2022-10-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Tänk: Swishinkomster. Dessvärre är det ju så, att ett antal aparta människor finner njutning och underhållning i "fiskar-klipp" och uthängningsvideor och gladeligen betalar genom swish för dem.

Det är väl ingen som tror, att Putrik och Vulgo-Sara skulle kunna få någon annan inkomst på grund av tidigare arbetsmeriter?
Du har en nagel i ögat som du behöver en pincett för att ta ut. Se för jösse namn till att skaffa pincetten istället för att här sitta och trötta ut oss med gnäll över att någon som gör nåt vettigt får mer pengar än dig.
Dig och ditt föga konstruktiva gnäll vill man inte skicka en krona till, fundera en stund hur det kommer sig.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-14 kl. 11:22.
Citera
2022-10-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Går ryktne att Skellefteå-gäddan hängt sig.
Nu har jag inte följt Dumpen så jättelänge men han känns som en av få som har skrivit tillbaka och bett om ursäkt och visat ånger. Hur vanligt är det? Och hur många har avslutat sitt liv efter uthängning?

Vi får se om det är rykte eller om han snart är markerad som avliden.
Citera
2022-10-14, 11:49
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ja dom som är halvdanna tycker man ju nästan synd om. Hoppas att dom får hjälp och att god man gör ett bättre jobb att hålla dom tyglade.

Dumpen gör ett nödvändigt gott men önskar att dom hade med sig ett stort informationsblad som gavs ut direkt till gäddan där vederbörande kan ringa och söka hjälp. För vad händer efter att kameran stängs av egentligen?

Huvudet på spiken. De halvdana känns som de mentalt är många gånger åldersmässigt mycket yngre än själva fiskarna. God man/LSS-personal kanske ska bli informerade så de kan därifrån jobba utifrån det istället för att hänga ut personen som ändå inte fattar problematiken.
Senast redigerad av Hussefar 2022-10-14 kl. 11:52.
Citera
2022-10-14, 11:57
Medlem
QueenJzs avatar
Har någon hört hur det gått för mr Alfvén? Ni vet han som hyrde ut sin lägenhet till en av dumpens vidrigaste gäddor.
Citera
2022-10-14, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ok, ja jag kan medge att jag inte har orkat kolla igenom alla. Har du någon rekommendation? Säg gärna vilket nummer jag ska kolla in.

Grattis! Då har du mycket ögongodis framför dig. Minns ej nr men "Sitta på näsan" är 30 min tv när det är som bäst. Med all respekt för Snygg-Sara men Thea är bäst här. När damerna börjar röka är nog bland det bästa jag sett faktiskt

Snömorfar är inte dum heller.

BTW har Elfsborgs-gäddan slutat sms:a?
Citera
2022-10-14, 12:32
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Märkligt att gäddan har Facebook och andra sociala medier kvar. Han är nog den mest uppmärksammade gäddan på länge. Det riktigt stormar med gäddinlägg på hans Facebook.

Släng upp lite smaskiga screenshots på hatet han får motta? Man kan ju inte se hans konto utan att själv ha konto, något jag aldrig haft och under inga omständigheter kommer att skaffa.
Citera
2022-10-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Släng upp lite smaskiga screenshots på hatet han får motta? Man kan ju inte se hans konto utan att själv ha konto, något jag aldrig haft och under inga omständigheter kommer att skaffa.

Sjukt att han och familjen låter kontot vara kvar på Facebook. Snuskgubben häcklas inför öppen ridå.

Han har filmer på sig själv och bilder på sambo, släktingar och vänner vilka får massor av kommentarer.

Möjligen har han en bror som har en dotter i liknande ålder som den fiktiva flickan (14) han bestämde träff med och skulle fylla med cider och ha skönt med i badtunnan vid huset när sambon var bortrest.

Brodern får varningar på FB om att hålla undan sin dotter från brorsan.

Härliga familjeträffar framöver kan man tro.

Gäddan har en sambo vilken kan vara verksam inom Domstolsverket. Hon får också kommentarer och upplysningar om sambon via hans publika Facebook.

