2022-10-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Är man redo att våldta barn - då ska man hängas ut. Dessutom är det lagligt att hängas ut.
Våldtäkt är ju bara något staten har hittat på att det är. Om jag tar hem en fjortis och ställer henne på alla fyra naken och sen slickar henne i röven och runkar samtidigt och kommer på sängen. När vi sen är klara så får hon lite saft och en bulle och en glass och en tusenlapp. Varför skulle hon då få sitt liv förstört. Det är bara skitsnack jag gör ju henne lycklig så hon kan shoppa loss med saker hon vill ha.
Citera
2022-10-14, 17:02
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Har du läst tidöavtalet? Verkar bli ännu hårdare tider för er nu.
Nä, inte läst. Skall det bli olagligt att knulla milfs? Enda jag pysslar med btw
Citera
2022-10-14, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Vem vet dom kanske hamnar på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning?

Det hade varit en twist som heter duga. Kanske får sitta på samma avdelning som Lysturken och KallaKarar.

Jag tror att snart är det game-over

Hur mycket tror du Sara får i swish månatligen? Tror du det är hotellvistelser och skumpa som gäller om dagarna?
Citera
2022-10-14, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Sjöberg åkte väl runt och föreläste innan allt detta med Dumpen? Kan han nog fortsätta med. Kändisprogram är det nog förbi med, tror Sjöberg i o m Dumpen har hamnat lite som en där snacket blir för besvärligt och negativt för den typen av program?

Sara......lite en sån situation där man hoppas det blir bra, men iofs förväntar det blir tvärtom.

Vad gör de för månadsinkomster på detta? De pratar ju mycket om boende och mat, vad går resten till?
Citera
2022-10-14, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Gäddorna har inte fått några knuffar i rätt riktning de har kontaktat underåriga på nätet i sexuellt syfte.
Gäddorna har inte råkat hamna i en chatt och råkat skicka könsbilder till 13-14-åringar de verkar vara tämligen drivna i sina kontakter
Gäddorna får dessutom reda på åldern på fiskarna väldigt fort och i många fall påminns de om detta flera gånger genom att fiskaren tydligt berättar om skola och liknande, gäddor kontrar med könsbilder och erbjudande om alkohol

Ja, att "gäddorna" inte genomskådar "fiskarnas" vokabulär tyder ju redan från början på, att någonting fattas i huv'et på dem.

Du, å andra sidan, har tydligen fortfarande inte "snappat", att jag har talat om personer med en "psykiatrisk variation".
Citera
2022-10-14, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Mannen skärp dig. Tror att någon överhuvudtaget är intresserad av vad 2 kriminella pundare tycker? Dom har sönderknarkade hjärnor

Det var väl hela poängen med resan till UK? Trådsanningen är att Sara är moderat så nu har hon guldläge att få till en lagförändring. Kan hon slänga sig med lite skön statistik ifrån UK så bör det gå vägen.

Pengarna kanske inte räckte till Florida för där hade dumplingarna kunnat anamma ännu hårdare lagar. Vad sägs om att dömda pedofiler måste ha en skylt vid sitt hem som informerar om detta? Sossarna och kommunisterna nappar nog inte på den så passa på!
Citera
2022-10-14, 17:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Våldtäkt är ju bara något staten har hittat på att det är. Om jag tar hem en fjortis och ställer henne på alla fyra naken och sen slickar henne i röven och runkar samtidigt och kommer på sängen. När vi sen är klara så får hon lite saft och en bulle och en glass och en tusenlapp. Varför skulle hon då få sitt liv förstört. Det är bara skitsnack jag gör ju henne lycklig så hon kan shoppa loss med saker hon vill ha.
Att fantisera så här kan du fortsätta att göra.
Det är ingen som blir lidande för det.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-10-14 kl. 18:04.
Citera
2022-10-14, 17:40
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Fredagkväll, hösten är här, älgjakten och gäddjakten rullar på, och inspirerad av Lysturken så tar jag mig friheten att göra en återblick på gäddan "Fallosfixerade Martin" som fastnade på kroken i vintras på en parkering i snöyran.

https://dumpen.se/2021/12/11/fallosfixerade-martin-fastnade-pa-kroken/

En vältalig, till synes intelligent, men något skygg gädda, som passivt aggressivt försöker prata som en högutbildad kostymnisse, som inleder dialogen med "Identifiera er, identifiera er" till Patrik och Sara, för att sedan efter ett tag börja slingra sig som en ål om att han kanske är där i syfte att avslöja troll, och sedan med artig och passivt aggressiv röst säger "Om du kunde låta bli med profaniteter och den här biten..." efter att Patrik precis hetsat med: "Dra ner brallorna och visa kuken då!"
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-10-14 kl. 17:45.
Citera
2022-10-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, att "gäddorna" inte genomskådar "fiskarnas" vokabulär tyder ju redan från början på, att någonting fattas i huv'et på dem.

Du, å andra sidan, har tydligen fortfarande inte "snappat", att jag har talat om personer med en "psykiatrisk variation".
Att ha autism är inget försvar som fungerar när någon ska förklara varför de sexchattar med barn.
Citera
2022-10-14, 17:46
Medlem
Sommargays avatar
Är frugans facebook bortplockad också eller det bara jag som är kass på fejsboks sökfunktion? Hade förövrigt suttit jäkligt gött med just badtunna och cider ikväll.
Citera
2022-10-14, 17:50
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det var väl hela poängen med resan till UK? Trådsanningen är att Sara är moderat så nu har hon guldläge att få till en lagförändring. Kan hon slänga sig med lite skön statistik ifrån UK så bör det gå vägen.

Pengarna kanske inte räckte till Florida för där hade dumplingarna kunnat anamma ännu hårdare lagar. Vad sägs om att dömda pedofiler måste ha en skylt vid sitt hem som informerar om detta? Sossarna och kommunisterna nappar nog inte på den så passa på!
Dream on
Citera
2022-10-14, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Fredagkväll, hösten är här, älgjakten och gäddjakten rullar på, och inspirerad av Lysturken så tar jag mig friheten att göra en återblick på gäddan "Fallosfixerade Martin" som fastnade på kroken i vintras på en parkering i snöyran.

https://dumpen.se/2021/12/11/fallosfixerade-martin-fastnade-pa-kroken/

En vältalig, till synes intelligent, men något skygg gädda, som passivt aggressivt försöker prata som en högutbildad kostymnisse, som inleder dialogen med "Identifiera er, identifiera er" till Patrik och Sara, för att sedan efter ett tag börja slingra sig som en ål om att han kanske är där i syfte att avslöja troll, och sedan med artig och passivt aggressiv röst säger "Om du kunde låta bli med profaniteter och den här biten..." efter att Patrik precis hetsat med: "Dra ner brallorna och visa kuken då!"

Hur gick det för den gäddan? Vd? Fallet måste blivit högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in