2022-10-16, 13:15
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Rebecka ta över som partiledare?
Nu tar vi det lugnt med söndagsbärsen, det är måndag imorgon.
Det behövs någon som kan kalla en spade för en spade. Något Becka kan, sen har hon charm. Något som den feta partiledningen saknar. Största blågula och sitter inte i regeringen, hur fan kan man kalla det en framgång. Det är ett seriöst fel på SD så det behövs nya krafter.
Citera
2022-10-16, 13:16
Medlem
Det är så oerhört löjligt hur det här tabut mot att göra något som ens på det mest långsökta sätt kan tänkas bryta mot det dekorum som omgärdar allt som har med judar att göra numera tycks gälla i Sverige. Det är så dumt.

Låt mig meddela er alla att judar inte har något som helst problem att skämta å det grövsta om sådant som svenskar och i större bemärkelse de germanska folken håller heligt. Notera till exempel ordet shiksa (jiddisch) som används nedsättande om vita flickebarn och vilket har betydelsen orent djur, styggelse, hora. Så talar alltså de av spelad kränkthet uppfyllda judarna i Judiska ungdomsförbundet och i Judiska församlingens Lena Posner Körösi om svenska flickor bakom stängda dörrar. Att dessa judar har mage att spela upprörda när Fallenkvist helt korrekt beskriver Anne Franks kåta lustar, som trots allt är ett förgrundstema i dagboken, är skrattretande.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=shiksa
https://en.metapedia.org/wiki/Shiksa
https://en.wikipedia.org/wiki/Shiksa

Judarna tar sig alltså rätten att på sitt eget språk beskriva svenska flickor som horor, orena djur och styggelser, men svenskar är samtidigt strängeligen förbjudna att på minsta sätt bryta det dekorum och den helighet och oberörbarhet som gäller för det judiska folket, trots att sanningen är att judiska kvinnor är de mest perversa skökor som du kan tänka dig.

Här är en judinna - Anna Ekelund Nachman - som i lidelsefulla ordalag beskriver sin kärlek till hårdporr av det grövre slaget, producerad av en viss herr Rocco Siffredi, och förespråkar dess spridning bland unga svenskar:

https://www.dagenssamhalle.se/kronika/vi-behover-porren-att-orka-vara-jamstallda-17650

En regel för judar, en annan för goyim.
Citera
2022-10-16, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Forskning visar att det är psykopater och narcissister som har den typen av ”humor” som syftar till att håna utsatta offer och försöka göra människor så upprörda som möjligt. En normal hjärna skrattar inte åt mördade barn öht. Oavsett om man druckit alkohol eller ej. Men ja hon skadar partiet. Hade alla offentliga SD-are varit som Jimmie Åkesson hade nog ingen kallat dom korkade eller tänkt på nazism, och det hade nog inte varit så kontroversiellt att samarbeta med dom då heller. Det är bara han och Mattias Karlsson som verkar ha en hjärna.

Haha nä, psykopater ger sig på enskilda individer som de har beräknat är svagast eller tillfälligt är försvagade i samhället.

Titta på alla som just nu som gamar ger sig på Fallenkvist, t.ex. Haveristerna et al. (fd. IRM) som är tangentbordskrigande psykopaternas motsvarighet till fysiska psykopaterna AFA, är ett sätt att hitta psykopater.

En psykopat skrattar inte åt folkgrupper, mördade barn etc. för vilka vem blir skadad av det? Ingen. En psykopat vill skada enskilda individer. En psykopat ger sig ohämmat på och kritiserar någon som "skrattar åt mördade barn". Du har fått allt om bakfoten, och att du vill klistra "psykopat" på Fallenkvist är snarare ett tecken på att du själv är psykopat. Eller så har du bara otroligt dålig förståelse för vad en psykopat är och vad en psykopat gör.
Senast redigerad av Bilan.Osman 2022-10-16 kl. 13:18.
Citera
2022-10-16, 13:17
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag gillar inte Rebecka Fallenkvist. Hon matchar väldigt bra sd:s kanal Rix. Dom är lika vulgära. Beträffande Anne Frank har hon antagligen rätt. Varför skulle det inte klia ordentligt mellan benen på en 16-årig flicka? Enligt min erfarenhet är flickor som allra kåtast i just den åldern då hormonerna pockar på som värst utan att dom hittat "den rätta" balansen.

Jag letade efter den där förbenade dagboken på nätet men där fanns den ej. Försökte se en svartvit film om människan på youtube men kände att hela historien stod mej upp i halsen och stängde av.

Det som förvånar är att en halv promille av totalpopulationen har sånt inflytande så att dom får till och med Jimmy Åkezzon att krypa till korset. Den där förbenade dagboken har blivit ett judiskt propagandanummer som bara överträffas om det eviga tjatet om den s k förintelsen.

485-miljonersbedragaren Jokim Poseners nära släkting ordföranden Posener-Kurösi, förebild för Krösus Sork i folkkära Bamse var ute i media och ondgjorde sig över Fallenkvists karaktäristik över Anne Frank. Visst kan Anne Frank ha varit kåt, inget tu tal om det. Om hon kallat fröken Frank sedeslös vet jag inte. Jag har bara hört "kåt". Den naturligaste sak i världen. Posenär-kurösi tycks förorda tystnadskultur.

https://www.svd.se/a/3db6a28c-3b78-315c-a9ca-90815d7a193a/posener-det-ar-taskigt-att-skriva-om-mig

https://sv.wikipedia.org/wiki/Joachim_Posener

Förresten såg jag karln på Södertäljependeln för att par år sen. Han klev av i Älvsjö.
Citera
2022-10-16, 13:17
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Det förvånar mig att du är förvånad. Ja, det skadar Sveriges anseende utomlands.
Du menar i Israel.
Citera
2022-10-16, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Du menar i Israel.

