2022-10-16, 01:14
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Wiki: Fallenkvist föddes i Kristianstad. Hennes föräldrar var flyktingar från Rumänien som invandrade till Sverige på 1980-talet
Jaha och var står juden i släkten att finna?
Citera
2022-10-16, 01:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Vem är Falkengren?
Lol, sorry.. Jag menade Fallenkvist.
Citera
2022-10-16, 01:16
Medlem
BIB3ls avatar
Hon försöker väl ta över Strandhälls tidigare position. Det är inte första gången RF klantar till det.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
SD har en rimlig politik men galna företrädare.
Lite så känns det.
Citera
2022-10-16, 01:23
Medlem
Som SD:are vill man inte höra ett ont ord om judarna. De utgör varken ett problem eller ett hot. Läs rummet, Riks.
Citera
2022-10-16, 01:23
Medlem
balthazar5s avatar
Är Rebecka "Jag är en exempel på lyckad invandring." Fallenkvist det bästa som SD kan ta fram från sina 22% väljare? Hon verkar labil minst sagt. Om hon får en så framträdande position inom partiet så undrar jag om inte de andra kvinnorna är helt blåsta.? Kolla bara på vår psykopatiska andre vice talman. Kan inte SD göra bättre än så?
Citera
2022-10-16, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort bort sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?

Hon måste vara extremt efterbliven för att inte fatta att hon kommer att få hela judelobbyn över sig, som en flock kråkor på en uggla; men det mest anmärkningsvärda är i mitt tycke hennes språkbruk! "Sedeslös"? Låter som något Strindberg eller Heidenstam kunde ha sagt! Hej, Rebecka, 1800-talet ringde och vill ha tillbaka sin catchphrase!

(Hade judeöverstyrelsen levt upp till sin ras' ryktbara smarthet helt och fullt hade den f.ö. väl bara nöjt sig med att liknöjt konstatera: jo, tonåringar är rätt kåta. No news.)
Citera
2022-10-16, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Det beror naturligtvis på hur och vem som gör det. Ricky Gervais, Family Guy och South Park kan tex skämta om förintelsen och få de flesta att garva åt det.

Är man medlem i ett politiskt parti som tampats med nazianklagelser i årtioenden som nu är påväg in i ett ödesdigert avtal, för landets bästa, så är det inte rätt läge.

Det är aldrig rätt läge. En sådan person som Rebecka Fallenkvist ska ej arbeta som politiker.

Nu när hon blivit riksbekant och tapetserad i medierna väntar en lysande karriär som influencer. En trogen följarskara bestående av kåta män plus fjortistjejer finns redan etablerad.

Tjejen har driv och utseende och att hon verkar lite korkad är bara en tillgång i influencervärlden. Helt i klass med Anna Anka, Katrin Zytomierska, Pernilla Wahlgren, Bingo Rimer, Blondinbella, Runar et al.

Minns var ni läste det först, hon är som klippt och skuren för ett kändisskap utanför politiken. En frisk fläkt där grodor regelbundet hoppar ur munnen. Kaxig och onåbar för kritik. Guld för kvällstidningsjournalistiken. Klick, klick, klick.

En smart manager bör signa upp ett kontrakt snarast.

Eller hur Rebecka? Visst har jag rätt?
Citera
2022-10-16, 01:27
Medlem
Judgments avatar
Kan någon förklara för mig vad problemet är? Får man inte ha en åsikt om något en person själv skrivit, för att personen var jude? Är det något fel med att vara kåt? Jag förstår inte
Citera
2022-10-16, 01:38
Medlem
Det är ju såhär oppositionen kommer att jobba med fram till 2026. Förut hade vi riks men nu blir det Expo
Citera
2022-10-16, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Kan någon förklara för mig vad problemet är? Får man inte ha en åsikt om något en person själv skrivit, för att personen var jude? Är det något fel med att vara kåt? Jag förstår inte
Säger som dig vad vad är "Problemet "Med det Rebecca sagt? vänstern tycks vara väldigt lättkränkta
Citera
2022-10-16, 01:46
Medlem
Erik Östs avatar
Hade det varit en woke hbtqåäö vänsterjournalist som beskrev sin upplevelse av dagbokens 50 första sidor hade krokodiltårarna runnit längs hornalisternas kinder och deras läsare hade stämt in i snyftandet. De hade beskrivit en näst Intill en religiös upplevelse...och änglakören läsarna hade inte haft nånting att tillägga. Tjääleek bara!

Förstod ni nu? Nä jag tror inte det. Punchhuvven.

Ett tips, ni hör/ser ju vilka olyckskorpar som kraxar mest över det här i pressen!
Senast redigerad av Erik Öst 2022-10-16 kl. 01:52.
Citera
2022-10-16, 01:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Wiki: Fallenkvist föddes i Kristianstad. Hennes föräldrar var flyktingar från Rumänien som invandrade till Sverige på 1980-talet
Hennes pappa är fortfarande turk. Vad vill du uppnå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in