Citat:
Ursprungligen postat av
dieseldoris14
Är vi eniga om att det är mysko att en nära anhörig inte vet om det är sanning eller enbart rykten att hon varit på Hallstaberget, medan en här som påstår sig vara nära säger att den sett både foto och film?! Jag blir fan helt snurrig.
Men de beror fortfarande på vilken anhörig. Är de mamman tex. Hon vet knappt nånting. Hon vet inte ens hälften av L dejter, pojkvänner, läkarbesök med mera. Medans tex hennes fader vet mer. Hennes förra kontaktperson vet ännu mer.
Jag sitter med bilden och filmen på tel, fler nära har fått bilden. Polisen har fått dom via mail, både film och bild. Ja skulle absolut kunna lägga ut så alla får se sanningen sen hålla käften... Men hur vet jag att inte han sitter här. Är en av dom som skriver. Eller läser???
Bilden är när dom står framme vid scenen. Inte äter. Där är en servitris som vittnar på att de är hon. Som de faktiskt framgår i senaste artikeln så är det flera som sett henne där. Alla tipsar inte direkt till L's syster el föräldrarna utan faktiskt ringer polisen och berättar. Ringer man 114 14 är de inte direkt att folk får prata med en å samma....