Precis där du fotat skylten kom det helt plötsligt 4 bilar på rad, först en vit xc70, därefter en stor mörk(svart?) hög skåpbil osäker på märke och modell men typ likvärdig med Nissan NV400. Därefter en liten äldre bil och sist den polisreggade grå bilen.
Precis där du fotat skylten kom det helt plötsligt 4 bilar på rad, först en vit xc70, därefter en stor mörk(svart?) hög skåpbil osäker på märke och modell men typ likvärdig med Nissan NV400. Därefter en liten äldre bil och sist den polisreggade grå bilen.
Precis där du fotat skylten kom det helt plötsligt 4 bilar på rad, först en vit xc70, därefter en stor mörk(svart?) hög skåpbil osäker på märke och modell men typ likvärdig med Nissan NV400. Därefter en liten äldre bil och sist den polisreggade grå bilen.
Liten äldre bil "vanlig" beslagtagen??? men de brukar väl inte köra dem utan hämta med bärgare då..
Finnmarksvägen? Samma som storvattnet? Ngn som kan förtydliga det som skrevs om säker källa. Bor han i storvattnet el Finnmarksvägen? De är ju en viss skillnad på vägar/adresser.