Märkligt att gäddan inte stänger ner sin Facebook.

Det måste vara fullt kaos där, eller så bryr sig ingen.

Märkligt.
Citera
2022-10-14, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Får du fråga andra om, jag är inte involverad. Troligtvis tar det några veckor.
Men nu är bollen satt i rullning tror jag.
Dumpen tror jag blir dumpade av alla plattformar och webhosts.

Sedan finns ju GDPR, har inte uppdaterat mig på det lately.

The GDPR sets out seven key principles:
Lawfulness, fairness and transparency.
Purpose limitation.
Data minimisation.
Accuracy.
Storage limitation.
Integrity and confidentiality (security)
Accountability.

Finns säkerligen något smaskigt att gräva fram där rättsligt.

Hur är det med Sara och kollegor? Är de osäkra om sidan kommer hålla? Detta har väl varit deras Swish leverne i mer än ett år nu? Eller? Vad ska de göra när de inte kan leva på att hänga ut folk? Är kassan på ICA under deras värdighet? Kommer Sjöberg ta sig an ett vanligt jobb? Sara återfalla i det gamla hon sysslat med?
Citera
2022-10-14, 13:18
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Märkligt att gäddan inte stänger ner sin Facebook.

Det måste vara fullt kaos där, eller så bryr sig ingen.

Märkligt.
Han kanske fick en hebefilpsykos och blev tvungen att lägga in sig på akutpsyk på NÄL-sjukhuset. Eller så är han bara paralyserad av ångest. Men märkligt som sagt.
Citera
2022-10-14, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det tionde eller elfte länken jag hänvisar till nu, minns inte.

Kör hårt på den här:

https://www.imy.se/en/individuals/forms-and-e-services/file-a-gdpr-complaint/

How we handle your complaint

The Swedish Authority for Privacy Protection will review each complaint we receive.

A complaint may, for example, lead to us sending a letter to the controller with information about rules and practices. If we consider it appropriate, we can initiate an inspection to investigate the subject matter of a complaint.
You will always receive a reply from us so that you know what actions we have taken. If we carry out an inspection, you will receive a copy of our decision.

Complaints that are not completely filled out will be handled as tips. Please see the information on tips below.

How to contact us

Phone number:
+46 (0)8 657 61 00

E-mail: imy@imy.se

Postal address:

Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden

JK can go fuck herself. Dumpen med.

Har du tagit upp för myndigheterna att den här sidan kostar oskyldiga liv? Att en parasit lever gott på sidan och att den skapar extremt mycket skada för extremt många människor ute i samhället?
Citera
2022-10-14, 13:20
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Hur är det med Sara och kollegor? Är de osäkra om sidan kommer hålla? Detta har väl varit deras Swish leverne i mer än ett år nu? Eller? Vad ska de göra när de inte kan leva på att hänga ut folk? Är kassan på ICA under deras värdighet? Kommer Sjöberg ta sig an ett vanligt jobb? Sara återfalla i det gamla hon sysslat med?

Sjöberg åkte väl runt och föreläste innan allt detta med Dumpen? Kan han nog fortsätta med. Kändisprogram är det nog förbi med, tror Sjöberg i o m Dumpen har hamnat lite som en där snacket blir för besvärligt och negativt för den typen av program?

Sara......lite en sån situation där man hoppas det blir bra, men iofs förväntar det blir tvärtom.
Citera
2022-10-14, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Sjöberg åkte väl runt och föreläste innan allt detta med Dumpen? Kan han nog fortsätta med. Kändisprogram är det nog förbi med, tror Sjöberg i o m Dumpen har hamnat lite som en där snacket blir för besvärligt och negativt för den typen av program?

Sara......lite en sån situation där man hoppas det blir bra, men iofs förväntar det blir tvärtom.

Hur länge hade hon missbrukat innan hon fick nys om att detta jippo skulle innebära karriär och pengapåse för henne? Hade hon missbrukat i Stockholm eller Gbg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in