Citat:
Ok, jag kan ert resonemang numera. Allt är USA:s fel, även den ryska invasionen. Jag förutser att om Ryssland börjar att använda kärnvapen så kommer du att ösa ur dig hat mot USA som tvingat Ryssland till detta.Personligen bryr jag mig inte ett skit huruvida Donetsk och Luhansk tillhör Ukraina eller Ryssland, men separatismen och det följande inbördeskriget startade direkt efter statskuppen 2014 pga att man inte ville godta störtandet av Janukovytj i dessa regioner. Och självklart understödde Ryssland DPR:s och LPR:s arméer.
Men hade det inte varit för den USA-stöttade statskuppen hade Ukraina varit intakt idag och vi hade sluppit de här galenskaperna.
Men hade det inte varit för den USA-stöttade statskuppen hade Ukraina varit intakt idag och vi hade sluppit de här galenskaperna.
Det är faktiskt otroligt att ni inte tilltror Ryssland och Putin några egna idéer och initiativ utan att precis allt, även invasioner av ett främmande land genomförs uteslutande som en reaktion mot något, som de allra flesta inte tror på en sekund, som ni anser att USA genomförde i ett främmande land, helt utan militär närvaro, för åtta år sedan.
Inte att förglömma att den Ukrainska regimen, som ni anser vara resultatet av en statskupp, fått stöd av majoriteten av befolkningen. Ni människor har en märklig foliehatts inspirerad syn på världspolitik. Min stora önskan i livet är att få se sådana som du utfrågas i svensk tv om er syn på Ryssland och Putin. Vore lika roligt som att se de amerikanska MAGA-dårarna bli avklädda och utskämda som korkade och karaktärslösa lögnare i amerikanska domstolar. Alex Jones bör väl vara ert stora föredöme.