Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Jag hoppas att mördarna fälls i rättegången och får sina straff och jag sörjer också den lilla flickan som borde varit hemma klockan 3 på natten men som fick såna oansvariga tattare till mamma och pappa. Skit ska inte få ha barn, de ska tas om hand av socialen direkt.
Om du istf att bara kasta ur dig en massa SKIT hade orkat läsa något i tråden, så hade du fattat att föräldrarna inte var några OANSVARIGA TATTARE som du så totalt intelligensbefriat skriver utan några som helst fakta kring den frågan.
Åtskilliga idioter har skitat ner tråden med ungefär liknande dynga, trots att detta tillbakavisats utav fakta, och mycket av den värsta dyngan har givetvis raderats efter rapportering.
Lite gratis läshjälp åt en trött "hillsongsweden"!
Pappan var en hårt arbetande väktare som bidrar till att bygga Sverige bättre. Mamman var på en kort semester, vilket inte är förbjudet för föräldrar i landet Sverige. En betrodd närstående äldre person var barnvakt, men somnade troligen innan tjejen gick ut med hunden.
En hund som vi inte har en aning om ifall den t.ex. hade diarré som
rubin22 skriver i sitt inlägg.
Jag ogillar invektiv i dialoger, så jag ska inte benämna dig horunge som en annan lågpannad skribent skriver. Men RASIST är man, om man utan några som helst fakta anonymt bakom tangentbordet kallar två föräldrar (vars 12-åriga dotter har mördats av empatilösa lågpannade idioter) för OANSVARIGA TATTARE utan någon som helst skälig anledning till detta uttryck. 😠🖕