2022-10-15, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Hon har barn och tråden handlar om det.

Gör den det? Jag trodde den handlade om Pia i största allmänhet?
Citera
2022-10-15, 21:19
Avslutad
Jag tror också på frontallobsdemens. Följde Lennart Bladh när det begav sig och likheterna mellan de båda är slående. Gräddis har jag följt dagligen under snart ett år och jag tror inte att man förstår nyanserna i den utveckling som skett om man bara kollat de senaste veckorna efter att hon blev av med barnen p.g.a. skrikvideon.

Vi snackar månader av lätt förföljelsemani som gått i vågor: Hon menar att hennes grannar, polisen och främlingar som utgett sig för att vara polisen gjort inbrott i hennes lägenhet.

Hon var övertygad om att Stockhom Marathon var ett skådespel/på låtsas för att täcka upp för... ja, jag tror ingen riktigt begrep faktiskt.

Hon har många gånger blivit utslängd från barer och pratar om att det finns en konspiration mellan väktare och barer, att män lurar henne till ställen för att kontrollera henne och kunna slänga ut henne därifrån.

Undrar på riktigt vad som saknas för att kunna att LPT:a henne. Det är ett helt uppenbart fall vi har att göra med.

Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Tror på frontallobsdemens både hos henne och Lennart Bladh. Det debuterar ofta i 40-årsåldern med personlighetsförändringar medan minnet är relativt opåverkat långt in i sjukdomsförloppet. Att bli alkoholist och få ett översexuellt beteende i mogen ålder tyder på att förmågan att motstå impulser är nesatt pga hjärnskada.

Nedsatta exekutiva funktioner gör att hon inte kan hålla kontakt på skolplattformen.
Citera
2022-10-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Schizofreni? Kan även uppkomma vid "psykiskt trauma
Underliggande psykisk ohälsa.Vid en underliggagande "psykiskt ohälsa och heriditet"
?

Inte omöjligt. Schizofreni kan nog yttra sig på många sätt. Hon verkar sakna klassiska positiva symptom som röster och syner, men de är inte nödvändiga för diagnosen efter vad jag förstår.
Citera
2022-10-15, 21:24
Avslutad
Nu skriver en användar i YT kommentarsfältet att de ringt 112 av oro för hennes självmordsyttranden så vi får hoppas att det tas på allvar o hon får hjälp.
Citera
2022-10-15, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Jag tror också på frontallobsdemens. Följde Lennart Bladh när det begav sig och likheterna mellan de båda är slående. Gräddis har jag följt dagligen under snart ett år och jag tror inte att man förstår nyanserna i den utveckling som skett om man bara kollat de senaste veckorna efter att hon blev av med barnen p.g.a. skrikvideon.

Vi snackar månader av lätt förföljelsemani som gått i vågor: Hon menar att hennes grannar, polisen och främlingar som utgett sig för att vara polisen gjort inbrott i hennes lägenhet.

Hon var övertygad om att Stockhom Marathon var ett skådespel/på låtsas för att täcka upp för... ja, jag tror ingen riktigt begrep faktiskt.

Hon har många gånger blivit utslängd från barer och pratar om att det finns en konspiration mellan väktare och barer, att män lurar henne till ställen för att kontrollera henne och kunna slänga ut henne därifrån.

Undrar på riktigt vad som saknas för att kunna att LPT:a henne. Det är ett helt uppenbart fall vi har att göra med.
Smygande frontallobdemens. Hon har ju druckit kraftigt hela sitt liv.
Citera
2022-10-15, 21:25
Medlem
Citat:
Nu skriver en användar i YT kommentarsfältet att de ringt 112 av oro för hennes självmordsyttranden så vi får hoppas att det tas på allvar o hon får hjälp.

Hoppas det. Hon behöver hjälp, oavsett vad som ligger bakom.
Citera
2022-10-15, 21:27
Avslutad
Här är kommentarerna från YouTube om de skulle tas ner:

Gräddrumpan
för 2 timmar sedan (redigerad)
Och ja. Jag har varit väldigt nära självmord flera gånger i mitt liv. Närmast kom jag 1996. En överjävligt tid. Jag stod i fönsterkarmen på…minns inte våningen…men det var tillräckligt högt. Det var väldigt nära att allt hade slutat då.

