Citat:
Ursprungligen postat av
lakelando
Det är mycket som är lurt i detta.
Får man bege sig ut och leta själv, eller är det som någon skrev polishundar ute så man kan röja eventuella spår?
Dom kör nog doftspår,om de inte är likhundar dom spårar med, har ingen aning. tror inte att man kan förstöra, sen ha det regnat här i Kramfors iaf, garanterat Sollefteå oxå.
Jag ha varit ute å letat här i Kramfors på ett par ställen tidigare idag.. Hade ja kunnat hade jag nog letat efter svinåsen, mycket skogsvägar på väg från Sollefteå hit emot Kramfors