning på högstadiet 1970/80/90-talet och särskilt bland tjejer. Jag har aldrig någonsin hört en kommentar från någon som förfäras av de (minimala) sexuella tankar som en 15-åriga tjej skrev ner för 80 år sedan. Det är ju tvärtom extra intressant att läsa någons innersta tankar. Finns gott om kulturella analfabeter i denna tråd som totalt verkar sakna intresse och kunskap för människor.
Läste den också, men minns ej den perversa porr som påstås i tråden.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Vadå menar du att vi ska börja kalla henne för SD-turken?
Vore mer korrekt än SD-judezigenaren med tanke på att det är direkt felaktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är det någon som kan dra lite smaskiga citat från dagboken eller?

Är på tiden nu eller vad tycker ni?

Olagligt, det blir barnporr, pedofili, du bör vara försiktig när du efterfrågar detta, Anne Frank var ett barn. Du kan räkna med ett fängelsestraff eller saftiga böter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in