Nej.
Citera
2022-10-16, 13:22
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Nej.
Det är bara Israels ambassadör och judiska centralrådet som har lipat över RF. Vilka fler länder än apartheidstaten har protesterat mot den korrekta beskrivningen av judeslampan?
Citera
2022-10-16, 13:23
Avslutad
Citat:
Som sagt, det visar vilka som bestämmer i vasallstaten Sverige.

Hur bestämmer dom i detta? Att judar kritiserar en betyder väl inte att man alltid måste lyda som en feg hund om man nu genuint inte såg något fel i inlägget?

Björn Söder var med i ett drev tidigare, där judar också tolkade ett inlägg som negativt mot judar... Precis som Rebecca förklarade han att inlägget hade misstolkas.

Judar, media och politiker köpte INTE hans förklaring. Björn sitter likväl ändå fortfarande kvar. Inga judar kunde därmed "bestämma" att han skulle avgå... För SD kom själva fram till att det inte var över deras egen gräns.

Om judarna hade fått bestämma hade ju Björn med flera avgått förlängesen... Om judar hade fått bestämma hade inte SD suttit i en regering. Men judar kan inte bestämma allt.

Det är massa saker som inte alls går som dom vill... Du/ni har väl högre tankar än mig då om hur enkelt det är för judar att kontrollera även detta. Lite kritik, vips så viker sig alla...

Men det finns som sagt även flera exempel på när judars kritik INTE har lett till någons avgång i SD.

Kanske, kanske SD själva såg på det annorlunda nu? Kanske, kanske Rebecca egentligen står för sitt förtydligande och inte är den anti-jude-hjälten" ni tror?

Jag vet inte, men det är inte otänkbart eftersom Björn Söder fick sitta kvar trots att judar var precis lika kritiska mot honom utan att det fick samma konsekvenser.
Citera
2022-10-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag förundras mest hur vissa SD:are lyckas att göra misstaget att trampa i nazistklaveret gång på gång. Som om de skulle ha någon slags blandning av koprolali och tourettes.. måste säga dumma saker

Kan nog bero på den historia man bär ......
Citera
2022-10-16, 13:26
Medlem
Citat:
Och vi andra i SD vill inte ha några sionister som virkar offerkoftor. Du hör hemma i L eller något annat liberalt skitparti. RF kommer skaka om SD i grunden och hoppet finns att hon tar över från Jimmie som vek ner sig.

Problemet är att ett parti som du vill ha skulle få lika många röster som alternativa partier. Jag tror inte svenskar i allmänhet mer än några rötägg på FB sitter och bekymrar sig över judendomen i Sverige.
Jag tror på riktigt SD vill gå vidare från sina rötter och har en hel del vettiga idéer som vettiga människor kan ta till sig. Det du och Fallenkvist förespråkar är inte en del av det. Jag tycker snarare det är ni som bör byta parti. Och det valet är fritt.
Citera
2022-10-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Forskning visar att det är psykopater och narcissister som har den typen av ”humor” som syftar till att håna utsatta offer och försöka göra människor så upprörda som möjligt. En normal hjärna skrattar inte åt mördade barn öht. Oavsett om man druckit alkohol eller ej. Men ja hon skadar partiet. Hade alla offentliga SD-are varit som Jimmie Åkesson hade nog ingen kallat dom korkade eller tänkt på nazism, och det hade nog inte varit så kontroversiellt att samarbeta med dom då heller. Det är bara han och Mattias Karlsson som verkar ha en hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bilan.Osman
Haha nä, psykopater ger sig på enskilda individer som de har beräknat är svagast eller tillfälligt är försvagade i samhället.

Titta på alla som just nu som gamar ger sig på Fallenkvist, t.ex. Haveristerna et al. (fd. IRM) som är tangentbordskrigande psykopaternas motsvarighet till fysiska psykopaterna AFA, är ett sätt att hitta psykopater.

En psykopat skrattar inte åt folkgrupper, mördade barn etc. för vilka vem blir skadad av det? Ingen. En psykopat vill skada enskilda individer. En psykopat ger sig ohämmat på och kritiserar någon som "skrattar åt mördade barn". Du har fått allt om bakfoten, och att du vill klistra "psykopat" på Fallenkvist är snarare ett tecken på att du själv är psykopat. Eller så har du bara otroligt dålig förståelse för vad en psykopat är och vad en psykopat gör.

Jag har sett starka vindar och tendenser i SoME.
De agerar som flockdjur som jagar ett skadad villebråd.
Visst, Fallenkvist gick lite för långt, och så blev hon avstängd.
Men psykopaterna, hundarna, vargarna, gamarna, minionerna är helt i extas

Det är blodtörst som man blir äcklad av
Motbjudande "människor"
Kan alla slaktas snart?

Det finns viralgranskare men var är psykopatgranskarna?
Citera
2022-10-16, 13:28
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Det är bara Israels ambassadör och judiska centralrådet som har lipat över RF. Vilka fler länder än apartheidstaten har protesterat mot den korrekta beskrivningen av judeslampan?
Finns 100 i den här tråden, om du orkat läsa.

Ditt inlägg är o-svenskt, om du trodde något annat. Arab?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in