2022-10-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Därför funderar jag på om Fallekvists sexualmoral ligger i paritet med en radikal frikyrka, hennes ordval stinker religion.

Hur tror du att SD kan påverkas av detta? Jag tror personligen att det är inte bra för partiet, men tur ändå att hon inte ar någon ledande politisk position. Dock är hon förträdare för Riks.

Nej, hon verkar vara en riktigt lössläppt slyna och fylltratt själv. Som en mal mot ljuset, gång på gång in i lågan, trots att hon vet att hon bränner sig. Det är inte utan att man undrar lite över hennes intelligens. Sen förstår jag hennes önskan och nöje i att chocka på nätet. Man borde kunna skämta om allt, men man kan inte det om man är SD företrädare och vill fortsätta vara det, samt klättra i hierarkin.
Citera
2022-10-15, 18:07
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Exakt så är analysen. Politiker som går ut som Rebecca gjort har Asperger eller någon annan diagnos som gör att de saknar förståelse för ord, särskilt på nätet inför potentiellt 100.000 läsare. Sådana politiker blir inte långlivade. Strandhäll och Söder har liknande problem, men inte lika illa.

Tycker mig ana att just SD har extra många diagnos-politiker. Det är bara att rensa. Det går ändå inte att rösta på personer som man blir svettig när man ser, hur bra de än är annars.
Strandhäll lirar för fan i en helt egen division. Jmf den dåren med Becka är helt vettlöst.
Citera
2022-10-15, 18:08
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
SD:are är uppenbarligen inte de skarpaste knivarna i lådan. Synd, deras politik hade säkert gjort Sverige bättre.

Tyvärr finns det en hel del knallkorkar inom det partiet varav Fallenkvist tycks vara en av dem. Just därför kan SD inte sitta i regeringen och ha ministerposter eftersom skandalerna förmodligen då skulle avlösa varandra.

Man kan undra vem inom SD som är näst i stöpsleven att göra bort sig, kanske Julia Kronlid- något skogstokigt utspel med Gud, kreationism eller Bibeln ligger nog nära till hands där. 😬
Citera
2022-10-15, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort borft sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?

Korkad vet jag inte, snarare helt jävla dum i huvudet!
Äntligen har SD tagit ett jättekliv in i den politiska värmen, men ändå finns högt uppsatta medarbetare med noll kompetens om hur man bör uppföra sej. SD har INTE råd att dra på dessa vettlösa dumhuvuden.
Sparka ut fanskapet snälla Jimmie!!
Citera
2022-10-15, 18:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Nej, hon verkar vara en riktigt lössläppt slyna och fylltratt själv. Som en mal mot ljuset, gång på gång in i lågan, trots att hon vet att hon bränner sig. Det är inte utan att man undrar lite över hennes intelligens. Sen förstår jag hennes önskan och nöje i att chocka på nätet. Man borde kunna skämta om allt, men man kan inte det om man är SD företrädare och vill fortsätta vara det, samt klättra i hierarkin.

Att anpassa sig till SD:s nya roll blir en chock för vissa inom partiet. Detta var en skalle som rullade, hon hann inte ställa
om

Blir en effektiv rensning nu och den behövs!
Citera
2022-10-15, 18:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Många har skrivit att Muhammed var pedofil och Hitler var Pervo. Säger mer om henne än Anne Frank.
Dag böcker är ju ofta imtima.
Hon gillar inte judar så då vill hon inte se helheten i boken.

Du kan ha rätt i din analys.
Citera
2022-10-15, 18:11
Medlem
S.Kandals avatar
Om ni lyssnat på SR idag så har det fullständigt haglat negativa inslag om SD och kommande regering. Inte en endaste motpart har fått komma till tals. De nämnde förvisso vid ett tillfälle att de försökt få tag på representanter från M och SD men att ingen velat uttala sig.

Det som nu pågår är självfallet en påverkanskampanj för att få riksdagsledamöter för L att vackla. Det är rent äckligt!
Citera
2022-10-15, 18:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Korkad vet jag inte, snarare helt jävla dum i huvudet!
Äntligen har SD tagit ett jättekliv in i den politiska värmen, men ändå finns högt uppsatta medarbetare med noll kompetens om hur man bör uppföra sej. SD har INTE råd att dra på dessa vettlösa dumhuvuden.
Sparka ut fanskapet snälla Jimmie!!

Håller med dig. Helt tokigt att Fallenkvist gör ett sådant här utspel nu när SD befinner sig i en historiskt och avgörande gynnsam position. Nästan så jag på allvar undrar om hon värvats för att sänka partiet.
Citera
2022-10-15, 18:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cestus
Jag är Sverigedemokrat men jag tror att hon är mer än lovligt korkad. Hon borde fatta att vissa ämnen håller man sig borta från.

I så fall har hon visat sig olämplig.
Citera
2022-10-15, 18:14
Medlem
Hade någon vänsterut skrivit om detta uppenbara i t.ex. Aftonbladet hade det inte varit ngt problem. Det är avsändaren som är problemet, inte budskapet.
Citera
2022-10-15, 18:18
Medlem
Psykonaut-s avatar
Har inte läst boken, men om hon uppfattar Anne Frank sedeslös så har hon rätt till att göra det.

Anne Frank skrev tydligen mycket om sina lesbiska fantasier.

Citat:
Den version som Otto Frank gav ut var en smula reviderad; bland annat strök han sådant som handlade om dotterns pubertet och elaka kommentarer om modern. I dagboken hade Anne Frank beskrivit sexuella fantasier om andra flickor, vilket också klipptes bort.[11][12] Anne Frank hade dessutom själv strukit vissa delar och skrivit om språket så det skulle vara mer läsarvänligt.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Anne_Frank
Citera
2022-10-15, 18:18
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Hade någon vänsterut skrivit om detta uppenbara i t.ex. Aftonbladet hade det inte varit ngt problem. Det är avsändaren som är problemet, inte budskapet.
Precis, man skjuter budbäraren. Alla upprörda SD:are borde kliva över till L och sjunga we shall overcome.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in