2022-10-14, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Det börjar kännas lite väl mycket pajkastning här inne även om det stundtals är underhållande. De som uttrycker sig extremt nedlåtande och rasistiska men samtidigt vill framstå som lite bättre än andra är nog de mest underhållande. Och att försköna ordet pedofil genom att ersätta det med Lolitakomplex är bara så märkligt. Har man som vuxen viljan att ha sex med minderåriga så är det en störning och inget annat.
Och att det finns några (eller kanske mest en här fast med olika konton) som önskar en ändrad sexuell myndighetsålder verkar inte alls förstå varför vi har den lagen. Det är inte för att straffa ungdomar utan för att skydda dem från att bli utnyttjade av vuxna.
Funderar på om det inte borde kunna räknas som förberedelse till brott när män söker minderåriga i syfte att ha sex med. Avsikten är ju helt uppenbar och iom att det räknas som våldtäkt så borde det iaf vara det.

+1 på den! Men psykiatriska diagnoser botas inte genom uthängning och förnedring av förövarens hela familj.
Citera
2022-10-14, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dom är redan trasiga människor med sönderknarkade hjärnor. Tror dom fick karma för längesedan

Jo fast jag tycker de borde få det för vad dom har gjort emot andra människor. De har förstört så många liv för egen vinning. Det handlar inte om att skydda det handlar om att dominera och känna makten över en annan människa.
Senast redigerad av Humanhistory 2022-10-14 kl. 08:58.
Citera
2022-10-14, 09:03
Bannlyst
Jag vet inte vad som irriterar mig mest just nu om det är faktumet att dumpen existera och förstöra folks liv eller om det är att idioter fortfarande gå på skiten.

Dumpen måste väl vara ganska känt vi det här lagret ändå trillade in så kallade gäddor. Detta är inget annat än en freakshow och ett sätt för två pundare att tjäna pengar.

Ja må vara emot den dumpen fast helan och halvan har många gånger fått mig och asgarva. Inte för att de är roliga på något sätt utan mer för hur patetisk hela situationen är.
Citera
2022-10-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
En av gäddorna ville ju tortera en 3-åring? Har du några tankar om det?

H*n menar nog att det är skillnad på gädda och gädda. Visst har dom lyckats fånga några riktigt äckliga pedofiler.
Sen har vi ju en hel drös som i princip är förståndshandikappade och knappast riktiga pedofiler. Inte för att det är försvarbart ändå.
Citera
2022-10-14, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Jag tycker att det är helt ok, speciellt i ett land där det daltas med dessa sjuka jävlar! Jag vill se samma straff och behandling av dessa individer som dom har i USA.

Barnens bästa måste vara viktigare. Häng ut svinen som jagar dom.

Sluta tänka med kuken så behöver ni inte oroa er!
Instämmer till fullo
Citera
2022-10-14, 09:12
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Jag vet inte vad som irriterar mig mest just nu om det är faktumet att dumpen existera och förstöra folks liv eller om det är att idioter fortfarande gå på skiten.

Dumpen måste väl vara ganska känt vi det här lagret ändå trillade in så kallade gäddor. Detta är inget annat än en freakshow och ett sätt för två pundare att tjäna pengar.

Ja må vara emot den dumpen fast helan och halvan har många gånger fått mig och asgarva. Inte för att de är roliga på något sätt utan mer för hur patetisk hela situationen är.

Dumpen är världsberömt i typ Borås. Huvva
Citera
2022-10-14, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tack. Som alltid, en utsökt analys och tänkbar spegling av framtiden.

Märkligt att gäddan har Facebook och andra sociala medier kvar. Han är nog den mest uppmärksammade gäddan på länge. Det riktigt stormar med gäddinlägg på hans Facebook.

Jag ser att även hans familj och släkt får information om den vidrige badtunnegäddan.

Sambon kanske är bortrest och kommer hem i morgon? Konstigt annars att hon inte reagerat och bett honom plocka ner social medier. Alla runt honom dras med i hans äckliga aktiviteter.

Har han jobbet kvar?

Hans dialekt påminner om Robinson-gäddans.
Lysturken är den stora behållningen i denna tråden mellan alla tröttsamma pedofilkramande tjafsstroll.
Dialekten får mig att tänka på en urvattnad Kirunabo eller någon slak stackare från nordliga Sveriges östra sida.
Citera
2022-10-14, 09:32
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Lysturken är den stora behållningen i denna tråden mellan alla tröttsamma pedofilkramande tjafsstroll.
Dialekten får mig att tänka på en urvattnad Kirunabo eller någon slak stackare från nordliga Sveriges östra sida.
Ja, det låter som nånstans inom övre halvan av Norrland.

Här finns ett några år gammalt inlägg där han postat bild på nakna tjejer som rider på hästar och larvar sig med kommentarerna. Man får scrolla ner en bit, överst är det en "gubbsjuk" snöskoterbild postad av nån annan, visserligen med en ganska rolig historia.

https://m.facebook.com/dentypiskanorrlanningen/photos/a.1169655973044495/1201578916518867/?type=3&_se_imp=23kwCclRQ1k3tR4G4
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-10-14 kl. 09:43.
Citera
2022-10-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja, det låter som nånstans inom övre halvan av Norrland. När jag igår googlade för- och efternamn så kom det upp ett flertal träffar relaterat till Tornedalen så han kanske har släkt och sitt ursprung nånstans där i krokarna.
Han låter som Kiruna/Gällivare. Finns få med efternamnet i Sverige. Några är bosatta i Kiruna. Hans Facebook är öppen. Där finns det en flygresa till Kiruna. Troligtvis från Kiruna eller by i närheten.

Dialekterna skiljer sig dock stort från person till person på dessa ställen. Vissa pratar nära rikssvenska och vissa begriper man inte ens. Men en kvalificerad gissning är Kiruna.
Citera
2022-10-14, 09:44
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Han låter som Kiruna/Gällivare. Finns få med efternamnet i Sverige. Några är bosatta i Kiruna. Hans Facebook är öppen. Där finns det en flygresa till Kiruna. Troligtvis från Kiruna eller by i närheten.

Dialekterna skiljer sig dock stort från person till person på dessa ställen. Vissa pratar nära rikssvenska och vissa begriper man inte ens. Men en kvalificerad gissning är Kiruna.
Okej, tack för bra information. Bra grävt. Då är han inringad i flera bemärkelser.
Citera
2022-10-14, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja, det låter som nånstans inom övre halvan av Norrland.

Här finns ett några år gammalt inlägg där han postat bild på nakna tjejer som rider på hästar och larvar sig med kommentarerna. Man får scrolla ner en bit, överst är det en "gubbsjuk" snöskoterbild postad av nån annan, visserligen med en ganska rolig historia.

https://m.facebook.com/dentypiskanorrlanningen/photos/a.1169655973044495/1201578916518867/?type=3&_se_imp=23kwCclRQ1k3tR4G4

Om man skrollar neråt hittar man också en bild på en lastbil med namnet på företaget han jobbar åt.
Företaget är underleverantör till stora Schenker.
Citera
2022-10-14, 09:51
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Om man skrollar neråt hittar man också en bild på en lastbil med namnet på företaget han jobbar åt.
Företaget är underleverantör till stora Schenker.
Och så har han en bror som på Facebook har en bild med den där texten "Jag stöder Polisen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in