2022-10-16, 00:22
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vem f-n använder ordet sedeslös?
Språkbegåvade och verbala personer. Kanske inget som lärs ut på sfi.
Citera
2022-10-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Språkbegåvade och verbala personer. Kanske inget som lärs ut på sfi.
Det verkar som sd vill lansera en massa gamla ord
Citera
2022-10-16, 00:24
Medlem
Citat:
Rumäner kan nog ha en ganska hård jargong om judar som vissa andra fd östländer
Fast om dom var rumäner från Rumänien hade dom väll inte behövt söka uppehållstillstånd här?
Läst att dom är romer, alltså burkplockare det man förut kallade zigenare.
Citera
2022-10-16, 00:26
Medlem
Citat:
Och jude. Han är allt...annat än svensk.
Trodde han var asiat (har ej sett bild)
Ps. kan man vara rom OCH jude??
Citera
2022-10-16, 00:27
Medlem
blamages avatar
Citat:
Det verkar som sd vill lansera en massa gamla ord
Svenska ord är tydligen inte något för dig. Anne Fnask dagbok finns säkert på hebreiska med sedeslös i original.
Citera
2022-10-16, 00:29
Medlem
Judehatare och Liberalerna passar bra ihop att styra landet Sverige. Eller är Pehrson på väg mot Ny Demokrati? Förstår nada.
Senast redigerad av King Devil 2022-10-16 kl. 00:32.
Citera
2022-10-16, 00:30
Medlem
blamages avatar
Citat:
Trodde han var asiat (har ej sett bild)
Ps. kan man vara rom OCH jude??
Fråga inte mig. Tydligen kan allt hända på Meros camping. RF borde kanske granska Frick och hans befläckade bakgrund. Kunde vara intressant om hon inte redan fått sparken.
Citera
2022-10-16, 00:32
Medlem
Citat:
Och jude. Han är allt...annat än svensk.
"Enligt Frick är han resande via sin far och jude via sin mor."

Där ser man
Citera
2022-10-16, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort borft sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?
Snacka om onödig kommentar. Anne frank är helt ointressant för vanliga Svenskar 2022 hur kan man vara så dum att man nämner denna icke intressanta person över huvud taget?
Citera
2022-10-16, 00:42
Medlem
MrsEjPKs avatar
Men fan oxå !
Älskar Rebecka på Riks ! Nu kommer det bli så tråkigt utan henne !!
Så jävla farligt var väl det inte. Så trist !
Citera
2022-10-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Kanske inte riktigt så, men typ.

Genom att tänja på gränserna och säga någonting som är obejktivt ganska oskyldigt (att en tonårsflicka var kåt som fan) samtidigt som man gör referenser så retar man upp judar och får de att framstå som skitnödiga. Eller det var tanken i alla fall.

Tanken blir att få reaktioner från vänstern som de flesta tycker är överdrivna och därmed avtrubba allmänheten mer och mer på sikt.

https://www.youtube.com/watch?v=wCl33v5969M
Kolla gärna denna video!

Ok. Tack för du förklarar strategin. Men bara så jag hänger med.

Först har alltså Sd levererat den här kreonistbruden som brukar gå omkring med kökshandduk runt huvudet. Som förnekar bing bang eftersom hon "inte var där". Hon heter Julia Kronlund och verkar ha flyttat in i ett tomt riksdagshus för att inte missa att rösta på Kristersson. Jag förstår inte poängen med henne men känner mig hyfsat tolerant. Jag har inga speciella fördomar mot folk som bär kökshanddukar på huvet. Även om det är ovanligt.

Men sen kommer vi till den här fyllebruden som tydligen ska vänja folk vid nazismen. Jag vägrar att betala skatt för att hon ska sitta som ledamot i Stockholms regionfullmäktige och ta beslut om skattesatser, budget och sjukvård.

Varför kan hon inte jobba som clown och dra judeskämt istället? Om hon nödvändigtvis vill vänja folk vid nazismen? Så kan de som tycker det är kul swisha en slant. Och jag slipper.

Och varför kan inte Sd leverera normala politiker som sysslar med normal politik? Många röstade på dem av det skälet.
Citera
2022-10-16, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Romen/Zigenaren Chanf Frick reagerar starkt mot romen/ Zigenaren Rebecka Fallenkvist.
https://www.expressen.se/nyheter/fallenkvist-sd-tas-ur-tjanst-efter-orden-om-anne-frank/
Rebecca Fallenkvist är inte zigenare, varför nu det är relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in