2022-10-15, 07:33
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Relativisera inte tragedin genom att blanda in "ödet". Flickan dog på grund av medvetna planerade handlingar hos tungt kriminella med illegala militära vapen.

Och angående samvete ska man inte anta att GM tänker och fungerar som du och jag. Det finns ingen "tjuvheder" hos gängen. De har ett mål och om du står i vägen så offrar de dig utan att blinka.
Lika idiotiskt som att resonera att en seriemördare ångrar sig! Pepprar man omgivningen utan att ha koll så har man noll samvete och konsekvenstänk vad man orsakar!
Citera
2022-10-15, 07:45
Medlem
PleasureBoxs avatar
Död åt Maykil Yokhanna. Hoppas innerligt att han ruttnar bort på någon Fenixbunker.
Citera
2022-10-15, 08:02
Medlem
beatonthebrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Visst. Men just det här hade undvikits om ungen varit hemma i sängen klockan 3 på natten. Oavsett så sörjer jag jäntan som hade sån otur med föräldrarna.

När jag var 12 seglade jag på Östersjön med mina jämnåriga vänner i en folkbåt en hel sommar , Det är kanske en generation och klassfråga men efter 10 är man väl snarare en liten vuxen som förväntas kunna ta hand om sig själv . Förstår att det inte varit så för dig. Stoppar mamma fortfarande om dig och torkar gumpen ?
Citera
2022-10-15, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Helt hjärndöd är du. Kan inte förstå hur normala människor funkar. Det är inget ”babbe” beteende din rasistiska horunge.

Flickan tagga ut med hunden för va rastlös de sånt man gör som 12 bast och nyfiken på livet. Aldrig morsan sa till henne ”här ta ut hunden o rasta kl är 00 ”

Horunge!

Du kan väl på fullaste allvar inte tycka det är ok en 12-åring ger sig ut 3 på natten? Då får väl hunden om det nu e akut pissa på uteplatsen.
Citera
2022-10-15, 08:15
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Jag hoppas att mördarna fälls i rättegången och får sina straff och jag sörjer också den lilla flickan som borde varit hemma klockan 3 på natten men som fick såna oansvariga tattare till mamma och pappa. Skit ska inte få ha barn, de ska tas om hand av socialen direkt.
Om du istf att bara kasta ur dig en massa SKIT hade orkat läsa något i tråden, så hade du fattat att föräldrarna inte var några OANSVARIGA TATTARE som du så totalt intelligensbefriat skriver utan några som helst fakta kring den frågan.

Åtskilliga idioter har skitat ner tråden med ungefär liknande dynga, trots att detta tillbakavisats utav fakta, och mycket av den värsta dyngan har givetvis raderats efter rapportering.

Lite gratis läshjälp åt en trött "hillsongsweden"!
Pappan var en hårt arbetande väktare som bidrar till att bygga Sverige bättre. Mamman var på en kort semester, vilket inte är förbjudet för föräldrar i landet Sverige. En betrodd närstående äldre person var barnvakt, men somnade troligen innan tjejen gick ut med hunden.
En hund som vi inte har en aning om ifall den t.ex. hade diarré som rubin22 skriver i sitt inlägg.

Jag ogillar invektiv i dialoger, så jag ska inte benämna dig horunge som en annan lågpannad skribent skriver. Men RASIST är man, om man utan några som helst fakta anonymt bakom tangentbordet kallar två föräldrar (vars 12-åriga dotter har mördats av empatilösa lågpannade idioter) för OANSVARIGA TATTARE utan någon som helst skälig anledning till detta uttryck. 😠🖕
Citera
2022-10-15, 08:45
Moderator
KomissarieBecks avatar
Tänk att några få skribenter orkar upprepa samma innehåll i vartenda inlägg dvs att
12:åriga Adriana stod vid Donken kl 03.00………

Ännu värre att mamman var bortrest vilket kan vridas till att hon agerat totalt oansvarigt. Skiter helt i sin dotter utan istället ägnar dagarna med att röka Marlboro och sippa drinkar!

TÄNK OM NI LIKA ENGAGERAT KUNDE FRAMHÅLLA NEDANSTÅENDE

Pappan var i kontakt med larmcentralen efter samtal från modern!
Larm inkom kl 03:27 och fadern var på brottsplatsen kl 03:51
Fadern följde med i ambulansen från brottsplatsen
(Det finns även uppgifter från andra utredare om att fadern själv körde till sjukhuset)

Tråden blir dock så mycket mer läsvärd om vi ser detta som fakta ur utredningen och lämnar moralpredikan utanför.
Senast redigerad av KomissarieBeck 2022-10-15 kl. 09:27.
Citera
2022-10-15, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatonthebrat
När jag var 12 seglade jag på Östersjön med mina jämnåriga vänner i en folkbåt en hel sommar , Det är kanske en generation och klassfråga men efter 10 är man väl snarare en liten vuxen som förväntas kunna ta hand om sig själv . Förstår att det inte varit så för dig. Stoppar mamma fortfarande om dig och torkar gumpen ?

Samhället ser dock, av förklarliga skäl, annorlunda ut idag än det glada 90-talet. Ingen ansvarig förälder låter sin tolvåriga dotter hänga vid en sunkig bensinmack i Norsborg kring gängkriminella mitt i natten.
Citera
2022-10-15, 09:22
Medlem
Citat:
Jag vill peka på att föräldrarna brustit oerhört i sitt ansvarstagande. Hade jäntan haft bättre tur i föräldralotteriet hade hon levt idag. Mina egna barn skulle aldrig få vara ute klockan 3 på natten.

Det är vad jag vill få fram.
Håller helt o hållet med. Ungjäveln borde sovit vid denna tid. okej om man är ute till 00:00 men inte fucking halv 4
Citera
2022-10-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Du kan väl på fullaste allvar inte tycka det är ok en 12-åring ger sig ut 3 på natten? Då får väl hunden om det nu e akut pissa på uteplatsen.
Håller med dig, min dotter fick inte springa ute på nätterna, när hon va 12 år, ingen av hennes kompisar fick det, dom är 20 nu
Citera
2022-10-15, 09:36
Medlem
Citat:
Jag vill peka på att föräldrarna brustit oerhört i sitt ansvarstagande. Hade jäntan haft bättre tur i föräldralotteriet hade hon levt idag. Mina egna barn skulle aldrig få vara ute klockan 3 på natten.

Det är vad jag vill få fram.

På vilket sätt har dom brustit? Tycker jag låter väldigt cyniskt. I vilken föreställningsvärld i vår del av världen även i de mest kriminellt belastade områdena så tror man att faran för ens tonårsbarn är att bli ihjälskjuten? Speciellt om det är en flicka.
Citera
2022-10-15, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Du är helt hjärndöd. Du blev torkad i rumpan tills du va 13 år gammal och omstoppad av tomten, mamma och pappa. Praktexempel på guldsked i munnen. Luffar hora.

Det är jävligt tragiskt att ungen dog det är mer tragiskt du försöker få fram ngn skuld på föräldrarna när du inte har en jävla aning vad fallet är om det är ansvarstagande eller inte.

Exakt du är en horunge!
Hahaha omstoppad av tomten och när han vakande upp dagen efter han tappat en tand låg där en guldpeng under kudden. Just där tanden legat, när han somnat!!
Citera
2022-10-15, 10:00
Medlem
Har inte Mayk fått några fällande domar i andra ärenden den senaste tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in