2022-10-14, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dumpen har inte fått någon fälld. 99% är hebifiler med Lolita komplex. Inga brott har begåtts. Bevisa motsatsen

Den svenska polisen sågar ofta upp dörrar till pedofiler bara på skoj. De svenska poliserna är så busiga!
Citera
2022-10-14, 06:23
Medlem
Spännande med senaste gäddan.

Har har alltså en sambo vilken arbetar inom inom domstolarnas högsta organ:

”Hos oss arbetar du för allas rätt att få sin sak prövad i en rättssäker och opartisk domstol. Att varje dag bidra till rättstrygghet är ett av de viktigaste uppdragen i ett demokratiskt och rättssäkert samhälle”.

Enligt Svensk lag är hennes sambogädda alltså helt oskyldig?

Moraliskt ser vi snett på aset, men i sak är gäddan oskyldig alltså? Eller kan han åka dit för sin skickade dickpick?

Det här jobbar Dumpen hårt på att ändra. Nu kan Sara och Patrik få lite oväntade ingångar till domstolarnas personal.

Slänger hon ut aset, då borde väl även lagarna ändras?
Citera
2022-10-14, 07:00
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken Gädda anses ha varit värst? Robinson-Gäddan måste vara i toppen(?)
Snubben med skobutik och det finputsade yttre, som beställde barnvåldtäkter och vars favoritfilm är Daisy’s Destruction lär ju tillhöra de värsta.
Citera
2022-10-14, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Spännande med senaste gäddan.

Har har alltså en sambo vilken arbetar inom inom domstolarnas högsta organ:

”Hos oss arbetar du för allas rätt att få sin sak prövad i en rättssäker och opartisk domstol. Att varje dag bidra till rättstrygghet är ett av de viktigaste uppdragen i ett demokratiskt och rättssäkert samhälle”.

Enligt Svensk lag är hennes sambogädda alltså helt oskyldig?

Moraliskt ser vi snett på aset, men i sak är gäddan oskyldig alltså? Eller kan han åka dit för sin skickade dickpick?

Det här jobbar Dumpen hårt på att ändra. Nu kan Sara och Patrik få lite oväntade ingångar till domstolarnas personal.

Slänger hon ut aset, då borde väl även lagarna ändras?
Det här kan bli riktigt intressant med gäddan där rebusknåp är överflödigt.
Sambo med en verksamhetsutvecklare på Domstolsverket. Hon får sig onekligen en närgången stilstudie i snuskträsket.

Vikarien drog en bluff när hon i filmen avslöjade snuskgäddans namn, den lille blå bilen är nämligen skriven på den stackars ”gumman” som kommer hem först på lördag.
Citera
2022-10-14, 07:36
Bannlyst
Jag vill se att Patrik och Sara får den karman de förtjänar. Dom njuter båda av att förstöra liv för många.

Tycker inte man förtjänar att få livet förstört för att man jagar lite tonårs tjejer som dessutom inte skulle vilja ha någon ev gäddorna ändå,

Visa mig ett enda fall där en 14 åring velat träffa en äldre man utan att han ljugit om sin ålder eller hotat henne eller erbjudit sprit pengar eller något.

Jag skulle vilja veta hur vanligt de är att tjejer i den åldern frivilligt vill träffa en äldre man som har bild på sig själv och ärlig om dom ålder.

Måste vara näst intill noll. De männen som ligger med unga tjejer via nätet har ljugit och erbjudit pengar med mera. Alltså sådant som redan är olagligt ochde åker dessutom dit oftast.

Dumpen är meningslös jag och handlar bara om att ha en freakshow. Dra in pengar till två bidragstagare.
Citera
2022-10-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Jag vill se att Patrik och Sara får den karman de förtjänar. Dom njuter båda av att förstöra liv för många.

Tycker inte man förtjänar att få livet förstört för att man jagar lite tonårs tjejer som dessutom inte skulle vilja ha någon ev gäddorna ändå,

Visa mig ett enda fall där en 14 åring velat träffa en äldre man utan att han ljugit om sin ålder eller hotat henne eller erbjudit sprit pengar eller något.

Jag skulle vilja veta hur vanligt de är att tjejer i den åldern frivilligt vill träffa en äldre man som har bild på sig själv och ärlig om dom ålder.

Måste vara näst intill noll. De männen som ligger med unga tjejer via nätet har ljugit och erbjudit pengar med mera. Alltså sådant som redan är olagligt ochde åker dessutom dit oftast.

Dumpen är meningslös jag och handlar bara om att ha en freakshow. Dra in pengar till två bidragstagare.

