Citat:
Ursprungligen postat av
Sr_71
Hej! Behöver lite råd. Har druckit i två veckor. Vaknade upp i dag helt väck med en djävulsk ångest, sprang in på Coop och köpte ett sexpack öl. Ligger nära att det tar 2 minuter.
Orkar inte gå på bolaget, för långt känns det som, och på grund av att jag skakar som ett asplöv. Måste nog in på Coop igen för folköl biter ju inte efter all fylla. Min sambo ligger på sjukhus och är döende. Ingen bortförklaring men älskar henne så mycket. Varit tillsammans i 40 år och har två barn tillsammans. Men vi har just nu ett dåligt förhållande för att jag dricker när deras mamma kämpar för sitt liv. Och det förstår jag eftersom jag beter mig som som ett svin.
Någon som har liknande erfarenheter? Vill bara försvinna från denna jävla planet. Behöver hjälp med lite råd hur fan jag ska klara detta? Måste jobba på måndag, men som det känns nu klarar jag det inte. Har varit sjukskriven 2 veckor så kommer jag inte på måndag är det kört med jobbet.
Någon som ett råd? hade varit väldigt tacksam.
Psykakuten är kanske det bästa?
Ska du fixa det hemma kan du varva ner på 3.5

r men inte så att du drar upp i berusning.
Fyll på med B1, B6 och B12 vitaminer, ja, gärna andra sorter också. C-vitamin kan vara lite lindrande.
Ät mat och ge kroppen det den behöver. Själv avgiftats ett otal gånger och de jag träffat då som inte äter mår mycket sämre och det tar längre tid innan de repar sig.
Lycka till!