2022-10-15, 21:38
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det är bara fejk, för att lura av beställarna till morden alla pengar men ändå gå levande ur situationen. Det lär INTE blir så roligt för de beställarna nu skulle jag tro, även om i alla fall Omar just nu sitter häktad och inte kan göra så mycket.

Så du menar att bilderna är fejkade och personerna på bilderna lever?
Citera
2022-10-15, 21:41
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Så du menar att bilderna är fejkade och personerna på bilderna lever?

I allra högsta grad. Bilderna är fejk, uppenbarligen blev Isop och Omar varnade om att det fanns ett pris på deras huvuden. Därför fejkade de dessa bilder, och pengar betaldes ut från uppdragsgivaren.
Citera
2022-10-15, 21:51
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Ynglingen som sköt inne i köpcentret var ju inte lite fräck och vågad som avrättade snubben bland alla vittnen.
Det var starkt gjort av torpeden som kommer få brösta en fyra på samhällets bekostnad.
Helt bortkastade skattemedel på vilsna och förlorade själar.

Haha glöm inte sen efter 4 år när han kommer ut då kommer han få lägenhet och en blond tjej och en beknar väska med olika slags goda substanser i.
Citera
2022-10-15, 21:52
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
I allra högsta grad. Bilderna är fejk, uppenbarligen blev Isop och Omar varnade om att det fanns ett pris på deras huvuden. Därför fejkade de dessa bilder, och pengar betaldes ut från uppdragsgivaren.

Det måste jag säga är smart gjort tack för info.
Citera
2022-10-15, 22:02
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Det måste jag säga är smart gjort tack för info.

Ja, jag håller med dig, men samtidigt otroligt korkat av beställaren att acceptera ett par foton – förvisso välgjorda sådana – och överlämna pengar. Man skulle såklart väntat tills media gått ut med officiell info som att de tilltänkta offren var döda. Jämför med kidnappningen av Ali Diab där man lyckades lura kidnapparna med att överlämna toapapper istället för pengar för att få loss Loco. Antagligen sedlar varvat med toapapper på något sätt, men likväl.
Citera
2022-10-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Manen horr*ngen snackar skit bara, s@@da (h@jjars bror) va med på att sälja sh@hinsa tillsammans med om@r el.

Så fort om@r el släpptes från häktet sa alla direkt (nu kommer sh@hinsa säljas).

Horrungen om@r el gjorde det för att bli accepterad igen av nikol@ G/ S@@d Gib@ra för att backa upp horr*ngen im@d.

M@rko/m@rdin försökte gå på im@d i smyg flera gånger men misslyckades alla gånger. Dem bajsa blod efter alla bomber som sprängdes mot bröderna q@sim.

Enligt rykten har dem alla fåt högt pris på sina huven (S@@d G/ Nikol@ G) inte för sh@hinsas skull utan för mordet på @dam som dödades i Bunkeflo.

så går det när man backar upp en våldtäkts man.

Dem andra har pris på sina huven från sh@hinsas familj!

Helt ärligt har aldrig förstått hur dom kan ens umgås och synas med im@d , och hur kunde nikol@ G och om@r el bli ovänner dom var extremt tajta i flera år förstår inte , det är något med den om@r el alla hans nära blir hans fiender till slut sjukt faktiskt, kolla r@mi , nu nikol@ g vem är nästa han säljer ju ut vänner dessutom tror han har hoppat runt överallt var inte han med m falngen sen med @mir mekky nu med sh@shin hänger inte med
Citera
2022-10-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ja, jag håller med dig, men samtidigt otroligt korkat av beställaren att acceptera ett par foton – förvisso välgjorda sådana – och överlämna pengar. Man skulle såklart väntat tills media gått ut med officiell info som att de tilltänkta offren var döda. Jämför med kidnappningen av Ali Diab där man lyckades lura kidnapparna med att överlämna toapapper istället för pengar för att få loss Loco. Antagligen sedlar varvat med toapapper på något sätt, men likväl.
Ja sjukt att någon kan tro dom där bilderna är äkta. Och sen dessutom betal ut pengar för väl utfört arbete
Citera
2022-10-16, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Sker ju 50 dödsskjutningar per år i Sverige men just detta mordet har fan ta mig allt.

Torpeden. Videoklipp. Foto på den döda. Gängledare. Fejkade dödsbilder. Tiotal gripna. Otrohetsaffärer. Svek. Avrättning på köpcentrum.

Helt sinnessjukt.

Detta dåd innehåller allt och lite till.