BananaHammock
för 1 timme sedan
Pia. Visst, vi kan vara jävligt hårda mot dig här, men ingen här vill att du gör dig själv illa. Att du varit nära självmord tidigare gör många av oss oroliga. Behöver du nån att prata med om hur du mår så hjälper vi dig gärna. Men då behöver vi att du säger att du VILL ta emot hjälp. Vi är många som mått dåligt och försökt avsluta vårt liv, vi fattar hur tufft livet kan vara ibland. Det är aldrig skamligt att be om hjälp. Alkohol triggar ångest och det är ju inte till hjälp när man redan mår dåligt. Så glöm inte, även främlingar kan hjälpa en när man minst anar det. Ta hand om dig nu. ❤

Gräddrumpan
för 1 timme sedan
@BananaHammock Jag tycker ni kan ta er en funderare på vad ni håller på med här helt klart. Det är ren mobbing och hade kunnat driva vem som helst till självmord. Mobbing är mordförsök. Slutstationen för mobbing är döden. Det kan ni alla ta och fundera över ikväll.
Citera
2022-10-15, 21:28
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:

Ja jag såg detta precis och tänkte skriva något här men du hann före. Hoppas kommentaren stämmer och att polisen åkt dit? Hon behöver verkligen bli inlagd.
Citera
2022-10-15, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Ja jag såg detta precis och tänkte skriva något här men du hann före. Hoppas kommentaren stämmer och att polisen åkt dit? Hon behöver verkligen bli inlagd.

Fan, hon var aktiv för 9 minuter sedan och kommenterade en annan grej i kommentarsfältet. Tror inte att någon varit där. Fy fan vad sorgligt alltihopa. Har ej möjlighet att ringa själv annars hade jag lyft luren på direkten
Citera
2022-10-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Gör den det? Jag trodde den handlade om Pia i största allmänhet?

Att jag och andra babblar om saker som hon gör är ju enbart för att hon har barn. Jag hadde skitit helt i det här efter att ha kollat på några av klippen utan det där med barnen. Samma med Lennart men Lennart kunde i alla fall vara lite rolig och intressant även om han babblade jävligt mycket. Vissa klipp var bara massa evigt babbel utan något egentligt innehåll. Tror han drog rekord på långt meningslöst babbel.

Han lyckades nog hålla barnen utanför det mesta av det men barn det hadde han.
Finns ju ett gäng galna personer som lägger ut klipp som jag inte bryr mig om alls.
Citera
2022-10-15, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
en försupen finlandssvensk alkis som ser 20 år äldre ut än hon är, vars bästa vän heter Koskenkorva och vill bli Jew-tuber, precis som alla tioåringar och andra mentalt handikappade.

är väl fan inget att se här? 60 jävla sidor för att diskutera det här vraket? seriöst? lås tråden, släng bort nyckeln och glöm skiten. det är ni som tycker "HÖHÖHÖ, kul att skratta åt" som är precis samma puckon som ser till att äckel som den här Pia och andra äckel som Jake Paul m.fl. kan leva på att skapa ännu fler barnsliga, mobbade videoklipp.

jag klickade på en video, sen aldrig mer. har ni inte disciplin nog att göra detsamma kan jag rekommendera lumpen eller att se hur länge ni kan stoppa kuken i kokande vatten. båda sätten bygger disciplin.

Den här tråden tycks inte vara för dig. Du kan väl stoppa kuken i kokande vatten själv.

Ont. Hur försörjer sig den överkåta finskan egentligen?

Är hon alkad?
Citera
2022-10-15, 21:54
Medlem
Citat:
Fan, hon var aktiv för 9 minuter sedan och kommenterade en annan grej i kommentarsfältet. Tror inte att någon varit där. Fy fan vad sorgligt alltihopa. Har ej möjlighet att ringa själv annars hade jag lyft luren på direkten

Har du ingen telefon ?
Du kan ringa 11414 man bör nog veta lite mer om hur man kan få tag på henne och vart hon bor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in