2022-10-14, 16:07
Medlem
Romanche92s avatar
Jag sa det redan ifrån början var det verkligen ingen annan som såg att hon var så här sjuk? Såna här människor är så genomsynliga. Här i Sverige ska man inte döma andra individer utan istället värdesätta alla lika mycket som en själv för vi är tydligen alla lika mycket värda. Jo men god morgon.
Citera
2022-10-14, 16:11
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Klassiskt narcissism det vill säga, det är hela världens fel men aldrig mitt. För jag är frisk och kry, det är alla andra som är elaka och dumma mot mig. De sätter sig i en jävla båt som inte fanns där från början och de skapar problem när det inte fanns något.

Den här galna kärringen som lever i sin medelålders kris genom att bära samma storlek på sina kläder sen när hon var 18-30 år gammal och super skallen av sig och vrålar och skriker som en jävla fjortis. Hon är så jävla manipulativ. Det är ingen normalbegåvad som köper hennes historia så vad gör hon då? Hon vänder sig till sina följare på sociala medier som är lika hjärndöda som henne och uppmuntrar hennes sjuka beteende. Någon borde släpa henne till psyk innan hon gör sig själv eller någon annan illa. Hennes följare sympatiserar med allt hon gör redan.

Jag har även läst i den här tråden att fler tal individer här tyckte synd om henne innan de hittade den här tråden. Med tanke på hur många det är som inte läser Flashback som hänger på tiktok undrar jag då hur många det är som vet hur jävla sjuk hon egentligen är.

Följt hennes inlägg på tikok,även tråd här.
Gått från "Kanske är hon lite klok ändå, till att hon inte är"
Den senaste sett,när hon uppenbart full,dansar är bara äcklig.
Hon måste vara sjuk?
Citera
2022-10-14, 17:06
Medlem
Citat:
Jag sa det redan ifrån början var det verkligen ingen annan som såg att hon var så här sjuk? Såna här människor är så genomsynliga. Här i Sverige ska man inte döma andra individer utan istället värdesätta alla lika mycket som en själv för vi är tydligen alla lika mycket värda. Jo men god morgon.
Nog har man sett att hon är sjuk, framförallt eftersom det pendlat väldigt mycket i hennes videos. Nu syns den lite klokare sidan av henne inte så ofta längre, men tidigare kunde man ändå höra mellan raderna att det nog funnits en hel del potential och iq. Nu är hon ju helt jävla körd i skallen. Tycker det kan vara svårt att sätta sig in i hur stor utsträckning barnen påverkats av hennes beteende, man har ju förstått att hon har bristande föräldraskap men hur det uttryckt sig tycker jag vart lite svårare att veta. Men när man läste det så blev det svart på vitt, därför tror jag många reagerade. Visst man har förstått att hon inte är en mästerkock, men att kokt potatis är det godaste barnen får hade man kanske inte föreställt sig. Och att hon kanske inte badar barnen varje dag har man också kunnat räkna ut, men inte att det är så illa så att skolan reagerar på det. Så visst, folk har ju förstått att hon är sjuk och inte fullt kapabel till att ta hand om sina barn, men i hur stor utsträckning är svårare att se innan man får det svart på vitt.
Citera
2022-10-14, 17:13
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebz741
Nog har man sett att hon är sjuk, framförallt eftersom det pendlat väldigt mycket i hennes videos. Nu syns den lite klokare sidan av henne inte så ofta längre, men tidigare kunde man ändå höra mellan raderna att det nog funnits en hel del potential och iq. Nu är hon ju helt jävla körd i skallen. Tycker det kan vara svårt att sätta sig in i hur stor utsträckning barnen påverkats av hennes beteende, man har ju förstått att hon har bristande föräldraskap men hur det uttryckt sig tycker jag vart lite svårare att veta. Men när man läste det så blev det svart på vitt, därför tror jag många reagerade. Visst man har förstått att hon inte är en mästerkock, men att kokt potatis är det godaste barnen får hade man kanske inte föreställt sig. Och att hon kanske inte badar barnen varje dag har man också kunnat räkna ut, men inte att det är så illa så att skolan reagerar på det. Så visst, folk har ju förstått att hon är sjuk och inte fullt kapabel till att ta hand om sina barn, men i hur stor utsträckning är svårare att se innan man får det svart på vitt.

Visst jag kan vara lite hård och döma tidigt men det är för att jag har bekanta som har varit som henne det är därför jag blir förbannad. För att jag vet vad dessa människor är kapabla till och de utnyttjar snälla människor till sitt fullaste bruk.
Citera
2022-10-14, 17:15
Medlem
Citat:
Det är som skräck film.
Kan du inte dejta henne,gå ut på på krogen en sväng.
Citera
2022-10-14, 17:18
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Kan du inte dejta henne,gå ut på på krogen en sväng.

Jag hade inte fått möjligheten eftersom att hon är redan pre-ockuperad utav alla äckliga män tydligen.
Senast redigerad av Romanche92 2022-10-14 kl. 17:27.
Citera
2022-10-14, 20:22
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Jag hade inte fått möjligheten eftersom att hon är redan pre-ockuperad utav alla äckliga män tydligen.

Heder åt fadern,som försöker hjälpa barnen!
Allt medan mamman berusad, strippar/beter sig underligt/skäller ut Kronofogden..
Värre och värre blir det..
Citera
2022-10-14, 20:30
Medlem
vonDys avatar
Sjukare människa som får härja - aldrig varit med om!
Citera
2022-10-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Sjukare människa som får härja - aldrig varit med om!

Jag kan inte fatta att hon inte tvångsvårdas på en psykavdelning.
Citera
2022-10-14, 22:20
Avslutad
Alltså inlägget när Pia pratar om skolans socialanmälan fan vad jag fick ont i magen att läsa vad det stod stackars hennes barn 😭 Jag hoppas att hon inte får tillbaka barnen dom mår inte bra hos henne 😥
Citera
2022-10-14, 23:10
Avslutad
Namnet….gräddrumpan, är det någon sorts självironi eller?
Citera
2022-10-15, 10:59
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Är det någon som vet vad det är för fel på henne, super hon dagligen så har väl hjärnan pajat. Alkoholrelaterad demens, intellektuellt nedsatt. grandios självbild. Går i skov mellan Att känna sig glad och uppåt och nedstämdhet. Påminner något om Lennart blad på så många sätt.
Tror på frontallobsdemens både hos henne och Lennart Bladh. Det debuterar ofta i 40-årsåldern med personlighetsförändringar medan minnet är relativt opåverkat långt in i sjukdomsförloppet. Att bli alkoholist och få ett översexuellt beteende i mogen ålder tyder på att förmågan att motstå impulser är nesatt pga hjärnskada.

Nedsatta exekutiva funktioner gör att hon inte kan hålla kontakt på skolplattformen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in