Jag känner de flesta i Malmö och är mycket insatt. -jag kan berätta för er alla om det senaste ryktet på stan.

>Tyvärr så är det så >att snart kommer fler och fler att dö från shahinshas syskon, kanske även shahinshas pappa och systrar.

Dom startar saker som kan ha förödande konsekvenser för deras framtid, och sprider rykten att de vill hämnas hit och dit på allt och alla. -De anklagar allt och alla till höger och vänster.

Folk börjar irritera sig på dem, och avsett vem som blir mördad först så kommer shainshas nära familj att få skulden för det och bli måltavlor efter det !

Så jag tycker att shahinshas familj borde förbereda sig på många fler begravningar!

Om någon av alla de som Amiri anklagat blir mördad, även om den som blir mördad blir dödad av helt annan anledning, så kommer familjen Amiri att få sota för det och garanterat fler begravningar kommer att vänta den familjen.

Sanna mina ord!! Den som lever tillräckligt länge kommer att skåda dessa scenario 😎

>>>>>>PS: Istället för att hålla låg profil och acceptera att shahinsha dog exakt som han levde. Så vill ni som aldrig levt det livet dö som att ni levde det livet?

Den som mördar blir i slutändan själv mördad. Den som säljer folk, blir själv i slutändan såld.
Shahinsha var en bra snubbe, men han gjorde dåliga handlinga och samma handlingar som han gjort med flera andra, gjorde någon mot honom tyvärr.

Shahinshas nära släkt borde tänka på att vara rädda om sina egna liv och tänka på att finnas där för sina barn, istället för att rättfärdiga allt skit som shahinsha gjort mot andra och göra honom till en ängel som levde på jorden.

>Alla bär ansvar för sig själv först och främst, hade inte shainsha levt det liv han gjort och inte gjort att folk har dött pågrund av honom, då hade jag förstått familjen begär efter hämnd.

Men nu är tiden inne, nu ska man tänka på sina nästa steg, och välja om man vill leva eller dö, och göra handlingar som leder en på det spår man väljer.

Nu har ju shahinshas närmaste släkt helt i onödan gjort alla Malmös kriminella som deras fiender. -var det verkligen rätt väg att ta ?
Tror ni att de ni vill mörda som hämnd inte har syskon och kusiner eller vänner som kommer i sin tur hämnas tillbaka på er?

Det ni nu startar har inget slut, det är som ett bottenlöst hål som i slutändan kommer sluka er alla!!!

Gör om och gör rätt. Ta inga fler dåliga beslut pågrund av en släkting som valde att dö som han levde!
Lev ni vidare, och lämna denna väg som aldrig var er väg att gå.
Senast redigerad av Mycketinsatt 2022-10-16 kl. 01:22.
Citera
2022-10-16, 01:21
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Håller helt med dig (i det fetmarkerade) betr. det korkade agerandet utav beställaren här!
Själv så kan jag ana att M4rdin ännu en gång har lurat den uppenbart korkade Ari4na, som han tycks ha utnyttjat till max i detta ärende betr "pengakontroll" och "skuldinsamlingar".

Om4rs inblandning, som jag spekulerade om tidigt i tråden, fick nästan en bisarr humortvist på bästa Råbert Gustavsson-manér iom fotosessionerna av Isop och Om4r E.
Man undrar nästan om regissören av denna soppa "Lätta Cash" kommer att bli belönad på "Guldbaggegalan".
Citera
2022-10-16, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Håller helt med dig (i det fetmarkerade) betr. det korkade agerandet utav beställaren här!
Själv så kan jag ana att M4rdin ännu en gång har lurat den uppenbart korkade Ari4na, som han tycks ha utnyttjat till max i detta ärende betr "pengakontroll" och "skuldinsamlingar".

Om4rs inblandning, som jag spekulerade om tidigt i tråden, fick nästan en bisarr humortvist på bästa Råbert Gustavsson-manér iom fotosessionerna av Isop och Om4r E.
Man undrar nästan om regissören av denna soppa "Lätta Cash" kommer att bli belönad på "Guldbaggegalan".
Helt jävla ofattbart att någon gått på detta! Kan inte tror det är sant än idag. Halloween målningar på en goware och en tjuv. Detta är absurt. Hur vet vi att pengar är utbetalda? VEM har bekräftat.der? Kan inte ens tro i en dålig film att någon skulle accepterat detta som bevis!
Shit va lite dem blödde ut iaf, båda två som blev träffade på exakt samma ställe i huvudet!
Citera
2022-10-16, 09:09
Medlem
Citat:
"Anhörig till Emporia-offer inför rätta för utpressningsförsök – och hot mot advokat"

https://www.sydsvenskan.se/2022-10-14/anhorig-till-emporia-offer-infor-ratta-for-utpressningsforsok--och-hot-mot-advokat

Saxat ur artikeln:

"Efter att en gängledare sköts ihjäl på Emporia gick en av hans anhöriga in på ett växlingskontor – och krävde att få ut 200 000 kronor som personen påstod var gängledarens. Nu ställs den anhörige inför rätta för utpressningsförsök. Och för att ha hotat försvararen till en av de misstänkta för Emporia-mordet."

