2022-10-16, 01:01
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Vi förstår ju mycket väl att 15 åringen försöker ljuga sig ur denna händelse med att inte komma ihåg, mycket vet ej på frågorna .

Ja tror däremot att denna 9 åriga tjej är en mycket smart tjej, när hon är på väg hem så ser hon honom sitta på bänken, hon känner igen honom, det var han som hade hittat den sparkcykeln som hade blivit stulen från hennes fritids tidigare på dagen,

Hon tycker säkert att det är konstigt att han bara kunde hitta cykeln sådär, utan att vara inblandad i stölden.

Hon frågar då om han kan visa vad han hittade cykeln, vilket han går med på, under promenaden ner i skogen ställer hon säkert ytterligare frågor, detta irriterar honom, han förstår att hon har fattat att det är han som stulit cykeln från början, vilket han har nekat till .

Hon går ju framför honom, lätt match för honom att ta en "pinne" och slå till henne över ryggen, hon faller ju givetvis utav detta slag, väl liggandes så har hon ju inte en chans mot honom, det ena ger det andra, han slår och slår, och till slut så tar han hennes skosnören och försöker strypa henne.
exakt så här tänkte jag mig med att det gått till.

Att han har någon slags intelligensstörning framgår tydligt.
Han "tror" att han har vänner som han umgås med när det i själva verket bara är så att han tex går bredvid dom o pratar som med pojken som bokade tvättid.
Hade det inte varit för det bestialiska han gjort hade det känts lite tragiskt.

Jag tror ärligt talat på att han kommer må som fisken i havet som inlåst, detta blir inget straff för honom utan det kommer kännas som en belöning.

Bästa straffet hade nog varit permanent utvisning.
Citera
2022-10-16, 07:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
.
Jag tycker också det är tydligt att han är utvecklingsstörd plus allvarligt empatistörd. Medans människorna som hittade flickan är mer eller mindre i chocktillstånd beter sig gm som ingenting har hänt. Han promenerar runt lugnt och pratar med folk. Frågar bl.a en annan liten flicka vad hon heter och bor.

Jag har inte riktigt fått klarhet i hans agerande när han träffade dina kompisar. Vet du om han sökte upp dom för att påkalla hjälp? Eller blev han ertappad på ett konstigt ställe och behövde förklara sig?

Han stoppade dem på gångvägen Mina kompisar blev svårt chockade och visste nästan inte vad göra.
Han babblade på som inget speciellt och sa sen "att nu måste jag dra".
Har gått hos psykolog efter händelsen.
Citera
2022-10-16, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan678
Läst FUP:en och tolkar jag den rätt så har GM slitit itu ena skosnöret. Det har testats ha en hållfasthet på 80 kg.
Dessutom tolkar jag det som "pinnen" han slagit med är det ungträd som befunnits avbrutit vid brottsplatsen, och att pinnen är det avbrutna trädet.

Kan man som 15-åring slita av skosnören och bryta av träd med bara händerna så är man stark, och tillsammans med en psykisk störning blir man farlig.

Obs! Ovan är mina egna tolkningar/ gissningar av FUP:en!

Det är inte ovanligt att skosnören har slitningar. Kan lika gärna gått av när han drog ut snörena från skon. Pinnen bara låg där säger han. Finns det bild på pinnen eller varför tror du han brutit av den?

Det var ju dåligt med bilder i FUP så mycket lär vi aldrig få veta.
Citera
2022-10-16, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Han stoppade dem på gångvägen Mina kompisar blev svårt chockade och visste nästan inte vad göra.
Han babblade på som inget speciellt och sa sen "att nu måste jag dra".
Har gått hos psykolog efter händelsen.

För en normalt fungerande människa är en sån här upplevelse traumatiskt. Pojken reagerar inte det minsta.

Vet du om pojken stod på cykelbanan eller kom han från skogen när dom fick kontakt med varandra?
Citera
2022-10-16, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Ärligt talat så har han nog den "rätta" IQ:n för sin ålder och härkomst. Ett exempel på en kvinna från Somalia (Etiopien och Somalia gränsar mot varandra), och hon är vuxen.
Det är extremt låg IQ i östafrika. Har du pratat med många somalier? Om du har det så vet du.
https://www.bitchute.com/video/tkOfNsp0iZw/

Har träffat ett antal och nät du säger det så stämmer det väl ofta. Dom verkar aldrig lära sig språket men det är väl så att de flesta är analfabeter.
Citera
2022-10-16, 07:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Vi allmänheten vet inget mer om henne; när hon fäster blicken, om hon känner igen personer, ser på TV, som du bland annat undrar. Sjukvård, polis och rättsväsendet har förstås full koll om hur hon mår, om någon förbättring eller förändring sker.

Hon vårdas på sjukhus och kommer att behöva vård lång tid framöver. Sjukgymnast, arbetsterapeut, talpedagog och övrig personal gör allt de kan för att t ex kunna lära henne gå, kunna prata, osv.

Enligt hennes och föräldrarnas målsägarbiträde så säger han att man ännu ej vet den fulla omfattningen av hennes skador. de är ej överblickbara och det är för tidigt att avgöra vilka men och skador hon drabbats av.

Hoppet är ju det sista som överger en, man kan inte annat än hoppas och be att ett under sker och att L*na med tiden kan förbättras. Men, som det ser ut för närvarande, ser det tyvärr mörkt ut.

