2022-10-15, 22:15
  #1093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isopää
Vad? Vem? Polisen? BO?
Mannen med skotrar m.m
Citera
2022-10-15, 22:16
  #1094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
En gm kan också ha farit från Sollefteå till Kramfors över skogen genom vägen från Bollstabruk till Storvattnet.
Där kan han ha dumpat henne i Storvattnet/ Hansjön och sedan fortsatt hem till Kramfors igen och där gjort sig av med mobilen.

Precis. För den vill undvika köra nära "centrum" de är ju bara skog den vägen, men efter den vägen så finns de hamptjärn o tjärnen efter, sen innan 4 vägs korsningen så finns de ju ett vatten oxå. Bruka va skidspår på vinter, vet inte vad de heter,så 3 vattendrag inom kort radie, den sistnämnda är ju typ myr oxå
Citera
2022-10-15, 22:18
  #1095
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
En gm kan också ha farit från Sollefteå till Kramfors över skogen genom vägen från Bollstabruk till Storvattnet.
Där kan han ha dumpat henne i Storvattnet/ Hansjön och sedan fortsatt hem till Kramfors igen och där gjort sig av med mobilen.

Varför inte dumpa mobilen i skogen, varför i Kramfors om GM bor i Kramfors?

Varför inte slå sönder mobilen i skogen och kasta den någon mil bort?
Citera
2022-10-15, 22:21
  #1096
Medlem
Det är väl ganska lätt att "utesluta" om någon är anhållen. Har personen ett nummer på nätet så ring. Svarar personen säger man bara att man ringt fel. Svarar inte personen, så spelar personen antingen FIFA eller så har personen sex.
Citera
2022-10-15, 22:22
  #1097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laboss
Mannen med skotrar m.m

Jag ser inget konkret som bevisar det?
Citera
2022-10-15, 22:24
  #1098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vad jag ser så hänger ingen ut någon. Folk skriver initialer och spekulerar. Är det fel så går man vidare. Inga namn nämnda heller.
Det är en man, så mycket vet vi. Han bor eller har koppling till Kramfors (kanske)

Jag har haft någon i åtanke men skrivit väldigt kryptiskt och försiktigt.

Varför är du på Flashback om det är så jobbigt? Det enda vi vill göra är att diskutera och eventuellt hjälpa till med tjejens försvinnande. Förmodligen har ju någon mördat henne

Jo det har hängts ut 3 namn men du kanske inte har koll (läs tråden). Man har på olika sätt kunnat hänvisa till namnen med bla adress.
Håller med dig, varför hänger jag här om det är så jobbigt? Jo, Nyfiken när det händer skit i mitt närområde och du kanske har rätt, jag borde inte hänga här.
Tycker också att det är skit att hänga ut oskyldiga människor och det är väl skillnaden mellan dig/flashback och mig.
/Syntax
Citera
2022-10-15, 22:28
  #1099
Medlem
Kanske ska börja kika på män i hennes egna område/trappuppgång. Vad finns de för sexualförbrytare som går lös där omkring.
Citera
2022-10-15, 22:29
  #1100
Medlem
ksmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Varför inte dumpa mobilen i skogen, varför i Kramfors om GM bor i Kramfors?

Varför inte slå sönder mobilen i skogen och kasta den någon mil bort?

Kanske upptäckte i efterhand att mobilen låg i bilen och fick panik.
Citera
2022-10-15, 22:30
  #1101
Medlem
För att räta ut de frågetecken som finns så kommer här relevant information. Fastigheten längst söderut vid sydöstra sidan av Storvattnet är avspärrad. Ägare till fastigheten är två bröder med initialerna A.K hos båda. Den ena broderns namn nämndes tidigare tråden.
Citera
2022-10-15, 22:31
  #1102
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksmp
Kanske upptäckte i efterhand att mobilen låg i bilen och fick panik.

Kan vara så.

Vi vet väl egentligen inte om kvinnan har varit i sin bostad efter det att hon sågs hoppa in i en grå bil?
Citera
2022-10-15, 22:32
  #1103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushraboom
För att räta ut de frågetecken som finns så kommer här relevant information. Fastigheten längst söderut vid sydöstra sidan av Storvattnet är avspärrad. Ägare till fastigheten är två bröder med initialerna A.K hos båda. Den ena broderns namn nämndes tidigare tråden.

Har sökt på dom båda på fb. Men helt plötsligt hitta ja inte på hitta. Se
__________________
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-15 kl. 22:37.
Citera
2022-10-15, 22:32
  #1104
Medlem
Jag tror stenhårt att BO känner GM. 100%. Att denne antagligen bestämt träff med henne, kanske åka och äta eller något. Sen blev det spontant: - Ska vi dra och kika på Hooja? Jag betalar. Du är hemma till midnatt igen.

Känns väl rätt troligt? Även om hon kanske isf borde ringt föräldrarna ifall hon var så noggrann alt så tänkte hon att det bara är ”några timmar”.

Lägger iaf mina pengar på teorin ovanför och att det var därför ex hennes kort blev kvar.

Överlag så är detta ej planerat öht. Har klart skett impulsivt av någon anledning efter konserten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in