2022-10-16, 15:44
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja detta monster förstörde en 9-årig flickas liv för alltid.

Bara för att få sig en "mysig" stund. Detta monster kommer inte att få någon som helst sympati från s. a. s. "vanligt" folk. Kommer förstås alltid att finnas någon käring som kommer att snörvla över hans "otur" och "oblida öde".

Denna händelse är en 491.

Tror det är bortom kärringmedlidande. Bara väldigt, väldigt störda sådana kan tycka synd om GM.
Citera
2022-10-16, 15:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
Batikhäxor.

Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Tror det är bortom kärringmedlidande. Bara väldigt, väldigt störda sådana kan tycka synd om GM.

Du tror det?

Kan vara möjligt men jag ger mig f*n på att det finns en och annan batikhäxa som ändå tycker synd om den "lille gossen". Kanske t. o. m. låter honom bo hemma hos sig. Finns ju ett sådant välkänt fall från Värmland där en gammal tant lät en pigg och viril yngling flytta in hos henne. Slutade med att hon blev ett BO.
Citera
2022-10-16, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan678
Det står i FUP att han utfört ett samlag med flickan. Utöver detta annan grov våldtäkt.
Ok, jag har läst hela FUP:en, då har jag totalt missat denna mening där det står om samlaget, FUP:en var ju inte den lättaste att läsa med allt detta svartmarkerade.
Men tack för upplysningen .
Citera
2022-10-16, 16:06
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Det står i FUP att han utfört ett samlag med flickan. Utöver detta annan grov våldtäkt.

Vart i dokumentet hittar du det?
Citera
2022-10-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Jag tror att den grova våldtäkten kan bestå i att han har fört upp pinnar i flickans könsorgan, det är ju inte säkert att han har haft samlag med henne i ordets rätta benämning , de två sadisterna som härjade på Norra Begravningsplatsen i Solna 2020 åtalades ju för grov våldtäkt, de hade ju bla fört upp kottar i anus på en av killarna .

Jag är också inne på det spåret. Det är ju inte ovanligt är unga oerfarnas nyfikenhet utspelas på det sättet. Men det tog ett par dagar innan åtalspunkten grov våldtäkt mot barn lades till. Kan tycka att dom borde upptäckt dessa skador första dygnet. Skadorna kanske inte var så omfattande eller livshotande att undersöktes närmare dom första dagarna iof.
Citera
2022-10-16, 16:15
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag är också inne på det spåret. Det är ju inte ovanligt är unga oerfarnas nyfikenhet utspelas på det sättet. Men det tog ett par dagar innan åtalspunkten grov våldtäkt mot barn lades till. Kan tycka att dom borde upptäckt dessa skador första dygnet. Skadorna kanske inte var så omfattande eller livshotande att undersöktes närmare dom första dagarna iof.

Hon svävade väl mellan liv och död och fokus kanske låg på hjärnblödningen.
Citera
2022-10-16, 16:19
Avslutad
Citat:
Var står det?
Citera
2022-10-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Ok, jag har läst hela FUP:en, då har jag totalt missat denna mening där det står om samlaget, FUP:en var ju inte den lättaste att läsa med allt detta svartmarkerade.
Men tack för upplysningen .
Jag har inte lusläst FUP ännu men jag minns inte man har försökt säkra spår efter sperma? Däremot konstaterade man blodspår på hans kläder och man har sökt av området med spårhundar.
Citera
2022-10-16, 16:21
Medlem
Citat:
Hon svävade väl mellan liv och död och fokus kanske låg på hjärnblödningen.

Precis, dom fokuserade av förklarliga skäl på dom livshotande skadorna och ville inte utsätta kroppen för ytterligare saker. Men det säger mig ändå att övriga skador inte var tillräckligt omfattande och synliga för ögat. Alternativt kan det också ha räckt med att flickan var naken och pojken gjort vissa medgivande som är överstrukna i FUP.
Citera
2022-10-16, 16:23
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Precis, dom fokuserade av förklarliga skäl på dom livshotande skadorna och ville inte utsätta kroppen för ytterligare saker. Men det säger mig ändå att övriga skador inte var tillräckligt omfattande och synliga för ögat. Alternativt kan det också ha räckt med att flickan var naken och pojken gjort vissa medgivande som är överstrukna i FUP.

De har ju hittat spermier, dock inget dna på den, hur nu det kan gå till.
Citera
2022-10-16, 16:27
Medlem
Citat:
De har ju hittat spermier, dock inget dna på den, hur nu det kan gå till.

Det var märkligt. Vart hittades dom?
Citera
2022-10-16, 16:34
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Från vilken länk laddade du ner FUP när du fick en massa oönskad skit i datorn?

(Jag vågar inte klicka på någon länk och ladda ner FUP, gjorde det i L*ena W*esström-tråden med det resultat att jag fick en massa porr i datorn som jag ej kunde bli av med! Killarna på affären som fick hjälpa mig få bort eländet hade väldigt roligt åt mig när jag stammande skulle förklara hur det gått till och att jag inte alls tittar på porr!)

Ni andra, är det någon länk där jag tryggt kan ladda ner, vill gärna läsa FUP?

Från den allra första uppladdningen som postades i tråden, sidan 1050, inlägg #12589. Efter det har FUP publicerats via andra länkar, dom vet jag ingenting om. Ahh...ok, stackare. Jag köpte ett virusprogram och lyckades få bukt med porr och virus med det tack och lov.

Angående FUP tycker jag det är bra att dom maskerat detaljerad info. Vissa saker vill säkerligen inte L*nas familj ska komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in