2022-10-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, han verkade ha ett rätt gott liv med villa, jacuzzi, segelsemester runt om i Sverige och Thailandsresor. Säkert en jättebra fruga och familj som inte förtjänar må som de gör just nu. Man upphör aldrig förvånas över hur mycket vissa är beredda att riskera för att få doppa i en minderårig. Slår hjärnan av det logiska tänkandet och går på nån form av felkalibrerad autopilot?
Dessa män lär ha hållit på i årtionden med diverse snedsteg eftersom de är så oförsiktiga i sina kontakter med underåriga. De lär förutom parafili även ha en grandios personlighet , narcissism eller liknande . Förvånande att personer som är ganska ensamma om sina namn är villiga att riskera så mycket eftersom de väldigt snabbt identifieras
Citera
2022-10-13, 13:15
Medlem
Steven.badboys avatar
Hans flickvän har ett efternamn som nog skrämmer många. Har vi tur så får han snart besök av en Maffiaboss från Malmö som kanske tar ett allvarligt snack med vår gädda.
Citera
2022-10-13, 13:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Skulle behöva lite hjälp, för ett tag sedan så var det någon som postade domar gällande en person som kallar sig "Danny King" på Facebook.
Försöker nu hitta detta inlägg igen utan att lyckas, finns det någon som kan hjälpa mig? Finns några som gärna vill ta del av dessa.

Tack på förhand
Citera
2022-10-13, 13:21
Medlem
Dylans avatar
Härligt att se när 156:an sitter i fruns Renault Zoe och det börjar sjunka in i den fula jävla skallen på honom hur fucked for life han är! Chipstuttarna, ölmagen, de skabbiga armtatueringarna, det håglösa uttrycket - allt skriker WT!
Senast redigerad av Dylan 2022-10-13 kl. 13:26.
Citera
2022-10-13, 13:49
Medlem
Hussefars avatar
Inte för att man är Dumpenfrälst men måste bara säga att vikarien var grym i konfrontationen. Fan, Kalla Fakta-kaliber på tanten.
Citera
2022-10-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Inte för att man är Dumpenfrälst men måste bara säga att vikarien var grym i konfrontationen. Fan, Kalla Fakta-kaliber på tanten.

Vilken viakrie pratar du om nu?
Citera
2022-10-13, 13:53
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vilken viakrie pratar du om nu?

Senaste. Numero etthondrafemtiosex
Senast redigerad av Hussefar 2022-10-13 kl. 13:59.
Citera
2022-10-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Är det Thea som är i farten igen? Då har hon bättrat sig.

Nu gav du mig falska förhoppningar för jag har väntat på whiskeyröstens återkomst länge. Inget fel på denna vikarie men inte så likt skånska hörrudu. Thea fick rycka ut i sista minuten och som hon gjorde det .
Fullständigt dominerade och tog för sig som in i helvete. Efter dessa magiska 30 min borde hon omedelbart befordras till psykolog. Raggarbilen som hon färdades i kan väl köra utanför Skåne där hon verkar vara stationerad. Bilen är åtminstone skriven på person 70 mil utanför länet.
Citera
2022-10-13, 14:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon ser inte hysterisk ut- hon har ett fint ansikte, vackra ögon, snygg byst, en söt liten putmage samt en fast fräck stjärt. Jag tror nog inte att du föredrar riktiga kvinnor, men det får ju stå för dig helt enkelt. Jag erkänner att jag själv gillar matures, milf samt gilf. Varför inte komma med sakliga argument mot Dumpen istället, det finns ju saker att kritisera så varför ägnar du dig istället då åt personpåhopp?

Problemet med ditt resonemang i direkt relation till Dumpen är bara att Sara och Patrik är attraktiva. Patrik Sjöberg är mycket stilig med sitt skägg, lång och muskelarmar. Sara har ett mycket speciellta ansikte med perfekt hud, bruna lysande ögon, vackert hår mm.
Tyck illa om dem och du må hata Dumpens metoder, men nej de är inte fula.
Att inte bry sig om vädjan är grymt sadistisk elakt. Det är konkreta mot dumpen, och sakligt, sen kan de inte rå på deras utseende, utom möjligen Patrik med sitt muslimskägg. Om de vart i krig skulle de skjuta alla krigsfångar med ett leende på läpparna, det är sakligt och det är därför jag ger tillbaka på deras utseende, något som jag för övrigt inte bryr mig om, men då de inte bryr sig så talar jag om sanningen om deras outfit. De får tåla sanningen som de andra som de stöter på.
Citera
2022-10-13, 14:22
Medlem
Sommargays avatar
Bra konfrontation med fiskaren i senaste fångsten. Kan tänka mig att det blivit en femtonsekunderskonfrontation om det varit Patrik och Sara som dundrat fram som ångvältar men här fiskades de ändå fram en femminutare. Visserligen slank polisbluffen in vilket gäddan som alltid snabbt desarmerade med ett "det kan vi väl" men i övrigt mycket bra.
Citera
2022-10-13, 14:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitney.Whouston
De verkar skita i 1000 amerikanska kanaler på YouTube med exakt samma koncept så lycka till.
Dumpen är inte på YouTube, mig veterligen
Citera
2022-10-13, 14:34
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Mina vänner, snart är kampen förlorad. Gäddorna har rest sig och bjuder på hårdnackat motstånd. Igår presenterades domedagsvapnet mot Dumpen: De Åtta Länkarna.
Det har varit en ära att få tangentbordskriga mot pedofilerna sida vid sida med er kära Flashbackbröder och -systrar.

Bjuder jag på en nionde länk.
Dumpens Facebook grupp, skall bort.

https://m.facebook.com/groups/776883263665426/

If you want to report something that goes against our Community Standards but you don't have an account or can't see the content (example: someone blocked you, you may need to ask a friend to help you.

Ask a friend with an account to report the content using the Find Support or Report link near the post, photo or comment on Facebook. Keep in mind that we won't be able to take action on your report until we can find the content you're reporting. In your report, please provide us with as much detail as possible, including links and screenshots of the content you're reporting.

https://transparency.fb.com/policies/community-standards/?source=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2Fcommunityst andards

https://smallbusiness.chron.com/facebook-down-group-admin-associated-30283.html

"How to Get Facebook to Take Down a Group With No Admin Associated With It"

Enjoy

Jösses Helan och Halvan har en öppen Facebook grupp. A big no-no
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-13 kl. 14:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in