2022-10-16, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vem bryr sig. Jocke har ändå kåtat sig med nån tjyvrökare till fjortis i en chat vilket räcker för att han ska bli bannad från youtube.

Att han försöker mörda folk titt som tätt genom att be en miljon följare att kräva svar från jockes rivaler är bevis för att jocke inte kan ha sociala medier utan att begå grovt förtal en gång per år i hopp om att hans följare mördar hans rival.

Klart han borde få psykisk vård på sluten anstalt efter så många förtal och häxjakter.

En rivalisk psykopat som jocke kan inte ha sociala medier utan att börja tävla om vem som är bäst.

Omfg att du är så jävla rädd att erkänna du hade fel?

”Vem bryr sig?” Vad i helvete… Fel efter fel men du hittar ändå på saker som att Jocke är en mördare 😂 Fyfan, läskigt att mördaren har eget tv program!
Citera
2022-10-16, 16:56
Medlem
-
Senast redigerad av Ny.Koala 2022-10-16 kl. 17:09.
Citera
2022-10-16, 17:09
Medlem
Citat:
Vem bryr sig. Jocke har ändå kåtat sig med nån tjyvrökare till fjortis i en chat vilket räcker för att han ska bli bannad från youtube.

Att han försöker mörda folk titt som tätt genom att be en miljon följare att kräva svar från jockes rivaler är bevis för att jocke inte kan ha sociala medier utan att begå grovt förtal en gång per år i hopp om att hans följare mördar hans rival.

Klart han borde få psykisk vård på sluten anstalt efter så många förtal och häxjakter.

En rivalisk psykopat som jocke kan inte ha sociala medier utan att börja tävla om vem som är bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

”Vem bryr sig?” Vad i helvete… Fel efter fel men du hittar ändå på saker som att Jocke är en mördare 😂 Fyfan, läskigt att mördaren har eget tv program!

Haha som vanligt.. När han blir motbevisad så blir det "Vem bryr sig", sedan helt byta ämne till något helt annat om t.ex. bögar och Bibeln eller till något han redan ältat om hundra gånger tidigare i tråden.

Han har producerat musik tydligen men verkar ej kunna ett skit om teknik och begär ändå andra att tänka logiskt så att de ej ska bli lurade av de sämsta lögnarna, när det ju är exakt det som han själv blir och uppenbarligen verkar vara den mest naiva, lättlurade och blåsta idioten på internet.

Är han dement eller har han en psykos tro? Det är ju något väldigt, väldigt galet ställt med hans mentala tillstånd.
Citera
2022-10-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Svara på det själv vettja! Ni kommer med massor av anklagelser och frågor men ni har inte ett enda svar på någonting själva!

Smart strategi att springa iväg eller helt byta ämne så fort ni blir överbevisade eller ej kan komma med några motargument. Då tar man upp Bibeln och bögar och dylikt istället. Att Jocke är dum mot joz för att han ej fick böga sig med joz. Wow, vilken nivå på argument och resonemang!
Undra vem det är som byter ämne 🤣😂🤣det är ju du själv. Å speciellt trevlig är du inte heller. Återigen så hoppas verkligen att Joakim får stå för det han gjort. Å du kan ju försöka bete dig. Har du hört ordspråket. Dömer ofta andra efter sig själv, tar för givet, att du är allt du säger att vi andra är som inte har samma åsikt. Sen får man väl hoppas att folk förstår att du är en människa med ett litet ordförråd.
Citera
2022-10-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Undra vem det är som byter ämne 🤣😂🤣det är ju du själv. Å speciellt trevlig är du inte heller. Återigen så hoppas verkligen att Joakim får stå för det han gjort. Å du kan ju försöka bete dig. Har du hört ordspråket. Dömer ofta andra efter sig själv, tar för givet, att du är allt du säger att vi andra är som inte har samma åsikt. Sen får man väl hoppas att folk förstår att du är en människa med ett litet ordförråd.

Såvitt jag kan se skriver jag på en mycket bättre svenska samt har ett bättre ordförråd än vad du och Knutby-sonen har.

Det är ett helvete varje gång man ska försöka tyda era texter. Just därför man ej ska låta vem som helst få tillgång till internet, ni svagbegåvade blir ju lurade av allt ni ser och läser.

