2022-10-13, 12:21
Medlem
DonaldBidens avatar
Låter som en begynnande vänskap.
De kommer tjäna fina pengar när de lägger upp sina gemensamma eskapader på OnlyFans.
Senast redigerad av DonaldBiden 2022-10-13 kl. 12:23.
Citera
2022-10-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Erdogan är ju en getknullare det är fullt normalt i Turkiet.

Gillou är bara avundsjuk på Erdogans getharem.
Citera
2022-10-13, 12:45
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittletattle
Jan Guillou skriver idag en kolumnist i aftonbladet avseende Erdogans lättkränkthet.
Han refererar flertal tillfällen till Får och Getknullare. Vid flertal tillfällen maskade med Stjärnor, medan han vid andra tillfällen skrivit ut hela ordet.

Jag har läst detta stycke vid 2 tillfällen och vet inte riktigt vad han vill uppnå med denna?

Vill han försöka påvisa de ledande politikerna i Sverige att Erdogan kommer reagera negativt på yttrandefriheten och den "fria" median i Sverige? (Dvs denna kolumnist)

Vill han faktiskt försöka störa medlemskapet i Nato med denna?

Eller är det något annat?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ar-av-sitt-hot

Guillou är en dåre. Inget att fästa något avseende vid.
Citera
2022-10-13, 15:45
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Jan Guillou skriver idag en kolumnist i aftonbladet avseende Erdogans lättkränkthet.
Han refererar flertal tillfällen till Får och Getknullare. Vid flertal tillfällen maskade med Stjärnor, medan han vid andra tillfällen skrivit ut hela ordet.

Jag har läst detta stycke vid 2 tillfällen och vet inte riktigt vad han vill uppnå med denna?

Vill han försöka påvisa de ledande politikerna i Sverige att Erdogan kommer reagera negativt på yttrandefriheten och den "fria" median i Sverige? (Dvs denna kolumnist)

Det är sjukt, folk kallar varandra allt möjligt här på FB och kallar det för yttrandefrihet men klagar på andras uttalanden.
Erdogan har fått allt för mycket luft, han kan dra åt helvete.
Ska han skylla NATO medlemskapets komplikationer på en EN kolumnist?
Citera
2022-10-13, 16:40
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Gillou är bara avundsjuk på Erdogans getharem.
Dom bägge gillar getter, Guillou vill bara inte erkänna.
Citera
2022-10-13, 16:40
Medlem
I normalfallet skulle aldrig Guillou säga ett ont ord om vare sig islam eller muslimer.
Citera
2022-10-13, 17:42
Medlem
För en gångs skull har Guillou rätt, turkjäveln är en får-och getknullare!
Ett riktigt jävla äckel som förtjänar att dö långsamt!
Citera
2022-10-13, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFoox
Bra sagt av Guillou.
En text att begrunda på flera olika vis.
Citera
2022-10-13, 18:09
Medlem
Jag hade varit mest imponerad om den gamle kommunisten och föredettingen Guillou, i stället försökte häckla Nicolás Maduro.
Citera
2022-10-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Precis så lättkränkt är han. Sedan är det inte fråga om vilken enskild kolumnist som helst, utan den i särklass mest kände kolumnisten på Sveriges största nyhetstidning. Vad anonyma nollor skriver på FB skiter E i, såklart.
...

Är du säker på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
Ingenting som Sverige gör kommer förändra vår status, tror du verkligen han bryr sig så mycket om en massa kurder och turkar som har varit i opposition till han? Okej om Sverige hade skyddat PKK eller FETÖs ledare men imprincip alla som är på hans fattiga lista är journalister. En av dem han vill ha utlämnad är dömd för att ha förolämpat Erdoğan och därför så vill Turkiet att han avtjänar 4 års fängelse i Turkiet

Ja, det duger ju inte att löst folk springer omkring och förolämpar Presidenten, inte! Det är väl klart att staten måste utdöma stränga straff för sådant ofog. Inte kan man låta kreti och pleti utstöta sin ilska och frustration mot Den Store Ledaren, inte!

Tänk om vi i Sverige skulle tillåta dylik styggelse mot makthavarna! Journalister som framför kritik mot Den Älskade Ledaren, vanligt drägg som spyr galla över Vår Käre Ledare??! Nej, slikt går då rakt inte! I fängelse med dem!

Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Erdogan är ju en getknullare det är fullt normalt i Turkiet.

Asch! Erdogan får nog inte upp den, inte ens med getter. Det är därför han är så jävla gnällig!

Helvete! Där sumpade jag visst NATO-ansökan...!
Senast redigerad av GaussBonnet 2022-10-13 kl. 18:44.
Citera
2022-10-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Guillou är en dåre. Inget att fästa något avseende vid.
Jag känner turkar, det är helt normalt bland yngre män i Turkiet att knulla får och get.
Citera
2022-10-13, 18:27
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:

Nu känner jag mig lite förvirrad. Guillou har ju ömmat för får och getknullare i decennier!
Hur ska han hare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in