Tack för ett utförligt svar. Hoppas verkligen att det går framåt för henne.
Citera
2022-10-16, 07:56
Avslutad
Citat:
För en normalt fungerande människa är en sån här upplevelse traumatiskt. Pojken reagerar inte det minsta.

Vet du om pojken stod på cykelbanan eller kom han från skogen när dom fick kontakt med varandra?
Han stod på cykelvägen.
Dom fattade direkt art det var han som gjort nåt.
Ja det blev en mycket traumatisk upplevelse för dem.
Har varit med om nåt liknande och gjorde helt korkade grejer innan polisen kom...
Citera
2022-10-16, 08:06
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Ärligt talat så har han nog den "rätta" IQ:n för sin ålder och härkomst. Ett exempel på en kvinna från Somalia (Etiopien och Somalia gränsar mot varandra), och hon är vuxen.
Det är extremt låg IQ i östafrika. Har du pratat med många somalier? Om du har det så vet du.
https://www.bitchute.com/video/tkOfNsp0iZw/

Ja, de flesta afrikaner är förståndshandikappade sett till europeiska mått.
Citera
2022-10-16, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Mycket bra att monstret utsätts för hot och våld på boendet.

Ju mera desto bättre. Här får man verkligen hoppas på det bästa. Även om detta inte hade förkommit så hade han ändå inte trivts där. Han vill naturligtvis vara lös och ledig och göra det som "intresserar" honom.

Stackars de flickor/kvinnor som kommer att bo i närheten av detta vidunder.

Nja i fup från sista förhöret trivdes han utmärkt, fick spela Playstation och basket och en bra gymnastiksal att vara i. Även maten va bra.
Citera
2022-10-16, 08:34
Medlem
Citat:

Läste igår från något förhör med pojken, förhörsledaren frågade honom hur han mådde dagen efter överfallet: Bra! svarade pojken. Det är ju helt sinnessjukt, det var som en vanlig bra dag för honom!

De som hittade flickan är djupt chockade och kommer förmodligen att bära med sig bilden av den svårt misshandlade och nästintill döda flickan, hela sitt liv. Medan förövaren mådde bra dagen efter all djävulskap han gjort! Ingen som helst förståelse, inget som helst medlidande, ingen som helst ånger.
Senast redigerad av OzzieTheOwl 2022-10-16 kl. 08:36. Anledning: Rättelse stavfel
Citera
2022-10-16, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
exakt så här tänkte jag mig med att det gått till.

Att han har någon slags intelligensstörning framgår tydligt.
Han "tror" att han har vänner som han umgås med när det i själva verket bara är så att han tex går bredvid dom o pratar som med pojken som bokade tvättid.
Hade det inte varit för det bestialiska han gjort hade det känts lite tragiskt.

Jag tror ärligt talat på att han kommer må som fisken i havet som inlåst, detta blir inget straff för honom utan det kommer kännas som en belöning.

Bästa straffet hade nog varit permanent utvisning.
Ja självklart är det en störning pojken lider utav, han säger precis som du säger att han har vänner, men sedan i ett av förhören säger han att det är tråkigt när man inte har kompisar,

Han har givetvis en intelligens störning, men hade ändå förmågan att inse att han gjort något han inte skulle gjort.

Han klarade naturligtvis inte av att en liten tjej på 9 år ifrågasatte honom, hon frågade ju givetvis som barn gör, han kände sig mer och mer trängd , dessutom var hon ju en tjej, en utav det kvinnliga könet, och det accepterade han naturligtvis inte , nej den fostran hade han nog med sig hemifrån, det är mannen som är familjens överhuvud, det är mannen som tar ton , inte en liten flicka på 9 år.

Det bästa hade ju som du säger varit om han och hela hans familj hade blivit utvisade.

Denna familj tillför inget för vårt land, kommer alltid att vara bidragsberoende.
Citera
2022-10-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Läste igår från något förhör med pojken, förhörsledaren från honom hur han mådde dagen efter överfallet: Bra! svarade pojken. Det är ju helt sinnessjukt, det var som en vanlig bra dag för honom!

De som hittade flickan är djupt chockade och kommer förmodligen att bära med sig bilden av den svårt misshandlade och nästintill döda flickan, hela sitt liv. Medan förövaren mådde bra dagen efter all djävulskap han gjort! Ingen som helst förståelse, inget som helst medlidande, ingen som helst ånger.

Ja, det är smått obegripligt hur oberörd han är av allt. Han lämnar t.ex flickan döende för att han vill gå till fotbollsplanen. Där sitter han en stund utan att nåt roligt dyker upp. Då tänker han gå hem istället och måste passera stigen där flickan ligger. Han bestämmer sig då för att gå tillbaks till flickan. Helt impulsstyrd och lever för stunden utan någon förståelse för vare sig sina egna eller andras känslor.

Förhörsledaren frågar upprepade gånger hur han kände och tänkte när han slog flickan. Antingen förstår han knappt frågan eller så svarar han att han inte vet. Han svarar dock några gånger att det inte är bra, men det är för att någon sagt till honom att det inte är bra att döda folk. Han förstår det inte utan upprepar bara vad andra sagt till honom.

Dessa störningar kan knappast kommit som en blixt från klar himmel. Tecken måste ha funnits i många år. Att föräldrarna inte agerat kanske inte är så konstigt med tanke på att dom låtit honom härja fritt i byn, med sina slitna, smutsiga och illaluktande kläder. Shortsen hade nötningshål i ändan! Frågan är om han gått och kliat sig i arslet eftersom han inte ens kunnat torka sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in