2022-10-12, 13:35
Medlem
BIB3ls avatar
Rkade zappa in p detta program i gr och det var faktiskt rtt trivsamt. Trodde frst att det skulle vara fr verdrivet, men satt och myste med lite te framfr TVn. 4/5 vackra kvinnorumpor med gung.
Citera
2022-10-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jvla trams, sklart r fikusen Daniel Paris med ocks. Antar att dom blir hrt drillade, efter inspelning blir det skerligen saft och kakor samt hotellntter.

Vi hade ngot liknande i min pluton, men utan grnt nagellack (frn Stockholm och totalt handfallen).
Citera
2022-10-12, 21:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Det ljliga i hela alltet r Major Svan!!!!! Han har vl inte ngon som helst koppling till det militra,
r det inte snarare ett hn mot dom som verkligen R Major I det militra.

Programmet ska vl ses som nn form av underhllning , om n lite ljligt med allt det korrekta i hur man uttrycker sig.
"Det r 40 r sedan Gunde Svan sjlv gjorde lumpen"

Det rcker vl? han hade ju kunnat vara vapenvgrare likavl
Citera
2022-10-16, 21:42
Medlem
Ett nytt avsnitt varje mndag och sedan 5 repriser p kanal 5 och kanal 9. Varfr inte bara snda alla avsnitt p raken?
Citera
2022-10-18, 05:59
Medlem
Det var ett jkla gnll i grdagens avsnitt nr deltagarna marscherade med en 15 kilos packning. Jag tror inte ens att de hade kvalificerat sig som malaj i mitt kompani. Vi bar p utrustning som nstan motsvarade vr egen vikt.

Jag skulle vilja se deltagarna i kompani Svan med LK 70 och all vrig utrustning, t.ex. hjlm, automatkarbin, kulsprutor, granatgevr m.m.
Citera
2022-10-18, 06:26
Medlem
Varfr slpper de inte skiten p play s alla fr chansen att se?
Citera
2022-10-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Varfr slpper de inte skiten p play s alla fr chansen att se?

Finns p discovery
Citera
2022-10-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Finns p discovery

Ja, om du vill prjsa ja. Det vill inte jag.
Citera
2022-10-19, 00:38
Medlem
Svan i uniform blir s jvla ljligt! Han kan hlla sig till fngarna p fortet!
Citera
2022-10-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Det var ett jkla gnll i grdagens avsnitt nr deltagarna marscherade med en 15 kilos packning. Jag tror inte ens att de hade kvalificerat sig som malaj i mitt kompani. Vi bar p utrustning som nstan motsvarade vr egen vikt.

Jag skulle vilja se deltagarna i kompani Svan med LK 70 och all vrig utrustning, t.ex. hjlm, automatkarbin, kulsprutor, granatgevr m.m.

Sjlva grejen med detta r vl dock att dom inte r ngra jvla militrer, ingen som psttt det heller, s sjlvklart har de ju inte samma frutsttningar nr flera av dom sitter och instagrammar bara om dagarna.
Citera
2022-10-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Sjlva grejen med detta r vl dock att dom inte r ngra jvla militrer, ingen som psttt det heller, s sjlvklart har de ju inte samma frutsttningar nr flera av dom sitter och instagrammar bara om dagarna.

Ungdomar som precis har avslutat grundskolan r inte heller ngra militrer innan de rycker in till grundutbildningen.

I programmet ser vi fullvuxna personer som borde ha mycket bttre frutsttningar n ngon som har suttit i skolbnken hela livet. Hlften av deltagarna r under 30 och de flesta verkar trna, Niclas Wahlgren t.ex. som skryter om att han r utbildad PT och trnar varje dag.
Citera
2022-10-19, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Ungdomar som precis har avslutat grundskolan r inte heller ngra militrer innan de rycker in till grundutbildningen.

I programmet ser vi fullvuxna personer som borde ha mycket bttre frutsttningar n ngon som har suttit i skolbnken hela livet. Hlften av deltagarna r under 30 och de flesta verkar trna, Niclas Wahlgren t.ex. som skryter om att han r utbildad PT och trnar varje dag.

Ja jag vet inte, de r vl inte s vana med att anvnda den sortens mentala viljestyrka antar jag nr man gr i s mnga timmar. Ungdomar har vl ocks ofta hur mycket energi som helst mentalt och fysiskt medans det gr snabbt utfr fr mnga nr de blir vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in