Citat:
Ursprungligen postat av
davidladde
Sker ju 50 dödsskjutningar per år i Sverige men just detta mordet har fan ta mig allt.
Torpeden. Videoklipp. Foto på den döda. Gängledare. Fejkade dödsbilder. Tiotal gripna. Otrohetsaffärer. Svek. Avrättning på köpcentrum.
Helt sinnessjukt.
Detta dåd innehåller allt och lite till.
Jag känner de flesta i Malmö och är mycket insatt. -jag kan berätta för er alla om det senaste ryktet på stan.
>Tyvärr så är det så >att snart kommer fler och fler att dö från shahinshas syskon, kanske även shahinshas pappa och systrar.
Dom startar saker som kan ha förödande konsekvenser för deras framtid, och sprider rykten att de vill hämnas hit och dit på allt och alla. -De anklagar allt och alla till höger och vänster.
Folk börjar irritera sig på dem, och avsett vem som blir mördad först så kommer shainshas nära familj att få skulden för det och bli måltavlor efter det !
Så jag tycker att shahinshas familj borde förbereda sig på många fler begravningar!
Om någon av alla de som Amiri anklagat blir mördad, även om den som blir mördad blir dödad av helt annan anledning, så kommer familjen Amiri att få sota för det och garanterat fler begravningar kommer att vänta den familjen.
Sanna mina ord!! Den som lever tillräckligt länge kommer att skåda dessa scenario 😎
>>>>>>PS: Istället för att hålla låg profil och acceptera att shahinsha dog exakt som han levde. Så vill ni som aldrig levt det livet dö som att ni levde det livet?
Den som mördar blir i slutändan själv mördad. Den som säljer folk, blir själv i slutändan såld.
Shahinsha var en bra snubbe, men han gjorde dåliga handlinga och samma handlingar som han gjort med flera andra, gjorde någon mot honom tyvärr.
Shahinshas nära släkt borde tänka på att vara rädda om sina egna liv och tänka på att finnas där för sina barn, istället för att rättfärdiga allt skit som shahinsha gjort mot andra och göra honom till en ängel som levde på jorden.
>Alla bär ansvar för sig själv först och främst, hade inte shainsha levt det liv han gjort och inte gjort att folk har dött pågrund av honom, då hade jag förstått familjen begär efter hämnd.
Men nu är tiden inne, nu ska man tänka på sina nästa steg, och välja om man vill leva eller dö, och göra handlingar som leder en på det spår man väljer.
Nu har ju shahinshas närmaste släkt helt i onödan gjort alla Malmös kriminella som deras fiender. -var det verkligen rätt väg att ta ?
Tror ni att de ni vill mörda som hämnd inte har syskon och kusiner eller vänner som kommer i sin tur hämnas tillbaka på er?
Det ni nu startar har inget slut, det är som ett bottenlöst hål som i slutändan kommer sluka er alla!!!
Gör om och gör rätt. Ta inga fler dåliga beslut pågrund av en släkting som valde att dö som han levde!
Lev ni vidare, och lämna denna väg som aldrig var er väg att gå.