Citat:
Ursprungligen postat av
Relentlessly
Och den sista idioten är inte född än: Inte så att jag skall ge mig själv ryggdunkningar. Men men jag är betydligt smartare än er hjon här. Vet exakt hur Dumpen skall stängas ned.
Citat:
Ursprungligen postat av
Relentlessly
Asså, skriva till någon tidning är meningslöst, dom kommer aldrig publicera det. Spamma är jag osäker på, blivit avstängd 2 gånger, lär säkert bli igen. Det är inte bara jag som är kritisk, vi är flera. Ibland skriver jag tramsigheter och något korkat, kan jag erkänna. Men ni Dumpenanhängare är fruktansvärt aggressiva. Skriver ibland för att reta upp er. Lyckas med det hela tiden, trigga er. Ni är inte direkt smarta om jag säger så. Finns några undantag.
Asså, brushan, ja fethajar att ni besitter ett överlägset intellekt och att hotet mot Dumpen intensifierats i samband med att antalet domedagslänkar eskalerat från åtta till tio. Kan ni vänligen delge hur ärendet gällande Dumpens förestående nedläggning fortskrider. Inquiring minds want to know.
Annars avgår Dumpen-tåget snart med alla gäddor ombord. Nästa stopp Gäddede och slutstation Finspång. Curryneger nr 1 är lokförare, curryneger nr 2 knuffar ut alla utan covidpass och du kan få sitta bak på ditt lilla CP-flak. Det finns ett extra CP-flak för Mineralvattnet, Ecofriendly, Human History och alla andra låtsaskompisar längst bak i tåget. När ni kommer fram ska ni få duscha i speciella läger.
Apropå CPn, kommer ni ihåg "Det är barnen som vill ha mig (napp igen)"?
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/
Var det inte han som trodde han var president för ett MC-gäng?