2022-10-13, 11:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nej det här är en annan. En ny som jag hoppas återkommer som förstärkning till Sara och Patrik när dom har behov.

Jo men det kändes som hon hade ett uppdämt behov av ilska, det måste hon jobba med. Konfrontationerna kan bli så mycker mer intressanta och roliga om man får gäddan att öppna sig. Det är ju trots allt underhållning man vill ha i samband med dessa möten. Tack Dumpen för alla skratt.
Citera
2022-10-13, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon ser inte hysterisk ut- hon har ett fint ansikte, vackra ögon, snygg byst, en söt liten putmage samt en fast fräck stjärt. Jag tror nog inte att du föredrar riktiga kvinnor, men det får ju stå för dig helt enkelt. Jag erkänner att jag själv gillar matures, milf samt gilf. Varför inte komma med sakliga argument mot Dumpen istället, det finns ju saker att kritisera så varför ägnar du dig istället då åt personpåhopp?

Problemet med ditt resonemang i direkt relation till Dumpen är bara att Sara och Patrik är attraktiva. Patrik Sjöberg är mycket stilig med sitt skägg, lång och muskelarmar. Sara har ett mycket speciellta ansikte med perfekt hud, bruna lysande ögon, vackert hår mm.
Tyck illa om dem och du må hata Dumpens metoder, men nej de är inte fula.

Inte för att jag brukar bedöma mäns utseende men Patrik är ju en lång ståtlig Adonis jämfört med gäddorna iaf 😄.
Citera
2022-10-13, 11:59
Medlem
Hans fru har läst konfliktlösning på Göteborgs universitet kanske kommer väl till pass nu
Citera
2022-10-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik800
Hans fru har läst konfliktlösning på Göteborgs universitet kanske kommer väl till pass nu
Dessutom jobbat på diverse domstolar
Citera
2022-10-13, 12:06
Medlem
Han som kanske heter Bengt verkar rörig. Först att han så tydligt stannar för att höra vad de vet är lustigt. Sen så fortsätter dåren med att säga att han ska hämta frugan. Frugan kommer ju att se detta och då är han ju avslöjad av henne med då hon vet att hon kommer på lördagen. Och varför säger dåren att inte har en jacuzzi som om det skulle vara av vikt?

Han har ju pratat med flera av fiskarna också. Han bör verkligen söka hjälp innan han skadar något barn för livet eller för lång tid i alla fall. Tycker inte om att säga att barnen blir skadade för livet för då låter det som om det var något fel på dem om de återhämtade sig och får ett bra liv trots allt.
Citera
2022-10-13, 12:13
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han som kanske heter Bengt verkar rörig. Först att han så tydligt stannar för att höra vad de vet är lustigt. Sen så fortsätter dåren med att säga att han ska hämta frugan. Frugan kommer ju att se detta och då är han ju avslöjad av henne med då hon vet att hon kommer på lördagen. Och varför säger dåren att inte har en jacuzzi som om det skulle vara av vikt?

Han har ju pratat med flera av fiskarna också. Han bör verkligen söka hjälp innan han skadar något barn för livet eller för lång tid i alla fall. Tycker inte om att säga att barnen blir skadade för livet för då låter det som om det var något fel på dem om de återhämtade sig och får ett bra liv trots allt.

Fallhöjd på sista gäddan. Fru, barn o båt. Inte många år till pension, skulle vara segla och hänga med frugan. Allt raseras. Skilsmässa och barn som inte vill veta av en.
Citera
2022-10-13, 12:26
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Vad heter han på facebook?
Samma som namnet som nämns i videon.

Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Känner du honom?
Nej gud bevare mig väl

Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Första jag fick fram när jag sökte var en video på när gubbslemmet badar. 😵‍💫
Jajamän!

Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nej det här är en annan. En ny som jag hoppas återkommer som förstärkning till Sara och Patrik när dom har behov.

Thea kan man höra här i den långdragna "Sitta på näsan-videon". Hon pratar tydlig skånska.

https://dumpen.se/2022/08/13/vill-du-sitta-pa-min-nasa-napp-135-kristianstad/

Håller med dig, hon gjorde ett jättebra jobb! Det gjorde även Thea. Heja dumpen!
Citera
2022-10-13, 12:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Fallhöjd på sista gäddan. Fru, barn o båt. Inte många år till pension, skulle vara segla och hänga med frugan. Allt raseras. Skilsmässa och barn som inte vill veta av en.

Ja, han verkade ha ett rätt gott liv med villa, jacuzzi, segelsemester runt om i Sverige och Thailandsresor. Säkert en jättebra fruga och familj som inte förtjänar må som de gör just nu. Man upphör aldrig förvånas över hur mycket vissa är beredda att riskera för att få doppa i en minderårig. Slår hjärnan av det logiska tänkandet och går på nån form av felkalibrerad autopilot?
Citera
2022-10-13, 12:38
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Samma som namnet som nämns i videon.

Nej gud bevare mig väl

Jajamän!

Håller med dig, hon gjorde ett jättebra jobb! Det gjorde även Thea. Heja dumpen!

Kan du vänligen maska efternamnet för jag hör inte vad skåningen säger?!
Citera
2022-10-13, 12:46
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge

Maskningar är inte ok, så du får en rebus.

Första delen av namnet är oförskämd på engelska fast utan E på slutet.
Den andra delen är en stad i sydvästra skåne
Citera
2022-10-13, 12:49
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, han verkade ha ett rätt gott liv med villa, jacuzzi, segelsemester runt om i Sverige och Thailandsresor. Säkert en jättebra fruga och familj som inte förtjänar må som de gör just nu. Man upphör aldrig förvånas över hur mycket vissa är beredda att riskera för att få doppa i en minderårig. Slår hjärnan av det logiska tänkandet och går på nån form av felkalibrerad autopilot?

Nej jag fattar det inte heller. Hade varit en kul studie att se om de gäddor som åker fast har några gemensamma traits. Om de är mer impulsiva eller sämre på konsekvens-tänk.
Citera
2022-10-13, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Kanske behövs en rebus på nr 156 ändå?

Förnamn 1: Samma som Bedrup, född 1928 och död 2005.
Förnamn 2: Samma som Sveriges statsminister 1996-2006.

Efternamn bokstav 1-3: En stadsdel i norra delen av centrala Karlstad som avgränsas av E 18 i söder, ett skogsområde i norr, Färjestad i väster och Lorensberg i öster. Även sista bokstäverna i SD-politikern Jessicas efternamn som varit parlamentariker i EU sedan 2019.
Efternamn bokstav 4-7: Samma som Sveriges 12e största stad, som även är Skånes tredje största stad. Här finns ett universitet som grundades 1666.

Född samma år som filmerna Goldfinger och För en Handfull Dollar hade premiär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in