Citat:
Ursprungligen postat av
Romanche92
Jag sa det redan ifrån början var det verkligen ingen annan som såg att hon var så här sjuk? Såna här människor är så genomsynliga. Här i Sverige ska man inte döma andra individer utan istället värdesätta alla lika mycket som en själv för vi är tydligen alla lika mycket värda. Jo men god morgon.
Nog har man sett att hon är sjuk, framförallt eftersom det pendlat väldigt mycket i hennes videos. Nu syns den lite klokare sidan av henne inte så ofta längre, men tidigare kunde man ändå höra mellan raderna att det nog funnits en hel del potential och iq. Nu är hon ju helt jävla körd i skallen. Tycker det kan vara svårt att sätta sig in i hur stor utsträckning barnen påverkats av hennes beteende, man har ju förstått att hon har bristande föräldraskap men hur det uttryckt sig tycker jag vart lite svårare att veta. Men när man läste det så blev det svart på vitt, därför tror jag många reagerade. Visst man har förstått att hon inte är en mästerkock, men att kokt potatis är det godaste barnen får hade man kanske inte föreställt sig. Och att hon kanske inte badar barnen varje dag har man också kunnat räkna ut, men inte att det är så illa så att skolan reagerar på det. Så visst, folk har ju förstått att hon är sjuk och inte fullt kapabel till att ta hand om sina barn, men i hur stor utsträckning är svårare att se innan man får det svart på vitt.