Jag har svarat på era idiotiska psykos-påståenden flera gånger om, men det finns bara ett max antal gånger som man orkar upprepa sig. Endel grejer ni skriver är ju så jävla korkade att man undrar om man ens ska orka bemöda sig att svara på skiten.

Men men.. Det är er absoluta rätt att vara naiva, lättlurade och blåsta. Måste vara jobbiga liv ni lever dock, känns som att ni är sådana människor som blir blåsta till höger och vänster i era vardagliga liv utanför internet också.. Om ni har sådana dvs. Jag tvivlar. Sitter snarare på ett hem eller demensboende.
Senast redigerad av Ny.Koala 2022-10-16 kl. 18:20.
Citera
2022-10-16, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Såg något klipp om att bolaget äger både villan och bilarna, stämmer det verkligen? Det kan ju inte vara så fördelaktigt?

Skaplig förmånsbeskattning där.
Citera
2022-10-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Skaplig förmånsbeskattning där.

Ja och om bolaget går i kk så skulle han ju få lämna hus och hem? År det verkligen värt det att leva med den stressen?
Citera
2022-10-16, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Ja och om bolaget går i kk så skulle han ju få lämna hus och hem? År det verkligen värt det att leva med den stressen?

Ja.
Nej.

Men han är ju inte den vassaste kniven i lådan heller.
Citera
2022-10-16, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja.
Nej.

Men han är ju inte den vassaste kniven i lådan heller.

Haha verkligen inte.
Citera
2022-10-16, 19:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

Vi har olika åsikter så man får agree to disagree helt enkelt.

Jag kollar nu på videon där Anjo intervjuar och försöker få pedofilen rentvådd fast han har har snuskat med minderårig i chat.

Vad är det för folk och företag som stannar runt jocke efter att chatloggarna har visat att jocke föredrar att runka och se på minderåriga som röker tobak?

Bara folk och företag som har tveksam moral.

Fyfan vad Jocke spelar teater.

Nu tror jag att jocke varit olämplig med sin dotter också. . För att han själv hävdar att det inte finns tecken för trauma trots att dottern börja gråta över nån hemlighet.

Fan vad äcklig han är när han försöker framstå som att han har känslor.. Allt för att motivera idioter som Anjo att agera för att skydda jocke och tysta rivalerna.

Citat:
Haha som vanligt.. När han blir motbevisad så blir det "Vem bryr sig", sedan helt byta ämne till något helt annat om t.ex. bögar och Bibeln eller till något han redan ältat om hundra gånger tidigare i tråden.

Han har producerat musik tydligen men verkar ej kunna ett skit om teknik och begär ändå andra att tänka logiskt så att de ej ska bli lurade av de sämsta lögnarna, när det ju är exakt det som han själv blir och uppenbarligen verkar vara den mest naiva, lättlurade och blåsta idioten på internet.

Är han dement eller har han en psykos tro? Det är ju något väldigt, väldigt galet ställt med hans mentala tillstånd.

Har vi en tävling här om vem som har rätt?

Jag vill inte tävla eller erkänna att ni har vunnit tävlingen som inte existerar enligt mig.

Märks vilken idol du har. Jocke är duktig på att starta tävlingar om vem som har rätt eller vem som är bäst.

Varför tycker du att det är rimligt att försvara en gubbe som gillar att runka och se på videos där minderåriga tjejer röker tobak?

För att det hände förut när jocke bara var 10 år äldre än ungen som han ville få runkvirke ifrån?
Citera
2022-10-16, 20:43
Medlem
Citat:
Vi har olika åsikter så man får agree to disagree helt enkelt.

Jag kollar nu på videon där Anjo intervjuar och försöker få pedofilen rentvådd fast han har har snuskat med minderårig i chat.

Vad är det för folk och företag som stannar runt jocke efter att chatloggarna har visat att jocke föredrar att runka och se på minderåriga som röker tobak?

Bara folk och företag som har tveksam moral.

Fyfan vad Jocke spelar teater.

Nu tror jag att jocke varit olämplig med sin dotter också. . För att han själv hävdar att det inte finns tecken för trauma trots att dottern börja gråta över nån hemlighet.

