2022-10-14, 21:03
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Du kan ju låtsas att det är så. Bulan vann guld innan Växjö ens var påtänkta.

Shinnimin var en chansning, han är en karaktär på många vis, men nu är det nog läge att skeppa. Han verkar inte fatta, och som jag svarade till Xade, ligan är långt ifrån att agera mot fotbollsfasoner.

Tyrväinen kan du glömma, han är en legend. Förhoppningsvis skadar han 2-3 Växjöspelare allvarligt vid nästa möte.

Ja, skada spelare är väl lite så luleå bygger sitt spel. svårt att vinna guld på det.

bulan sitter på ett guld som spelare. Bravo. Undrar just hur många guld Växjös tränare har som spelare. Luleå är alltid tvåa på pucken, Shinnimin men framförallt antal guld på tränaren som spelare. Snacka om självmål du gjorde där
Senast redigerad av MitchRapp 2022-10-14 kl. 21:07.
Citera
2022-10-14, 21:11
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Heder till dig att fördöma Shinnimin. Han är en duktig hockeyspelare. Synd att det fläckas av hans fasoner.

Jag tror att avstängningar skulle stävja divingfasonerna. Vad fan, 10 k för en hockeymiljonär är ingenting. T o m jag kan hosta upo 10 k nu som fabriksarbetare. Fast det skulle svida. Nä, avstängningar är det jag tror på.

Mitch kommer aldrig att kunna formulera en hel mening med korrekt svenska.

Som vanligt är inte lagvrängarna på kansliet "med i matchen".

Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ja, skada spelare är väl lite så luleå bygger sitt spel. svårt att vinna guld på det.

bulan sitter på ett guld som spelare. Bravo. Undrar just hur många guld Växjös tränare har som spelare. Luleå är alltid tvåa på pucken, Shinnimin on framförallt antal guld på tränaren som spelare.

Guld känns sekundärt när man talar med idioter som dig. Då är det mer värt med old school hockeyvåld.
Citera
2022-10-14, 21:26
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Som vanligt är inte lagvrängarna på kansliet "med i matchen".

Guld känns sekundärt när man talar med idioter som dig. Då är det mer värt med old school hockeyvåld.

Det var ju du som tog upp guld i förra inlägget
Bättre att du styr upp din sorgliga klubb innan du ger dig på Växjö när allt handlar om luleå som svänger som ett löv från ena dagen till den andra. ta ansvar för hur ni hanterar shinnimi och er historia..
Senast redigerad av MitchRapp 2022-10-14 kl. 21:30.
Citera
2022-10-14, 21:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Heder till dig att fördöma Shinnimin. Han är en duktig hockeyspelare. Synd att det fläckas av hans fasoner.

Jag tror att avstängningar skulle stävja divingfasonerna. Vad fan, 10 k för en hockeymiljonär är ingenting. T o m jag kan hosta upo 10 k nu som fabriksarbetare. Fast det skulle svida. Nä, avstängningar är det jag tror på.

Otroligt irriterande att vara tvungen att se på. Jag bytte match i går, orkade inte se skiten han håller på med, och så skall det ju inte vara. 😔

Avstängning har man väl pratat om? Fuskarskammen räcker uppenbart inte før den skamløse.
Citera
2022-10-14, 22:08
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Det var ju du som tog upp guld i förra inlägget
Bättre att du styr upp din sorgliga klubb innan du ger dig på Växjö när allt handlar om luleå som svänger som ett löv från ena dagen till den andra. ta ansvar för hur ni hanterar shinnimi och er historia..

Jag är rätt säker på att oavsett vad som händer, så spelar Shinnimin inte i Luleå nästa säsong.

1984 gick vi upp, och vi är kvar här än idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Otroligt irriterande att vara tvungen att se på. Jag bytte match i går, orkade inte se skiten han håller på med, och så skall det ju inte vara. 😔

Avstängning har man väl pratat om? Fuskarskammen räcker uppenbart inte før den skamløse.

Erkänn att du slutade titta av andra anledningar. Alltså när Komarek och Fröberg hade lekstuga vid 2-0. Förstärkningen var trots allt en solklar 2a, så inget matchavgörande.

Men jag håller med dig, ingen vill ha skådespelare i ligan, trots att du har en på din avatar.
Citera
2022-10-14, 23:30
Moderator
vfs avatar
Citat:
.

Jag trodde att vi skulle få ordning på Shinnimin. Att ge utbildning i hockey. Nu börjar jag faktiskt tröttna. Han verkar inte riktigt förstå.

Han fattar ingenting, Luleå borde skeppa iväg honom omgående. Tyrväinen trillar också ganska lätt

Citat:
.

Duktig? Hur är det nu, ett mål de senaste 40 matcherna?
Citera
2022-10-15, 01:44
Medlem
Tycker fortfarande all sport är ett jävla skämt när det kommer till såna här frågor. Shinnimin borde bli avstängd resten av säsongen för sitt beteende.

Samma sak som Luis Suarez borde blivit avstängd resten av livet när han bet Quellini under någon turnering i fotboll.

De som bestämmer är såna fega fittor, de måste vara stenhårda mot svinigt beteende, fusk och osportsligt spel.
Citera
2022-10-15, 05:08
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
De skjuter ju alldeles för lite... som igår mot Leksand där i slute istället för o skjuta så passar de tills att Leksand bryter... de går inte o göra mål om man inte skjuter ingen som tänkt förklara de för den så kallade stjärnkedejan?

Klassiskt Timråproblem, det ska vara så elegant som möjligt, minst 15 pass i anfallszon (även i PP) och sedan ska man glida in med pucken i mål, slagskott eller dylikt är strikt förbjudet tydligen.
Citera
2022-10-15, 08:21
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Erkänn att du slutade titta av andra anledningar. Alltså när Komarek och Fröberg hade lekstuga vid 2-0.
Kul att Fröberg får näta i omgång 9 med 2 min kvar när Luleå redan stängt matchen. Har hellre spelare som avgör en game 7

Men Fröberg från Karlstad har redan fått vinna med Växjö så det är väl mest pengarna han spelar för nu för tiden.
Citera
2022-10-15, 12:52
Medlem
welcometorealitys avatar
Andra lördagen i rad som TV4 väljer att visa Frölunda matchen.

15:15 Frölunda - Färjestad
Citera
2022-10-15, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Andra lördagen i rad som TV4 väljer att visa Frölunda matchen.

15:15 Frölunda - Färjestad

Hade hellre sett att de visat HV - Brynäs faktiskt.

Leksand får nog riktigt svårt i Småland ikväll mot serieledarna men hoppas såklart de kan bärga 3 poäng hem till Dalarna
Citera
2022-10-15, 14:30
Medlem
4608s avatar
Måtte vår förslustsvit släppa idag. Det kan fan inte fortsätta såhär mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in