Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
Omfg att du är så jävla rädd att erkänna du hade fel?
”Vem bryr sig?” Vad i helvete… Fel efter fel men du hittar ändå på saker som att Jocke är en mördare 😂 Fyfan, läskigt att mördaren har eget tv program!
Vi har olika åsikter så man får agree to disagree helt enkelt.
Jag kollar nu på videon där Anjo intervjuar och försöker få pedofilen rentvådd fast han har har snuskat med minderårig i chat.
Vad är det för folk och företag som stannar runt jocke efter att chatloggarna har visat att jocke föredrar att runka och se på minderåriga som röker tobak?
Bara folk och företag som har tveksam moral.
Fyfan vad Jocke spelar teater.
Nu tror jag att jocke varit olämplig med sin dotter också. . För att han själv hävdar att det inte finns tecken för trauma trots att dottern börja gråta över nån hemlighet.
Fan vad äcklig han är när han försöker framstå som att han har känslor.. Allt för att motivera idioter som Anjo att agera för att skydda jocke och tysta rivalerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ny.Koala
Haha som vanligt.. När han blir motbevisad så blir det "Vem bryr sig", sedan helt byta ämne till något helt annat om t.ex. bögar och Bibeln eller till något han redan ältat om hundra gånger tidigare i tråden.
Han har producerat musik tydligen men verkar ej kunna ett skit om teknik och begär ändå andra att tänka logiskt så att de ej ska bli lurade av de sämsta lögnarna, när det ju är exakt det som han själv blir och uppenbarligen verkar vara den mest naiva, lättlurade och blåsta idioten på internet.
Är han dement eller har han en psykos tro? Det är ju något väldigt, väldigt galet ställt med hans mentala tillstånd.

Har vi en tävling här om vem som har rätt?
Jag vill inte tävla eller erkänna att ni har vunnit tävlingen som inte existerar enligt mig.
Märks vilken idol du har. Jocke är duktig på att starta tävlingar om vem som har rätt eller vem som är bäst.
Varför tycker du att det är rimligt att försvara en gubbe som gillar att runka och se på videos där minderåriga tjejer röker tobak?
För att det hände förut när jocke bara var 10 år äldre än ungen som han ville få runkvirke ifrån?