Fan vad äcklig han är när han försöker framstå som att han har känslor.. Allt för att motivera idioter som Anjo att agera för att skydda jocke och tysta rivalerna.

Har vi en tävling här om vem som har rätt?

Jag vill inte tävla eller erkänna att ni har vunnit tävlingen som inte existerar enligt mig.

Märks vilken idol du har. Jocke är duktig på att starta tävlingar om vem som har rätt eller vem som är bäst.

Varför tycker du att det är rimligt att försvara en gubbe som gillar att runka och se på videos där minderåriga tjejer röker tobak?

För att det hände förut när jocke bara var 10 år äldre än ungen som han ville få runkvirke ifrån?

Du snackar om att Jocke spelar teater men du blir ju själv blåst av världens teateruppställning som Olof o company och deras tjejkompis satt upp.

Man har ingen rätt att hitta på och fejka nya grejer pga saker man gjort för 10 år sedan, tröga jävel. Olof, Lokal och El Lobo är ju de riktigt äckliga men dom verkar du inte ha något emot av någon anledning.

"Vad är det för folk och företag som stannar runt jocke efter att chatloggarna har visat att jocke föredrar att runka och se på minderåriga som röker tobak?

Bara folk och företag som har tveksam moral."

Du menar typ ALLA Sveriges företag då tydligen, för Jocke är ju med precis överallt och
är gäst i en massa tv-program i alla kanaler och nominerad till Sveriges största tv-pris varenda år. En lättlurad mupp som du vet nog bättre än dom alla antar jag.

"Nu tror jag att jocke varit olämplig med sin dotter också. . För att han själv hävdar att det inte finns tecken för trauma trots att dottern börja gråta över nån hemlighet."

Wow, riktigt vidrigt att komma med sådana anklagelser baserat på ett 10 sekunders klipp helt utan kontext. Men just detta visar ju också hur korkad och lättpåverkad du är. Sådana dumma människor bör inte ha internet, ni kan ju bli lurade till vad fan som helst.

Du tror alltså att åldersskillnaden mellan två personer förändras när åren går? Åldras vissa människor med hundår eller?
Senast redigerad av Ny.Koala 2022-10-16 kl. 21:02.
Citera
2022-10-16, 21:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Man har ingen rätt att hitta på och fejka nya grejer pga saker man gjort för 10 år sedan, tröga jävel. Olof, Lokal och El Lobo är ju de riktigt äckliga men dom verkar du inte ha något emot av någon anledning.

"Vad är det för folk och företag som stannar runt jocke efter att chatloggarna har visat att jocke föredrar att runka och se på minderåriga som röker tobak?

Bara folk och företag som har tveksam moral."

Du menar typ ALLA Sveriges företag då tydligen, för Jocke är ju med precis överallt och
är gäst i en massa tv-program i alla kanaler och nominerad till Sveriges största tv-pris varenda år. En lättlurad mupp som du vet nog bättre än dom alla antar jag.

"Nu tror jag att jocke varit olämplig med sin dotter också. . För att han själv hävdar att det inte finns tecken för trauma trots att dottern börja gråta över nån hemlighet."

Wow, riktigt vidrigt att komma med sådana anklagelser baserat på ett 10 sekunders klipp helt utan kontext. Men just detta visar ju också hur korkad och lättpåverkad du är. Sådana dumma människor bör inte ha internet, ni kan ju bli lurade till vad fan som helst.

Klart att man ska tro på varje tjej som hävdar att jocke har gjort fel.. Eftersom det finns bevis för att jocke är en snusk som efterfrågar runkvirke från minderåriga.. Enligt bevisen som finns.

Jocke börja babbla om sin dotter fast det inte har något med saken att göra.
Han låter skyldig.

Vi ska leta efter tecken på trauman hos hans barn i deras videos säger han.

Jag reagera när dottern började gråta.

Michael Jackson var också vän med sina offer men inte för att han brydde sig om barnen.

När jocke pratar om övergrepp som han blev utsatt för så känns det som att det är en ursäkt för att han själv gillar minderåriga som suger på cigg.

Många som blivit utsatta som barn blir ju själva pedos som vuxna. Som Michael Jackson.

Tur att du aldrig har blivit lurad du som försvarar pedofilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in