2022-10-14, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Nej, jag har inte skrivit någonting till företag eller myndigheter. Är upp till dom drabbade (även om dom är korkade) och deras anhöriga att göra.

Vi riktiga pedofiler är lite mer suave. Skämt åsido, snart kanske man blir uthängd för att man knullar milfs

Vad tycker du om de som swishar Sara och den andra ägaren till sidan åtskilliga summor bara för att de krigar för en god sak?

Nästan som att jag och du startar en app där vi låtsas som att vi ska rädda planeten. Vad pågår bakom kulisserna? Vilken jävel tar reda på vad jag och du gör med pengarna?

Är inte svensken naiv i dina ögon? Hur kan överhuvudtaget två som saknar korrekt utbildning inför en sådan här grej driva en sån här sida? Är det klokt i dina ögon?
Citera
2022-10-14, 17:58
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur gick det för den gäddan? Vd? Fallet måste blivit högt.
Ja verkligen. Han fick ju sluta ganska omgående läste jag tidigare, tror han flyttade hem till sin far eller annan släkting, men jag kan minnas fel. Vad han gör idag vet jag dock inte, någon annan kanske har info. Han jobbade på kontor inom åkeri och transport iallafall.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-10-14 kl. 18:01.
Citera
2022-10-14, 17:59
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det var väl hela poängen med resan till UK? Trådsanningen är att Sara är moderat så nu har hon guldläge att få till en lagförändring. Kan hon slänga sig med lite skön statistik ifrån UK så bör det gå vägen.

Pengarna kanske inte räckte till Florida för där hade dumplingarna kunnat anamma ännu hårdare lagar. Vad sägs om att dömda pedofiler måste ha en skylt vid sitt hem som informerar om detta? Sossarna och kommunisterna nappar nog inte på den så passa på!

USA hade väl inte släppt in varken din Käresta Sara eller Putte, så Storbritannien var nog det optimala resmålet.
Citera
2022-10-14, 18:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, att "gäddorna" inte genomskådar "fiskarnas" vokabulär tyder ju redan från början på, att någonting fattas i huv'et på dem.

Du, å andra sidan, har tydligen fortfarande inte "snappat", att jag har talat om personer med en "psykiatrisk variation".

Hur många av dessa hittills ca 150 gäddor har en psykiatrisk variation?
Citera
2022-10-14, 18:05
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Har Skellefteågäddan #148 tagit sitt liv, stod tidigare något om att så var fallet i tråden, stämmer det eller inte?
Citera
2022-10-14, 18:17
Medlem
Sommargays avatar
Var inne o kikade på grönsaksgäddans(csg, asiat, biffig osv) mrkoll-profil och den där snubben håller skatteverket sysselsatt. Skrollar man längst ner ser man historiken på alla namnbyten och han verkar ha svårt att bestämma sig för vad han skall heta.
Citera
2022-10-14, 18:54
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Vad tycker du om de som swishar Sara och den andra ägaren till sidan åtskilliga summor bara för att de krigar för en god sak?

Nästan som att jag och du startar en app där vi låtsas som att vi ska rädda planeten. Vad pågår bakom kulisserna? Vilken jävel tar reda på vad jag och du gör med pengarna?

Är inte svensken naiv i dina ögon? Hur kan överhuvudtaget två som saknar korrekt utbildning inför en sådan här grej driva en sån här sida? Är det klokt i dina ögon?
Betvivlar att dom får speciellt mycket pengar. Osannolikt att det ens räcker till PS rövpannor. För han går som han håller på skita ned sig. Bara en observation.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 18:57.
Citera
2022-10-14, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Du menar verkliga verifierade fall av brottsprovokation och sedan uthängning? Ja Dumpen är verkligen en kassako! Ni jubelidioter som ger dem pengar, det är ju helt ofattbart och under all kritik.
För varje inlägg du och de övriga tre största pedofiliförsvararna här inne gör ska jag ikväll swisha 1000 spänn till Dumpen (aldrig skänkt en krona tidigare). Grattis, jag har gott om pengar.
Citera
2022-10-14, 19:26
Medlem
Citat:
V.g. återläs det du replikerar på. Själv har jag bara tittat på ett par uthängningar och blev därav äcklad av Dumpens hantering.
Läs chatloggarna istället och återkom.
Citera
2022-10-14, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
För varje inlägg du och de övriga tre största pedofiliförsvararna här inne gör ska jag ikväll swisha 1000 spänn till Dumpen (aldrig skänkt en krona tidigare). Grattis, jag har gott om pengar.
Tror du att jag bryr mig? Du sponsrar ju bara Saras missbruk genom att skicka pengar. Förstår du inte att hon behöver hjälp?
Citera
2022-10-14, 19:30
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
V.g. återläs det du replikerar på. Själv har jag bara tittat på ett par uthängningar och blev därav äcklad av Dumpens hantering.

Att bli äcklad av Dumpens hanteringar är en sak.
Frågan är hur många det är av dessa hittills ca 150 gäddor som inte kan ta ansvar för sina egna handlingar?
Citera
2022-10-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tack. Som alltid, en utsökt analys och tänkbar spegling av framtiden.

Märkligt att gäddan har Facebook och andra sociala medier kvar. Han är nog den mest uppmärksammade gäddan på länge. Det riktigt stormar med gäddinlägg på hans Facebook.

Jag ser att även hans familj och släkt får information om den vidrige badtunnegäddan.

Sambon kanske är bortrest och kommer hem i morgon? Konstigt annars att hon inte reagerat och bett honom plocka ner social medier. Alla runt honom dras med i hans äckliga aktiviteter.

Har han jobbet kvar?

Hans dialekt påminner om Robinson-gäddans.
Frun som jobbar på domstolsverket har nog fått tillräcklig information idag.
Bådas Facebook är nedstängda nu.

Dialekten låter som Kirunatrakten och jag läste någonstans att det finns släktingar i det området.

Han verkar vara besatt av storleken på sitt organ när han på filmen han lade ut på Facebook behövde kolla hur mycket den krympt av kallbadet.

Osagt hur det går med jobbet men hur långt åt h*lv*te ska det gå med frugan?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-14 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in