2022-10-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Jag tycker att det är helt ok, speciellt i ett land där det daltas med dessa sjuka jävlar! Jag vill se samma straff och behandling av dessa individer som dom har i USA.

Barnens bästa måste vara viktigare. Häng ut svinen som jagar dom.

Sluta tänka med kuken så behöver ni inte oroa er!
Namnet på ägaren till bilen är bortklippt,det är därför det blev fel
Citera
2022-10-15, 15:03
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Verkligen kolla ”Snygg Sara ” hon ser fan läskig ut. Blir ju ärligt talat rädd inte bara för hennes yttre utan i kombination med hennes vibbar. Patrik ser ut som den där alkisen man ser sova på en park bänk i ett parkeringshus 06 på morgonen när man ska iväg till jobbet.

Sara ger mig rediga psycko vibbar tror inte hon har goda avsikter. Ondskan lyser igenom henne och tror faktiskt hon är en rätt dålig människa.

"Psycko vibbar" är inte att leka med. Tack för att du är så språkligt handikappad så vi får reda på saker.
Citera
2022-10-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Dumpen handlar om att bittra människor som inte får ligga lever ut sin sin frustration. Och tjäna pengar samtidigt såklart. Sättet Sara beter sig på är inte okej, hon hånar ju vissa gäddor och njuter verkligen. Frågan är om det inte rinner lite i hennes fiskluktande vagina.Hon lär ju lukta ganska mycket där nere med tanke på hennes tidigare yrke.
Vad lever du ut genom din besatthet av Dumpen och Sara? Hur vet du hur hennes vagina luktar? Eller fantiserar du mest?
Citera
2022-10-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Tack för de orden och för att du uppmärksammade Dumpens jubilarer!

Jag ser fram emot detta med stor förväntan.

Hur går det med din ädla uppgift att stänga ner Dumpen? Inquiring minds want to know.

Här kommer tre bilder för att piffa upp er förmiddag!

Candyman Kent med tekaka i truten (klassiker):
https://postimg.cc/vxd1rGnb

José med svarta demoniska ögon från helvetet:
https://postimg.cc/gwk10hBP

Mimmi Piggs (Lennarts) micropenis:
https://postimg.cc/vxYcD39v

Nu mår man illa. Självinsikt/kritik existerar inte hos dessa gubbslem. De tror säkert de är intelligentare än genomsnittet också. Sitter säkert och skriver det på forum och skit också.
Citera
2022-10-15, 15:15
Medlem
Tack vare tre riktiga puckon fick Dumpen sina första swishar av mig igår. Lika många som inlägg från övergreppsförsvararna fram till jag la mig, åtta stycken, 8000 kr. Vill tipsa om att om du donerar via ditt företag är det avdragsgillt i deklarationen.
Citera
2022-10-15, 15:35
Medlem
Vikarien var snabbtänkt angående att åka till polisen. Jag satt här och tänkte dumt att det spelar ju ingen roll eftersom inget riktigt barn varit inblandat. Men det handlade ju förstås om kukbilden. Och efter en stund så gick det ju upp för gäddan att det var ett brott att skicka kukbilder.

Skulle gärna vilja veta hur många fler som han Bengan hade skrivit med.

Nu när hans och gummans Facebook är stängda så antar jag att den långa vägen tillbaka har börjat. Hoppas att de inte har barn. För det är hårt.
Citera
2022-10-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Dumpen har kommenterat detta och tycker förslagen är mycket positiva.
Går det igenom kommer det att sitta poliser bakom profiler som föreställer barn och inte bara fiskare

Så Dumplingarna ger borgarna godkänt. Försök att tänka lite till. Tror du Sverige har resurser till det? Absolut inget fel på förslagen så klart men öppna inte champagnen än. Jag gissar att Snygg-Sara behöver påminna flera gånger.
Citera
2022-10-15, 15:57
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vikarien var snabbtänkt angående att åka till polisen. Jag satt här och tänkte dumt att det spelar ju ingen roll eftersom inget riktigt barn varit inblandat. Men det handlade ju förstås om kukbilden. Och efter en stund så gick det ju upp för gäddan att det var ett brott att skicka kukbilder.

Skulle gärna vilja veta hur många fler som han Bengan hade skrivit med.

Nu när hans och gummans Facebook är stängda så antar jag att den långa vägen tillbaka har börjat. Hoppas att de inte har barn. För det är hårt.

Han verkar ju ha varit på KIK i över 3 års tid enligt dagarna som anges i chattloggen, så risken finns att det kan vara fler men hur många får vi nog aldrig veta. Och han har åtminstone en dotter enligt kommentarsfält på en blogg om en Asien-resa 2015, så hon mår nog inte så bra idag. (Nej jag tänker inte länka bloggen av hänsyn till anhöriga)
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-10-15 kl. 16:00.
Citera
2022-10-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Så Dumplingarna ger borgarna godkänt. Försök att tänka lite till. Tror du Sverige har resurser till det? Absolut inget fel på förslagen så klart men öppna inte champagnen än. Jag gissar att Snygg-Sara behöver påminna flera gånger.
Polisen hade fler väldigt många civilanställda som sysslade med adminstrativa uppgifter , att vara aktiv på nätet är en väldigt bra uppgift för dem .
Polisen har personal som infiltrerar grupperingar och hittar pedofiler som är aktiva på nätet så den typen av verksamhet finns redan , bara att utvidga detta till att också innefatta män som söker kontakt med underåriga
Citera
2022-10-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Polisen hade fler väldigt många civilanställda som sysslade med adminstrativa uppgifter , att vara aktiv på nätet är en väldigt bra uppgift för dem .
Polisen har personal som infiltrerar grupperingar och hittar pedofiler som är aktiva på nätet så den typen av verksamhet finns redan , bara att utvidga detta till att också innefatta män som söker kontakt med underåriga

Du pratar om kvalité, jag pratar om kvantitet.
Citera
2022-10-15, 16:15
Medlem
Enligt källor ska ”Han heter kanske Bengt” försökt att ta livet av sig, ligger tydligen i respirator nu.
Citera
2022-10-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Han verkar ju ha varit på KIK i över 3 års tid enligt dagarna som anges i chattloggen, så risken finns att det kan vara fler men hur många får vi nog aldrig veta. Och han har åtminstone en dotter enligt kommentarsfält på en blogg om en Asien-resa 2015, så hon mår nog inte så bra idag. (Nej jag tänker inte länka bloggen av hänsyn till anhöriga)

Vikarien sa att han hade skrivit med flera. Sen att han låtsas att han inte vet vad KIK är eller ens kunna säga det rätt är ju lite extra patetiskt.

Kanske han har hållit på så här enda sedan han började på KIK eller ännu tidigare. Vem vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in