2022-10-15, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricMan
Är Henrik förståndshandikappad? Såg på twitter:
https://twitter.com/Intoleransen/status/1580645125759193088

Han skriver om "mina barns biologiska far" i nån tweet om något helt annat av hans idiotier

Tänk er att ha egna barn, som hamnar som en sådan styfarsa, och så upptäcka att den styvfarsan ens barn är hos sitter och skriver om mina barn på det sättet? Asså jag skiter blanka fan i vad mina hypotetiska barn kallar sin styvfarsa, men varför i helvete sitter han och publicerar sånt sådär? i något jävla sammanhang som handlar om nån rättegång nån helt annan har gjort något?

Henrik ska vara jävligt glad att jag inte har barn och att han är styvfarsa för dom. Jag hade befunnit mig utanför hans dörr snabbare än jag hade läst klart alla hans ruttna diskussioner med randoms på nätet

Henrik måste ha landets mest kvaddade hjärna. Vilket helt otroligt svin han är

Varför kan han inte "reda ut" det där privat? Vem fan vill att ens barn är föremål för en sån totalt kvaddad idiots diskussioner i sociala medier? Stackars den biologiska fadern, jag lider med honom, alltså vilket jävla helvetesöde om barnen hamnar hos någon som Henrik ....

Henrik gråter alltid ut om sin familj. Ibland är det morsan som får ta smällen, ibland är det hans sambo

Nu har han börjat hänga ut sin sambos barn, och kallar dom "sina" med mera. Det går utför

Fy att ha kopplingar till en så toxic människa, så jobbigt och besvärande det måste vara för alla som någonsin har arbetat tillsammans med honom? haha, tänk på kollegorna på Fastighets? Alltså tänk bara vad de måste skämmas för det fyllot
Citera
2022-10-15, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodKamrat
Men du med ditt kontonamn ska kanske inte snacka så mycket om ren och fin. Vad du gör sker i nuet, inte för 16 år sen. Fattar du? Alla ser, ingen är rädd för er golarsvin längre.

Allra minst kvinnor som får höra att de är horor. Just det där med att kalla en kvinna hora gör att övrig kritik från det hållet blir lite som vaskamankalladet grädde på moset? Speciellt från män. Men även från kvinnor.

Henko fattar inte att hon har vanernas stam i sitt blod hon är en av Lokes älskarinnor. Hon tjänar de tidlösa. Folkvang inte Vahalla väntar henne.

Hur som helst inte Henkos att befalla.
Citera
2022-10-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgenteProvocatrice
Henko fattar inte att hon har vanernas stam i sitt blod hon är en av Lokes älskarinnor. Hon tjänar de tidlösa. Folkvang inte Vahalla väntar henne.

Hur som helst inte Henkos att befalla.

Vem är det som ni pratar om? Är det Myra? För jag har hört att Henko var otrogen med henne, sen när Myra lämnade "feminist"-sällskapet så satt Henko och Axel och sa i sin podd att Myra inte var mest knullbar

Henko pratade också om hur han tände lite extra på strypsex
Citera
2022-10-15, 09:01
Avslutad
Henko begriper inte att han gjort sig ergi. https://en.wikipedia.org/wiki/Ergi
Senast redigerad av AgenteProvocatrice 2022-10-15 kl. 09:04.
Citera
2022-10-15, 09:26
Medlem
Viltmaestares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kwasbeb
Han har en egen tråd och där kan du läsa mer om honom. Han är ingen hacker utan en IT-illitterat boomer. Han var hemma hos Henko för att ge sig på Henkos familj, swishade nassar oxå.

Vänta.. tre frågor:

Var han verkligen hemma hos Henko?
Skulle han verkligen "ge sig på Henkos familj"?
Swishar gör alla, har han verkligen swishat nazister? I så fall vilka nazister och varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Svanstromer
Vem stalkar Henko just nu för tillfället? Är det Malcom? HBT-kvinnan? Hållén? Lite svårt att hänga med i hans schema.

