Citat:
Ursprungligen postat av
Tavelramskrok
45 åring. Ägare till tre snöskotrar, en blå merca och släp. Mercan köpte han 22:e januari och skulle besiktigats senast 31:e mars i år. Äger en rottweiler.
Med tanke på snöskoter ägandet så borde detta betyda att han åtminstone tidigare emellanåt befunnit sig i skog och mark. Vilket inte betyder att han är skyldig för det ?
En rostig grå bil kan han i och för sig vara lånat ?
Det första jag tänkte på var stackars hund. Vem tar hand om den. Alltså nu säger ja inte att ja tror de är han. Men om GM har familj eller djur el så. Stackars arma liv, vem tar hand om dom? Int nog med att han tar ett oskyldigt liv o förstör livet för en hel familj så förstör han sina egna anhörigas. Kanske är ngt fel på mig som tänker så. Men jag är typen som släpper ut spindlar, flugor,ja kryp om dom är inomhus ja slå inte ihjäl dom, jag väjar för grodor på vägen, tom sniglar.
Men ja, jag vet inte, oftast så bruka väl polis o media gå ut så här "en man anhållen i Sundsvall" men inte nu, tycker de ha varit kryptiskt när de kmr till info o uttalande ända från dag 1 gällande media o polis