Citat:
Ursprungligen postat av
Veridictores
Superbra! Kommer bli mycket färre bilar på vägarna när bara vi med gott om pengar har råd att köra bil! Slut på trafikstockningar och annat jobbigt. Tycker det är för bedrövligt att trängselskatterna inte hade någon märkbar effekt på trafiken till följd av alldeles för låga avgifter. Men nu kanske det kan bli en kraftfull förändring så vi slipper allt arbetardrägg på vägarna.
Förmodligen betalar arbetardräggen en större del av din lön, killgissar jag.
Det ska bli intressant att se hur varutransporterna kommer lösas. Andelen el/gas-lastbilar är försvinnande liten i dagsläget. Utbudet är inte speciellt stort än heller. De flesta el-lastbilar har idag en teoretisk körsträcka runt 20 mil...