Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Vad jag ser så hänger ingen ut någon. Folk skriver initialer och spekulerar. Är det fel så går man vidare. Inga namn nämnda heller.
Det är en man, så mycket vet vi. Han bor eller har koppling till Kramfors (kanske)
Jag har haft någon i åtanke men skrivit väldigt kryptiskt och försiktigt.
Varför är du på Flashback om det är så jobbigt? Det enda vi vill göra är att diskutera och eventuellt hjälpa till med tjejens försvinnande. Förmodligen har ju någon mördat henne
Jo det har hängts ut 3 namn men du kanske inte har koll (läs tråden). Man har på olika sätt kunnat hänvisa till namnen med bla adress.
Håller med dig, varför hänger jag här om det är så jobbigt? Jo, Nyfiken när det händer skit i mitt närområde och du kanske har rätt, jag borde inte hänga här.
Tycker också att det är skit att hänga ut oskyldiga människor och det är väl skillnaden mellan dig/flashback och mig.
/Syntax