2022-10-13, 10:29
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Denna gädda var inte svåridentifierad så rebus behövs inte. Och en Facebook-profil finns kvar än så länge.
Hoppas att sambon kastar ut honom omedelbart!

Känner du honom?
Citera
2022-10-13, 10:32
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det håller jag med om. Hon passar för jobbet 👍
Är det Thea som är i farten igen? Då har hon bättrat sig.
Citera
2022-10-13, 10:38
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Denna gädda var inte svåridentifierad så rebus behövs inte. Och en Facebook-profil finns kvar än så länge.
Hoppas att sambon kastar ut honom omedelbart!

Första jag fick fram när jag sökte var en video på när gubbslemmet badar. 😵‍💫
Citera
2022-10-13, 10:46
Medlem
Steven.badboys avatar
Nu har folk postat på hans Facebook om Dumpen.
Citera
2022-10-13, 10:47
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Är det Thea som är i farten igen? Då har hon bättrat sig.
Nej det här är en annan. En ny som jag hoppas återkommer som förstärkning till Sara och Patrik när dom har behov.

Thea kan man höra här i den långdragna "Sitta på näsan-videon". Hon pratar tydlig skånska.

https://dumpen.se/2022/08/13/vill-du-sitta-pa-min-nasa-napp-135-kristianstad/
Citera
2022-10-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Sjukt att så många här inne lägger ner tid på att hitta information om ”Gäddorna ” och sitter och hoppas på att dom ska ta livet av sig.

Tycker ni att ni är bättre människor på något sätt? Spenderar dagarna på att sprida hat och hoppa att folk får sina liv förstörda.

Sedan att folk inte ser skillnad på en 14 åring och en 5 åring bevisar att folk antingen har extremt låg iq eller är blinda.

Det här med att nu bryr er om barn tror jag inte ett skit på. Ni har hittat en ursäkt att hata på en grupp individer och kan komma undan med de.

Det intressanta är att det nästan alltid är oattraktiva människor som driver fjanterier som dumpen oavsett vart i världen man hittar likande organisationer.

Varför är de aldrig vältränade attraktiva personer som gör dessa grejer? Och ofta handlar de om att vara dryg och att förnedra de som hängs ut.

Det skulle vara intressant att se hur Dumpen fans ser ut. Slår vad om att de är bittra medelålders kvinnor med kort hår och arga svenska pappor som i verkligheten inte hade vågat göra något.

Ja hoppas att Sara och Patrik får vad de förtjänar en dag för det dem gör hjälper inte. Det bara förstör och splittrar familjer. Det handlar inte om att rädda utan göra en show.
Sara och Patrik ser bra ut för sin ålder , bara att jämföra med gäddorna i samma ålder så ser man detta. Den sista gäddan var behov av bh
Citera
2022-10-13, 11:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nej det här är en annan. En ny som jag hoppas återkommer som förstärkning till Sara och Patrik när dom har behov.

Jo men det kändes som hon hade ett uppdämt behov av ilska, det måste hon jobba med. Konfrontationerna kan bli så mycker mer intressanta och roliga om man får gäddan att öppna sig. Det är ju trots allt underhållning man vill ha i samband med dessa möten. Tack Dumpen för alla skratt.
Citera
2022-10-13, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon ser inte hysterisk ut- hon har ett fint ansikte, vackra ögon, snygg byst, en söt liten putmage samt en fast fräck stjärt. Jag tror nog inte att du föredrar riktiga kvinnor, men det får ju stå för dig helt enkelt. Jag erkänner att jag själv gillar matures, milf samt gilf. Varför inte komma med sakliga argument mot Dumpen istället, det finns ju saker att kritisera så varför ägnar du dig istället då åt personpåhopp?

Problemet med ditt resonemang i direkt relation till Dumpen är bara att Sara och Patrik är attraktiva. Patrik Sjöberg är mycket stilig med sitt skägg, lång och muskelarmar. Sara har ett mycket speciellta ansikte med perfekt hud, bruna lysande ögon, vackert hår mm.
Tyck illa om dem och du må hata Dumpens metoder, men nej de är inte fula.

Inte för att jag brukar bedöma mäns utseende men Patrik är ju en lång ståtlig Adonis jämfört med gäddorna iaf 😄.
Citera
2022-10-13, 11:59
Medlem
Hans fru har läst konfliktlösning på Göteborgs universitet kanske kommer väl till pass nu
Citera
2022-10-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik800
Hans fru har läst konfliktlösning på Göteborgs universitet kanske kommer väl till pass nu
Dessutom jobbat på diverse domstolar
Citera
2022-10-13, 12:06
Medlem
Han som kanske heter Bengt verkar rörig. Först att han så tydligt stannar för att höra vad de vet är lustigt. Sen så fortsätter dåren med att säga att han ska hämta frugan. Frugan kommer ju att se detta och då är han ju avslöjad av henne med då hon vet att hon kommer på lördagen. Och varför säger dåren att inte har en jacuzzi som om det skulle vara av vikt?

Han har ju pratat med flera av fiskarna också. Han bör verkligen söka hjälp innan han skadar något barn för livet eller för lång tid i alla fall. Tycker inte om att säga att barnen blir skadade för livet för då låter det som om det var något fel på dem om de återhämtade sig och får ett bra liv trots allt.
Citera
2022-10-13, 12:13
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han som kanske heter Bengt verkar rörig. Först att han så tydligt stannar för att höra vad de vet är lustigt. Sen så fortsätter dåren med att säga att han ska hämta frugan. Frugan kommer ju att se detta och då är han ju avslöjad av henne med då hon vet att hon kommer på lördagen. Och varför säger dåren att inte har en jacuzzi som om det skulle vara av vikt?

Han har ju pratat med flera av fiskarna också. Han bör verkligen söka hjälp innan han skadar något barn för livet eller för lång tid i alla fall. Tycker inte om att säga att barnen blir skadade för livet för då låter det som om det var något fel på dem om de återhämtade sig och får ett bra liv trots allt.

Fallhöjd på sista gäddan. Fru, barn o båt. Inte många år till pension, skulle vara segla och hänga med frugan. Allt raseras. Skilsmässa och barn som inte vill veta av en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in