2022-10-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nej det är nog hassan du tänker på han har suttit häktad vääääldans långt tid.

Ja den där Hassan vill man inte vara nära!
Citera
2022-10-13, 08:22
Medlem
PeterNosters avatar
De tänkta måltavlorna blev chockade när de såg Adriana dödas och började diskutera om hämnd över krypterad kommunikation. Detta enligt SR P1.

Kanske även står i hämndtråden.
Citera
2022-10-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahzaara
Ja den där Hassan vill man inte vara nära!
Ähh. Hane en snäll typ för ärlighetens skull. Chockad att han hamnade där. Vet att han suttit förut men han va inte såååå farlig. Det finns vissa som är psykade och har stort våldskapital. Hassan var inte sån. Och.. jaaaah, vi vet att folk utåt ser att man äe kriminell och tror helt plötsligt att man är ond. Folk kan ha flera sidor. 😂 en mördare men en snäll pappa. Kriminell men en underbar son. Jajja inlägget blev långt. Blir väääldigt spännande att läsa fuppen imorgon 🤌🏽🤌🏽🤌🏽
Citera
2022-10-14, 08:55
Medlem
3 åtalas. Fup?
Citera
2022-10-14, 09:21
Avslutad
Har det kommit fram nåt om vad föräldrarna till 12-åringen pysslade med när ungen var ute klockan 3-4 på natten i botkyrka? Botkyrka av alla ställen. Inte för att negligera det hemska i att adriana blev skjuten men jag är ändå jäkligt nyfiken på va fan det är för pack som inte har bättre koll på sitt barn. Hon kunde lika gärna blivit våldtagen eller nåt annat hemskt utan att föräldrarna hade en aning om vart ungen höll hus klockan 3-4 på natten.

Nyfiken på svar om nån vet.
Citera
2022-10-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Har det kommit fram nåt om vad föräldrarna till 12-åringen pysslade med när ungen var ute klockan 3-4 på natten i botkyrka? Botkyrka av alla ställen. Inte för att negligera det hemska i att adriana blev skjuten men jag är ändå jäkligt nyfiken på va fan det är för pack som inte har bättre koll på sitt barn. Hon kunde lika gärna blivit våldtagen eller nåt annat hemskt utan att föräldrarna hade en aning om vart ungen höll hus klockan 3-4 på natten.

Jaaaa. Pappan jobbade har jag för mig om han inte var hemma och sov och mamman var bortrest. Dom bor inte tillsammans.
Citera
2022-10-14, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
3 åtalas. Fup?
Kommer nog vid kl11.
Efterlängtad. Rädda min helg någon?
Citera
2022-10-14, 09:43
Medlem
Citat:

Bra synpunkt. Det är hemskt att det pågår skjutningar i dagens Sverige där helt oskyldiga människor kommer i skottelden. Det är hemskt för oss alla och vi inrättar våra liv mer eller mindre beroende på var vi bor eller ska göra.

Men. Det är ingen vettig förklaring till varför en 12-åring är ute på natten med sin hund. Hon kunde ha blivit skadad på annat sätt av någon person i ont uppsåt eller blivit överkörd av ett fordon. Att flickan ens kom på tanken att ge sig ut mitt i natten får mig att undra på vilken uppfostran hon fått. Kan det vara likasinnade jämnåriga eller äldre killar hon ville umgås med på natten? Att ena föräldern är på semester och den andre håller på med sitt, är inte vad delat föräldraskap går ut på.
Citera
2022-10-14, 09:43
Medlem
Citat:

Mamman va med sin pojkvän i semester!!
Citera
2022-10-14, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpajas147
Mamman va med sin pojkvän i semester!!

Vad har det med saken att göra? Folk skjuts mitt på dagen i välbesökta gallerior. Om det var så att folk bara sköts ihjäl 3-4 på natten så hade det varit relevant att fråga sig varför en 12 åring befinner dig med sina äldre vänner ute mitt i natten.
Citera
2022-10-14, 10:13
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Kommer nog vid kl11.
Efterlängtad. Rädda min helg någon?

Står att åtalet kommit. Varför begär du inte ut den själv? Eller det kanske bara går fysiskt. Annars kan du ju testa maila tingsrätten med målnr

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pQQA7j/tre-personer-atalas-for-mordet-pa-adriana
Citera
2022-10-14, 10:28
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:

Lägg ner denna skit som att du skuldbelägger flickan för att hon var ute.
Det är inte snyggt.
Om du läser tråden så avhandlas det du vill diskutera under flera sidor.
Starta inte upp det igen utan läs där.
Att skuldbelägga en oskyldig tjej och hennes familj är så dåligt.
Folk ska kunna röra sig i samhället vilken tid på dygnet som helst utan att bli skjutna av kriminella små råttor som skjuter mot barn. De är inte värda ett skit utan jag hoppas de får livstid och blir spöade där de sitter. Lägre rang finns inte …., usch!!!

Förstår att du är en rätta du med som vill trasha tråden och lägga fokus från de andra råttorna som sköt och försöka lägga skulden på flickan.
Äckel!!!
Senast redigerad av Krickedixan 2022-10-14 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in