Citat:
Ursprungligen postat av
kennethsthlm
Jag har sett starka vindar och tendenser i SoME.
De agerar som flockdjur som jagar ett skadad villebråd.
Visst, Fallenkvist gick lite för långt, och så blev hon avstängd.
Men psykopaterna, hundarna, vargarna, gamarna, minionerna är helt i extas
Det är blodtörst som man blir äcklad av
Motbjudande "människor"
Kan alla slaktas snart?
Det finns viralgranskare men var är psykopatgranskarna?
Jag tycker FB fungerar bra som psykopatgranskare, det är därför jag häckar här.
Alla partier viralgranskas men tyvärr går alla igång mer om det är en SDare som syndat. SD-politiker måste därför vara extra försiktiga, och inget fel med det. Finns inga fördelar i politiken att säga sakler som andra hatar.
Någon som kunde granskas är t.ex Lööfs uttalande efter den nya regeringen, eller Stenevis om "hur "ett mörkt kapitel i Sveriges historia börjar". Fullständig idioti och egentligen 10 gånger värre än Fallenkvists klavertramp, men de kommer undan. Dock inte helt gratis, exempelvis Expressens Hakelius skrev om dem:
Citat:
https://www.expressen.se/kronikorer/...d-sd-fixering/
S och V har fattat att det räcker med SD-fixering
Men nu, då? Från och med presskonferensen i går, fredag. Eller kanske från och med omröstningen på måndag. Är Sveriges oundvikliga förvandling till auktoritär fasciststat till sist ett faktum?
Måste Jan Guillou börja packa?
Ska Dagens Nyheter gå i stabsläge?
Drar public service till skogs för att förbereda fria informationskriget?
Annie Lööf tyckte att det var ”historisk och oerhört” att Sverige andra största parti nu påverkar vilken politik som förs i landet. Att hennes 6,7-procentsparti inte längre kan diktera politiken innebär ”ett konservativt, nationalistiskt maktskifte”. Johan Pehrson har ”sålt sin själ för ett antal ministerposter”.
Märta Stenevi fick in tre ”dråpslag” redan i sin första tweet och lade till ”auktoritär” till det konservativa och nationalistiska.