2022-10-13, 18:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Hoppas att de känner sig riktigt jävla laddade och att Nättinen bara agerar staty framför Calle Anka i Rögles mål.

Håller tummarna för er ikväll! HV71 är ett SHL lag bara så är det ! sen när ni är på säker mark kan jag börja hata er igen !
Citera
2022-10-13, 18:05
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Håller tummarna för er ikväll! HV71 är ett SHL lag bara så är det ! sen när ni är på säker mark kan jag börja hata er igen !
Haha tack för ditt stöd.

Du var väl Timrå-gubbe men egentligen MoDoit om jag inte minns helt fel?
Citera
2022-10-13, 18:06
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Haha tack för ditt stöd.

Du var väl Timrå-gubbe men egentligen MoDoit om jag inte minns helt fel?

Precis! du har bra minne !!!

Men hoppas på er ikväll!!! som sagt ni förtjänade 3 pinnar senast!
Citera
2022-10-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ikväll kommer jag inte vara så trevlig och gemytlig mot er pyssen och perry.

Hade varit trevligt om vi trumfar den senaste matchen där vi möttes. Den matchen slutade 8-7 till HV.

Heh. Martinsson ger oss vinst ikväll av något misstag eller så

Nej men är rädd för att vi får ett nytt sista lag ikväll
Citera
2022-10-13, 18:33
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Heh. Martinsson ger oss vinst ikväll av något misstag eller så

Nej men är rädd för att vi får ett nytt sista lag ikväll
Jag tror att RBK vinner med 4-0.
Citera
2022-10-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Som elitidrottare så tror jag Jörgen mer ser Färjestad som vilken klubb som helst idag som tränare för Växjö. Med stolthet och minne tänker han självklart tillbaka ibland. Som när han ser sin tröja i taket. Men det gäller att vara närvarande så det som Jörgen gör nu är ju troligen mycket viktigare. Har inte svårt med att spelare och tränare byter klubbar. Tycker mer det är roligt när användare här försöker lägga beslag på Jörgen eller hur många egna juniorer klubbar har. För mig är det viktigast att klubben går framåt och att man ser en röd tråd.

Vinner LHC mot Växjö idag är det tidernas skäll och det största som hänt Linköping sedan de var nära att köpa sig ett guld med lite balter. Tänk att de kunde gjort som Växjö men föll på målsnöret.

Linköping är dock formstarkast i SHL just nu tillsammans med just Växjö, så ni är just nu de 2 bästa lagen i Sverige, så jämnare och tuffare motstånd finns inte, så ingen skräll om de vinner.
Citera
2022-10-13, 21:30
Medlem
Först Shinnimin, nu Sexton. Växjö är riktigt bra på att hitta filmare.

Svagt av LHC att inte avgöra matchen på alla PP de får.
Citera
2022-10-13, 21:32
Medlem
Sexton filmade inte?

Var ju en klubba som träffar spetsen av visiret. Spelade ju ingen roll när Dansken får 5 min för en vanlig tackling....
Citera
2022-10-13, 21:34
Medlem
MitchRapps avatar
tappad poäng mot LHC
Citera
2022-10-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
tappad poäng mot LHC

Inget och vara skamsen över Mitch! LHC är bra just nu! skulle varit värre om ni tappade poäng mot Rögle för några dagar sedan

Men ni ånga på! Fortfarande serieledare! Och Rögle klarade sig undan kvalplats ikväll en så länge
Citera
2022-10-13, 22:36
Medlem
Timrås så kallade superstjärnor har ju i princip inte levererat alls . Visst att Dahlen hängt en del baljor och åtminstone blixtrat till då och då men mycket mer än så har det inte ju inte varit , och ärligt Emil Pettersson och Lander? Dom sitter ju för fan mer i utvisningsbåset än att befinna sig på isen
Citera
2022-10-13, 22:56
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Timrås så kallade superstjärnor har ju i princip inte levererat alls . Visst att Dahlen hängt en del baljor och åtminstone blixtrat till då och då men mycket mer än så har det inte ju inte varit , och ärligt Emil Pettersson och Lander? Dom sitter ju för fan mer i utvisningsbåset än att befinna sig på isen
Är inga superstjärnor på SHLnivå, fast bra ändå. Timrå håller sig kvar i SHL och modo håller sig kanske kvar i någon lägre serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in