Det är olika. Jag tycker att det för tillfället mest är folk som han vill prata ut om "sina" barn med. Henko strävar verkligen för att göra content av "sina" barn. Det är väl en av alla hans fix idéer.
Citera
2022-10-15, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theruler
Tar Henko lugnande? Han verkar så arg, upprörd och stressad på senaste tiden.
Verkar inte hinna med att twittra ordentligt ens ..

Förr var han engagerad i mängder av "topics" på nätet men nu är det som att han har problem med att leta upp något sammanhang där han vågar öppna käften i ...
En gång pundare, alltid pundare.
Citera
2022-10-15, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenus
Det är nog lite av varje. Hans farsa söp jämt och om det gjorde henko till han är eller om det var hur henko var som gjorde att farsan söp är svårt att avgöra. Henko hade ingen pappa och henko har inga barn.

Men han skriver offentligt om "sina barn" i sina korståg mot privatpersoner på internet, det säger väl allt om hur trasig och sönderkörd han är. Jag tycker att han blir värre och värre med åren, hans egna supande börjar nog ta ut sin rätt

Någon som hört om hans egen farsa Peter Nils har fått återfall och börjat supa igen? Det är ryktet som går i Avesta.

Kan inte vara lätt att ha en son som Henko. Vad ska han göra? Förneka hans existens som Martins bror förnekar Martins?
"Martin Fredriksson ..."

- Ja?

"Är det nåt jag ska tacka dig för?"

- Nej, jag vet inte, jag har ingen bror.

"Du ehh ... har flera bröder."
Citera
2022-10-15, 10:47
Medlem
mange1897s avatar
Ååååh henko får inte knulla, hans fru släpper inte till
Detta är de klassiska symptomen henko uppvisar
Tar ut all sin inneboende frustration på "folk på nätet" hela dagarna, kvällarna och nätterna
Citera
2022-10-15, 20:57
Medlem
Knullar Axel och henko sina kvinnliga poddkollegor var för sig eller tillsammans och i samförstånd?
Citera
2022-10-15, 21:41
Medlem
tobbedexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malin.michea
Henrik gråter alltid ut om sin familj. Ibland är det morsan som får ta smällen, ibland är det hans sambo

Nu har han börjat hänga ut sin sambos barn, och kallar dom "sina" med mera. Det går utför

Fy att ha kopplingar till en så toxic människa, så jobbigt och besvärande det måste vara för alla som någonsin har arbetat tillsammans med honom? haha, tänk på kollegorna på Fastighets? Alltså tänk bara vad de måste skämmas för det fyllot

Har du någon källa på att kollegorna bryr sig? De är nog inte å insatta i vilka Henko knullar med eller vilka brott han begår som förtal och sånt
Citera
2022-10-15, 22:06
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
Jag har tittat runt
Upptäcker att den s.k. "Henko" är lika illa skrot som Researchgruppen
Det är människor med ingen respekt
Privatliv, och liv som fenomen, är något som de saknar respekt för

Vad kan man göra för att städa världen ren från ohyran?

MagI
------

Nästan rätt. Henko är värre än vad hela Researchgruppen var.
Men i bakgrunden härjar Martin. Både för RG, IRM, HAVERISTERNA och Henkos alla privat små projekt.
Citera
2022-10-16, 11:34
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Nästan rätt. Henko är värre än vad hela Researchgruppen var.
Men i bakgrunden härjar Martin. Både för RG, IRM, HAVERISTERNA och Henkos alla privat små projekt.

Psykopater hela bunten. De bråkar lite med varandra = underhållning.
Hur påskyndar vi slakten? Tittar på eller ställer oss på hejarklacken och går in med en insats?
Tuppfäkting! Kamphunds-turnering! Förr eller senare dör djuren som slåss - oundvikligt.

Samma med psykopater. De tar ut varandra. Henko är seg men börjar bli gammal. Hans historia, gamla sår, han blöder för mycket. Alla andra glada och lyckliga. Det blir lugn och ro.
peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in