En av gäddorna ville ju tortera en 3-åring? Har du några tankar om det?
Citera
2022-10-14, 08:39
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det här kan bli riktigt intressant med gäddan där rebusknåp är överflödigt.
Sambo med en verksamhetsutvecklare på Domstolsverket. Hon får sig onekligen en närgången stilstudie i snuskträsket.

Vikarien drog en bluff när hon i filmen avslöjade snuskgäddans namn, den lille blå bilen är nämligen skriven på den stackars ”gumman” som kommer hem först på lördag.

Jag tycker att det är helt ok, speciellt i ett land där det daltas med dessa sjuka jävlar! Jag vill se samma straff och behandling av dessa individer som dom har i USA.

Barnens bästa måste vara viktigare. Häng ut svinen som jagar dom.

Sluta tänka med kuken så behöver ni inte oroa er!
Citera
2022-10-14, 08:40
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Fast det här var ändå en av de värre gäddorna jag har sett. Tror nog att det finns fler skelett i garderoben. Han verkar bo mitt ute i skogen också.
Då har du en del gäddor att gå igenom kan jag säga... Denna spelar många ligor under de värsta som Dumpen fiskat upp.
Citera
2022-10-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Inspirerad av Timell verkar han vara. Påminner lite utseendemässigt om honom också. Samma typ av brushuvud som tänjer på en och annan flirtgräns. Och nu vet hela landet hur våldtäktsbadtunnan ser ut. Får han plats med den i nya lägenheten tro, när han blivit utslängd av frugan? Rent intellektuellt en veritabel nolla som det ändå glädjer mig kommer behöva sälja båtarna nu när det börjar blåsa på hemmaplan.

Långtradarchaffis? Ingen skräll direkt. Men bådar gott för att han ska bli av med inkomsten. Eget åkeri? Konkurs. Anställd? Avskedad. Det blir förtidspension om några år och de enda båtarna han kommer vara kapten över är de han ritar ut i Sänka skepp. Någon PRO-mästare blir han dock knappast med det strategiska tänkandet. Han får sitta och muttra som Gunvald och sukta efter Marja-Leenas fläskiga sköte när hon baddar gammelpungen på honom med tvättlappar (norska: vaskelapper) och parfymfri intimtvål.

"Det är ju för fan bom varenda gång. Har inte du satt ut några jävla båtar?"

*PRO = Pensionärernas riksorganisation. (Om det undkommit någon.)

Tack. Som alltid, en utsökt analys och tänkbar spegling av framtiden.

Märkligt att gäddan har Facebook och andra sociala medier kvar. Han är nog den mest uppmärksammade gäddan på länge. Det riktigt stormar med gäddinlägg på hans Facebook.

Jag ser att även hans familj och släkt får information om den vidrige badtunnegäddan.

Sambon kanske är bortrest och kommer hem i morgon? Konstigt annars att hon inte reagerat och bett honom plocka ner social medier. Alla runt honom dras med i hans äckliga aktiviteter.

Har han jobbet kvar?

Hans dialekt påminner om Robinson-gäddans.
Citera
2022-10-14, 08:44
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Dom är redan trasiga människor med sönderknarkade hjärnor. Tror dom fick karma för längesedan
Citera
2022-10-14, 08:46
Medlem
pimpinellaws avatar
Det börjar kännas lite väl mycket pajkastning här inne även om det stundtals är underhållande. De som uttrycker sig extremt nedlåtande och rasistiska men samtidigt vill framstå som lite bättre än andra är nog de mest underhållande. Och att försköna ordet pedofil genom att ersätta det med Lolitakomplex är bara så märkligt. Har man som vuxen viljan att ha sex med minderåriga så är det en störning och inget annat.
Och att det finns några (eller kanske mest en här fast med olika konton) som önskar en ändrad sexuell myndighetsålder verkar inte alls förstå varför vi har den lagen. Det är inte för att straffa ungdomar utan för att skydda dem från att bli utnyttjade av vuxna.
Funderar på om det inte borde kunna räknas som förberedelse till brott när män söker minderåriga i syfte att ha sex med. Avsikten är ju helt uppenbar och iom att det räknas som våldtäkt så borde det iaf vara det.
Citera
2022-10-14, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
En av gäddorna ville ju tortera en 3-åring? Har du några tankar om det?

Jag tycker det är väldigt vidrigt och att personen ifråga behöver både straffas och få vård.Däremot tycker jag inte att de gäddorna som ska träffa 14 åringar förtjänar samma hat.

Det är precis som att folk inte ser skillnad på någon som jagar tonårstjejer och någon som vill skada ett litet barn. Även om det är moraliskt fel så förtjänar de inte att få sina liv förstörda.
Senast redigerad av Humanhistory 2022-10-14 kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in