Släktingen ringde upp advokaten till den häktade 40-åringen som är misstänkt för medhjälp till mordet på Shahin, och ville ha namnet på 40-åringen. Släktingen sa till advokaten att passa sig jävligt noga för att försvara 40-åringen, och avslutade med att säga att de skulle ses på den småort där advokaten bor.

"Två dagar senare, den 31 augusti, gick samma person in på ett växlingskontor. Offret på Emporia hade tidigare använt sig av verksamheten.
Den anhörige krävde att få 200 000 kronor som personen påstod tillhörde den avlidne anhörige. Besöket slutade med att polis larmades."

Släktingen skapa hotat att placera en bomb utanför växlingskontoret som inga pengar betalades. Utanför växlingskontoret uppehöll sig flera kända gängkriminella.

Någon som vet mer? Är det Ariana som varit i farten, eller något bror till Shahin?
Trodde faktiskt inte att de själv larmat, Big up!
Va säker på att det handlade om span där. Ariana kommer åka på en vända iaf. Hot mot advokat ses inte lätt på. Skönt med henne borta ett tag. Totalt instabil och manisk brud, kan ta sig an vad fan som helst, noll gränser!
Citera
2022-10-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Jag känner de flesta i Malmö och är mycket insatt. -jag kan berätta för er alla om det senaste ryktet på stan.

>Tyvärr så är det så >att snart kommer fler och fler att dö från shahinshas syskon, kanske även shahinshas pappa och systrar.

Dom startar saker som kan ha förödande konsekvenser för deras framtid, och sprider rykten att de vill hämnas hit och dit på allt och alla. -De anklagar allt och alla till höger och vänster.

Folk börjar irritera sig på dem, och avsett vem som blir mördad först så kommer shainshas nära familj att få skulden för det och bli måltavlor efter det !

Så jag tycker att shahinshas familj borde förbereda sig på många fler begravningar!

Om någon av alla de som Amiri anklagat blir mördad, även om den som blir mördad blir dödad av helt annan anledning, så kommer familjen Amiri att få sota för det och garanterat fler begravningar kommer att vänta den familjen.

Sanna mina ord!! Den som lever tillräckligt länge kommer att skåda dessa scenario 😎

>>>>>>PS: Istället för att hålla låg profil och acceptera att shahinsha dog exakt som han levde. Så vill ni som aldrig levt det livet dö som att ni levde det livet?

Den som mördar blir i slutändan själv mördad. Den som säljer folk, blir själv i slutändan såld.
Shahinsha var en bra snubbe, men han gjorde dåliga handlinga och samma handlingar som han gjort med flera andra, gjorde någon mot honom tyvärr.

Shahinshas nära släkt borde tänka på att vara rädda om sina egna liv och tänka på att finnas där för sina barn, istället för att rättfärdiga allt skit som shahinsha gjort mot andra och göra honom till en ängel som levde på jorden.

>Alla bär ansvar för sig själv först och främst, hade inte shainsha levt det liv han gjort och inte gjort att folk har dött pågrund av honom, då hade jag förstått familjen begär efter hämnd.

Men nu är tiden inne, nu ska man tänka på sina nästa steg, och välja om man vill leva eller dö, och göra handlingar som leder en på det spår man väljer.

Nu har ju shahinshas närmaste släkt helt i onödan gjort alla Malmös kriminella som deras fiender. -var det verkligen rätt väg att ta ?
Tror ni att de ni vill mörda som hämnd inte har syskon och kusiner eller vänner som kommer i sin tur hämnas tillbaka på er?

Det ni nu startar har inget slut, det är som ett bottenlöst hål som i slutändan kommer sluka er alla!!!

Gör om och gör rätt. Ta inga fler dåliga beslut pågrund av en släkting som valde att dö som han levde!
Lev ni vidare, och lämna denna väg som aldrig var er väg att gå.

Dom är säkrare i Afghanistan än i Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in