Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Bra tänkt. Registeras alla som köpte biljett tro? Eller är det bara genom kortköp isåfall? Såldes biljetter på en speciell sida? Såg någon kille på Facebook som efterlyste just en biljett till Hooja dagarna innan.
Tydligen berättade hon inte precis allt för sin familj. Delade mycket med sin förra kontaktperson. Så det är nog möjligt att hon hade en ”hemlig” dejt med någon.
Bokade man hotellrum så blir det såklart registrerat, problemet är väl då om någon dejt bokat åt dom. Men familjen pratade ju med henne runt 20-21, eller åtminstone hade kontakt med henne, så kan man inte kolla då var telefonen befann sig just då? Jag har dålig koll på sånt.