2022-09-28, 12:49
Medlem
Extremeflys avatar
Verkar vara en del som får rebound.
I form av mer irritabilitet.

Tror ni kratom kan hjälpa dom dagar man inte tar phenibut? Finns väl en del som kombinerar dessa två? Tänkte bara ta 500-1000mg 2 ggr i veckan.

Samt så undrar jag om ni som tycker detta funkar bra mot ångest, kör ni kapslar eller pulver? Upplever ni någon skillnad på ffa och de andra?

Vilken tid på dygnet brukar ni ta?

Är de någon som fått positivt up? Tänker om den kan ge utslag på multistickorna?

Får hem mitt i veckan.
Citera
2022-09-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Verkar vara en del som får rebound.
I form av mer irritabilitet.

Tror ni kratom kan hjälpa dom dagar man inte tar phenibut? Finns väl en del som kombinerar dessa två? Tänkte bara ta 500-1000mg 2 ggr i veckan.

Samt så undrar jag om ni som tycker detta funkar bra mot ångest, kör ni kapslar eller pulver? Upplever ni någon skillnad på ffa och de andra?

Vilken tid på dygnet brukar ni ta?

Är de någon som fått positivt up? Tänker om den kan ge utslag på multistickorna?

Får hem mitt i veckan.

Kratom fungerar absolut dagarna du inte tar Phenibut, personligen finner jag Kratom starkare än Phenibut. Det är säkerligen många som skulle säga motsatsen.

Det funkar bra mot ångest, vet inte hur allvarlig ångest du har men dämpar helt klart samtidigt som den ger stimulans i form av ökad koncentration och jag brukar bli pigg. Fungerar mot kvällen också men jag uppskattar morgonen bäst.

Aldrig provat FAA. Du kan ta kapslarna eller bara blanda 250mg pulver i ett glas med vatten och dricka.

Det ger inte utslag på vare sig multisticka eller analys. Helt lagligt att ha i kroppen i Sverige.
Citera
2022-09-29, 09:22
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistedSister
Kratom fungerar absolut dagarna du inte tar Phenibut, personligen finner jag Kratom starkare än Phenibut. Det är säkerligen många som skulle säga motsatsen.

Det funkar bra mot ångest, vet inte hur allvarlig ångest du har men dämpar helt klart samtidigt som den ger stimulans i form av ökad koncentration och jag brukar bli pigg. Fungerar mot kvällen också men jag uppskattar morgonen bäst.

Aldrig provat FAA. Du kan ta kapslarna eller bara blanda 250mg pulver i ett glas med vatten och dricka.

Det ger inte utslag på vare sig multisticka eller analys. Helt lagligt att ha i kroppen i Sverige.

Mycket bra svar.

De är stress/ångest jag har typ varje dag. Dock inga panikattacker. Utan mer att jag kan känna hur pulsen går upp i obekväma situationer. Phenibut verkar ha hjälpt många. Tråkigt med snabb tolerans på den. Så får försöka hålla låga intag sällan och sen köra kratom däremellan.

Har köpt kapslar nu i alla fall så ser framemot att testa. Hoppas inte kratom blockerar phenibut effekt bara.
Citera
2022-09-29, 13:45
Medlem
Är phenibuten en riktig hög kvalitet så kommer ni känna av på 500mg på tom mage med koffein.

Får ni bieffekter såsom irritabilitet, humörsvängningar såsom förvirring, ont i lederna och annat så är det skit kvalité. Släng den innan ni fuckar era hjärnceller ännu mer.

Sen så blev phenibut bannad i USA/FDA i somras. Men det finns de som fortfarande framställer.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-09-29 kl. 13:48.
Citera
2022-10-03, 18:08
Medlem
Extremeflys avatar
Hur syns detta utåt skulle ni säga?
Kan omgivningen se att man är påverkad av någonting? Hur har anhöriga till er upplevt er eller dom har inte märkt något?

Förändras pupiller?
Citera
2022-10-06, 20:13
Medlem
Extremeflys avatar
Ny publicerad artikel om skillnader mellan de två olika phenibut FAA och HCL, och doseringar med mera.

https://wholisticresearch.com/phenibut-hcl-vs-faa/
Citera
2022-10-06, 21:01
Medlem
Citat:
Hur syns detta utåt skulle ni säga?
Kan omgivningen se att man är påverkad av någonting? Hur har anhöriga till er upplevt er eller dom har inte märkt något?

Förändras pupiller?

Syns inte överhuvudtaget. Har dock aldrig petat i mig stora doser, det får någon annan svara på. Men skulle tippa på lugnt.
Citera
2022-10-06, 22:06
Medlem
Apropå pulver eller kapslar: jag tycker pulver ger bättre effekt, och snabbare. Därför brukar jag tömma kapslarna. Kan iofs vara inbillning. Annars är väl det bästa tipset för att få effekt av Phenibut att inte ta det varje dag. Skillnaden i effekt mellan varje dags användande och att ta efter ett uppehåll är väldigt stor enligt min efrfarenhet. Visst får man en viss ångestlindring när varje dag, men euforin efter ett uppehåll kommer man inte i närheten av, tycker jag.
Citera
2022-10-14, 22:02
Medlem
Extremeflys avatar
Jag har nu prövat detta vid 2 tillfällen första gången tog jag en kapsel och andra gången 2. Har dock inte känt nåt speciellt tar jag för lite eller bör jag gå över till faa istället? Har tagit på tom mage båda gånger vill jag minnas.
Citera
2022-10-15, 00:04
Medlem
Citat:
Jag har nu prövat detta vid 2 tillfällen första gången tog jag en kapsel och andra gången 2. Har dock inte känt nåt speciellt tar jag för lite eller bör jag gå över till faa istället? Har tagit på tom mage båda gånger vill jag minnas.
Du är inte immun mot någon drog. Känner du inget har du naturligtvis tagit för lite.
Citera
2022-10-15, 16:42
Medlem
Citat:
Vad innebär 1 kapsel? 500 mg?
I min mening är Phenibut inget man berusar sig på. Den gör en en lite socialare, uthålligare på löprundan, man sover bättre och livet är lite bättre i sin helhet men det är inget rus att tala om, mer som en PWO.
Citera
2022-10-15, 16:59
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Vad innebär 1 kapsel? 500 mg?
I min mening är Phenibut inget man berusar sig på. Den gör en en lite socialare, uthålligare på löprundan, man sover bättre och livet är lite bättre i sin helhet men det är inget rus att tala om, mer som en PWO.

Håller med.
Det boostar humöret lite, väldigt trevligt att pilla i sig 1000mg, vänta nån timme eller två sen ta en riktigt lång och go promenad i solen med hörlurar i öronen.
Det ger en trevlig effekt även efter träning/storstädning/plugg/whatever vardagssyssla man har framför sig, man känner sig mer nöjd med vad man åstadkommit men knappast något som märks av om man sitter o slöar framför datorn hela dagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in